kalach Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 Witam! Posiadam Mp5-S5 z JG II Generacji, wymieniłem już HU na sylikonowy z guardera. Teraz chciałbym wymienić lufę na jakąś preckę. Panowie z Taiwanganu napisali że ten Mp5 ma lufę 25mm i że taką też preckę powinienem kupić . Jeżeli wsadził bym do niego preckę np 310 mm to było by jeszcze lepiej czy tylko gorzej ? Link to post Share on other sites
melon Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 ten Mp5 ma lufę 25mm Chyba 25 cm 8) i że taką też preckę powinienem kupić . Jeżeli wsadził bym do niego preckę np 310 mm to było by jeszcze lepiej czy tylko gorzej ? Wsadzisz dłuższą lufę - będziesz miał nieco większy zasięg i lepszą celność. Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 Pod warunkiem że wymieni cylinder na dopasowany do lufy długości 310 mm :) Link to post Share on other sites
kalach Posted September 4, 2007 Author Report Share Posted September 4, 2007 Nie wiem jaki tam może być cylinder. Wie ktoś może ? Link to post Share on other sites
melon Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 Lufa np. 363 (jak w M4) wymaga jakiegoś specjalnego cylindra? Bo domyślam się, że do luf takich jak np. 510mm (m16, aug) potrzeba cylindra typ 0 (bez dziurki). Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 Nie wiem jaki jest w tej MP5, ale wiem że do lufy 363mm musi by typ 1. Link to post Share on other sites
kalach Posted September 6, 2007 Author Report Share Posted September 6, 2007 A jak rozpoznać Typ 1 ? Mierzyłem i możliwe że wejdzie do niej 370mm i nie powinna wystawać. Tylko nie wiem czy właśnie nie będzie już za długa i czy nie lepiej wziąć "pewną" 310mm. Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 typ jeden pod koniec ma leciutkie nacięcia takiego typu "<" Link to post Share on other sites
kalach Posted September 6, 2007 Author Report Share Posted September 6, 2007 Niestety nie mogę tego sprawdzić ponieważ nie chce tracić gwarancji przy rozkręcaniu GB. Takto nie wiadomo jaki to typ ? Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 (edited) Zapewne będzie typ 2 bo tam jest lufa krótka. Z tego co wiem to nie musisz rozbierać gearboxa żeby zobaczyć cylinder, widać to bez rozbierania ;) A wyjęcie gearboxa z body z tego co wiem nie powoduje utraty gwarancji ;) EDIT: http://www.asgshop.pl/catalog.php?cat=19 Tu masz full cylindrów ze zdjęciami, widać dokładnie jaki jest jaki ;) Nie każdy cylinder "1" ma wycięcie na końcu, niektóre mają po prostu dziurę (ale zapewne mniejszą i bliżej końca). Edited September 6, 2007 by MAJOR762 Link to post Share on other sites
Recommended Posts