Aion Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 To podpowiedzcie mi jak mogę ją wupodkładkowac samodzielnie. Nie sądzę by były do tego jakieś specjalistyczne narzędzia. Nigdy nie bawiłem się podkładkami więc jestem w tym zielony :). Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 To podpowiedzcie mi jak mogę ją wupodkładkowac samodzielnie. Nie sądzę by były do tego jakieś specjalistyczne narzędzia. Nigdy nie bawiłem się podkładkami więc jestem w tym zielony :). Poszukaj na forum bo tony informacji są o tym, w tym też po części moje. Możesz tez próbować metodą prób i błędów, albo dać jakiemuś serwisantowi żeby to złożył. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 27, 2010 Author Report Share Posted January 27, 2010 Cienka podkładka pod duży talerz środkowej, potem pozostałe dwie tak by były jak najbliżej niej ale nie dotykały bokiem a jedynie zębniami. Potem na górę pchasz tyle by się kręciły i miały jak najmniejszy luz. Polecam kupienie jakichś podkładek różnej grubości i dokładanie tyle by luz nie był większy jak 0,1mm. Czyli, ze kiedy dołozysz podkłądkę 0,1 całość dostanie nagle oporu. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Cienka podkładka pod duży talerz środkowej, potem pozostałe dwie tak by były jak najbliżej niej ale nie dotykały bokiem a jedynie zębniami. Potem na górę pchasz tyle by się kręciły i miały jak najmniejszy luz. Polecam kupienie jakichś podkładek różnej grubości i dokładanie tyle by luz nie był większy jak 0,1mm. Czyli, ze kiedy dołozysz podkłądkę 0,1 całość dostanie nagle oporu. Zapomniałeś o regulacji silnikowej względem osi silnika, bo można zrobić wg tego co piszesz -a no bo to nuż prawda w końcu. Problem tylko, że można tak złożyć i same zęby będą hulać, z silnikiem nie będzie już tak ładnie i powabnie, czyż nie? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 29, 2010 Author Report Share Posted January 29, 2010 Ależ tak. Quote Link to post Share on other sites
macioo74 Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Witam. Mam m4 z boyia i żadnych awarii nie miałem oprócz zacinania się. Czasami zacinał się i po naciśnięciu spustu słychać tylko pojedyncze stuknięcie i tak za każdym razem gdy nacisnę. Tak jakby tłok sie zaciął i silnik nie miał mocy żeby ruszyć. I tak było na starej baterii 8,4. Wymieniłem na 9,6 inetelecta i problem zniknął aż do zimy. W zime podobno baterię potrafią zawodzić i na strzelance miałem ten sam problem z zacinaniem sie. I do tego jest zacięta. Wyjąłem silnik i podłączyłem po aku i działał normalnie, ale gdy włożę z powrotem dalej jest zacięty. Słyszałem że można podłączyć pod mocniejszy aku, żeby sie przetkał, ale takowego nie posiadam. I nie widzi mi sie to na dłuższą trase. Porsze o pomoc. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
egock Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 (edited) Aion: rof mógł Ci tez zmaleć przez styki/kable. Prostym sposobem na sprawdzenie tego jest doprowadzenie kabli bezpośrednio z baterii do silnika- zaślepka przytrzymująca silnik ma otwory przez które spokojnie można przełożyć kable i przyczepić do styków silnika. Jeśli ROF będzie większy niż przy wciskaniu spustem to masz odpowiedź- wina okablowania/styków. Ja teraz mam zamontowany mosfet, ale przedtem gdy zauważyłem powyższą zależność zamontowałem sobie obejście, i gdy bateria już miała problemy to podczas wciskania spustu (na auto) wciskałem jeszcze kciukiem przycisk "Turbo" :D Właściwie to i bez wciskania spustu działa, a po przedłużeniu kabla można rozstawić karabin na drodze i schować się w krzakach ;) Co do usterek: też (wciąż) mam problem z selektorem: w trybie semi gdy wcisnę za lekko spust strzela serią, jak docisnę przestaje. Wkurzające, ale da się żyć. Edited January 30, 2010 by egock Quote Link to post Share on other sites
kiler88 Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Macioo74 główną przycyzną tych zacinek jest tak jak napisałem bardzo kiepski silnik Boyi, ja już przerobiłem wszystkie możliwe przyczyny i wszystko wskazuje na silnik. Przykład: tą samą baterię na której w emce już miałem takie zacinki wsadziłem w kałacha cm.040 w którym jest nawet trochę mocniesza sprężyna i hulała jeszcze przez długi czas. Wymień silnik na mocniejszy np. ICS T3000 i będzie super ale wzmocniony P&J też wystarczy a pozbędziesz sie problemu na zawsze a zyskasz jeszcze lepszy ROF. PS: Kable też warto wymienić. Quote Link to post Share on other sites
Aion Posted January 30, 2010 Report Share Posted January 30, 2010 Ustawiłem podkładki tak jak trzeba i faktycznie ROF podskoczył tak jak powinien :). Dzięki wielkie za pomoc. A co do tego obejścia to całkiem niezły pomysł xD. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 2, 2010 Author Report Share Posted February 2, 2010 Powiedziałbym, że zabawny. Trzeba po prostu zrobić na cacy normalny obwód a nie kombinować. Jeśli przycisk daje efekt "turbo" to znaczy, ze normalny obwód masz tragiczny. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted February 2, 2010 Report Share Posted February 2, 2010 Przypomina mi się mój pierwszy komputer z przyciskiem turbo ;) Po po prostu nowe przewody i smar miedziowy na styki, albo mosfet. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted February 2, 2010 Author Report Share Posted February 2, 2010 Smar miedziowy tylko jeśli regularnie czyścisz giwere bo z czasem sam smar sie zwęgla i robi opór. Niemniej jeśli raz na miesiąc byś czyścił i dawał nowy to jest gicik. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.