GoorkA Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 Może być Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 Więc tak: wymieniłem wsio niemal (łacznie ze szkieletem) i było niemal dobrze. Musiałem jeszcze zmienić kable i dopiero zrobiło sie nienajgorzej. Wymienione rzeczy: GB na CA wzm. zębatki Systema STU łozyska: pierwsze 2 pary kulkowe KA ostatnia para ślizgowa kable wymienione tłok Guarder aż sprzedany został teraz jedzie na stock boyi głowica tłoka i cylindra G&P stock prowadnica Systema łozyskowana dysza uszcelniana CA teflon fix. Mówiłem, że wszystko Wymieniłem więc na nic Ci sie nie zda taka lista :-P . Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 Prowadnica kolby CA nie nachodzi na prowadnice prowadnicy w body Boyi. Potężna walka z pilnikiem i w końcu rezygnacja prowadząca do "nabicia" prowadnicy kolby na prowadnicę prowadnicy... Quote Link to post Share on other sites
bobek28 Posted January 9, 2008 Author Report Share Posted January 9, 2008 Z czego są łożyska w tej bojce? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 9, 2008 Report Share Posted January 9, 2008 W oryginale z plastiku jakiegoś. Quote Link to post Share on other sites
bobek28 Posted January 10, 2008 Author Report Share Posted January 10, 2008 (edited) Dzięki Poldeck, bo już ją mam jakieś 0,5 roku i nawet nie wiem z czego jest. I jeszcze jedna sprawa, żeby offtopa nie było: jak włożę do niego m120-kę to muszę wymienić łożyska. Edited January 10, 2008 by bobek28 Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted January 15, 2008 Report Share Posted January 15, 2008 Prowadnica kolby CA nie nachodzi na prowadnice prowadnicy w body Boyi. Potężna walka z pilnikiem i w końcu rezygnacja prowadząca do "nabicia" prowadnicy kolby na prowadnicę prowadnicy... 5 min z pilnikiem i ładnie wchodzi u mnie kolba CA, może dlatego bo moja została kupiona w sklepie, a nie wyjęta z repliki. Pozdrawiam Drobny OT, ale swoja emkę mógłbym zamienić na coś innego, po prostu przestały mi się emki podobać :D Quote Link to post Share on other sites
bobek28 Posted February 11, 2008 Author Report Share Posted February 11, 2008 Z góry przepraszam za OT, ale mam taki problem: moja emka zaczęła dziwnie strzelać. Mianowicie kulki latają w lewo, a nie prosto. Rozbierałem już ją kilka razy i skręcałem ponownie i nic. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Bobcio Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted February 11, 2008 Report Share Posted February 11, 2008 (edited) Źle złożona gumka HU - tzn. źle leży gumka w lufie - patrz. krzywo. Dlatego kulki znosi. http://www.asgshop.pl/hopup_lufa.php Pozdrawiam Edited February 11, 2008 by mastah Quote Link to post Share on other sites
bobek28 Posted February 12, 2008 Author Report Share Posted February 12, 2008 Bardzo ciężko mi lufa wewnętrzna do zewnętrznej wchodzi tak, że nie mogę jej włożyć nawet silikonem ją smarowałem i też nie wchodzi. Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 U siebie widziałem po środku lufy (zew.) otwór na małego imbusa - może u Ciebie ten imbus jest wkręcony i dlatego lufa nie chce wejść ? Albo spróbuj przeczyść lufę zew. wyciorem ,albo czymś. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
bobek28 Posted February 12, 2008 Author Report Share Posted February 12, 2008 Ja tam widzę w środku taką szczelinę a żadnego otworu nie ma. Czyszczenie też nic nie dało. Wchodzi do pewnego momentu dobrze a potem już jest silny opór. Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 W tej szczelinie nie ma małego imbusa wkręconego ? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
bobek28 Posted February 12, 2008 Author Report Share Posted February 12, 2008 Ja tam nic nie widzę. A swoją drogą to tego imbusa powinno widać na lufie ? Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 Spójrz w lufę w zew. od środka i zobacz co blokuję lufę wew. Nie chcę Ci wejść stockowa lufa, czy zmieniałeś na jakąś inną ? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
bobek28 Posted February 13, 2008 Author Report Share Posted February 13, 2008 nie chce mi wejść i stock i precka. Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 a lufę zewnętrzną masz jedno, dwu czy trzy częściową?? Quote Link to post Share on other sites
bobek28 Posted February 13, 2008 Author Report Share Posted February 13, 2008 Jedno Quote Link to post Share on other sites
Thorn76 Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 a mi może powiecie czym odkręcić te śrubki , czy to jest imbus czy inny rodzaj i jaka numeracja jeżeli imbus lub coś innego Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 Z tego co pamiętam to najmniejszym kluczem imbusowym jakim miałem odkręcałem te śrubki - chyba 1 mm, aczkolwiek nie wiem, ale ok. 1-2 mm. Powiem jeszcze, że muszkę odkręca się z drugiej strony - takim samym kluczem co tłumik płomienia. Widzę, że też masz s-system jak ja :D Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Thorn76 Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 a najmniejszy to 1mm wiec nie pasi drugi to 1,5 mm trzeci to 2 mm czwarty 3 mm może dokładnie ktoś sprawdzić bo to jest dla mnie ważne ponieważ zamierzam kupić sobie dobre klucze do tego ale one kosztują wiec muszę wiedzieć dokładnie czy tam są w mm czy też calowe imbusy Quote Link to post Share on other sites
Raffee Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 Z tego co pisze na moim zestawie kluczy to najmniejszy u mnie jest 1,5 mm i nim własnie odkręcam ten imbus od tłumika płomienia. Quote Link to post Share on other sites
bobek28 Posted February 13, 2008 Author Report Share Posted February 13, 2008 Ja tam żadnego imbusa do tłumika nie potrzebuję, tylko odkręcam go jak butelkę. Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 Z tego co pisze na moim zestawie kluczy to najmniejszy u mnie jest 1,5 mm i nim własnie odkręcam ten imbus od tłumika płomienia. a nie czasami 1,27mm? Quote Link to post Share on other sites
Raffee Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 A wiesz Antol ja tam tego nie sprawdzałem pisze 1 1/2 mm i tego imbusa używam bo pasuje :F Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.