Yuri Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 (edited) Aby spokojnie móc wysyłać kasę poprzez PAYPAL potrzebna jest karta płatnicza - z rodziny VISA, lub Master Card. Niedawno PayPal umożliwił klientom z Polski "doładowywanie" konta poprzez zwykły przelew z banku, operacja taka od momenty dokonania przelewu do pokazania się pieniędzy na koncie trwa 2-3 dni. Oczywiście, można wykorzystać prawie dowolną kartę z rodziny Visa/Master Card, również Electron/Maestro, praktycznie z każdego banku. Najprostszym sposobem na przekonanie się o tym czy Wasza karta zadziała, jest telefon do banku z pytaniem czy karta jest przystosowana do płatności internetowych, lub po prostu podczepić ją do konta PP, w ostateczności wyskoczy nam błąd i wtedy trzeba zadzwonić do banku. Edited November 13, 2009 by Yuri Quote Link to post Share on other sites
Wukasz Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 Paypal Buyer Protection czyli ochrona kupującego. Mam małe pytanie do doświadczonych w procedurze. Sprzedający twierdzi, ze wysłał. Regular Airmail poczty HK więc nie ma numeru nadania. Przesyłki nie otrzymałem. Czy taka przesyłka jest objęta ochroną Paypal? W umowie nic nie ma. Quote Link to post Share on other sites
Yuri Posted September 21, 2009 Author Report Share Posted September 21, 2009 Hej, jeżeli towar był kupowany poprzez eBay, to zobacz na aukcji czy byłeś kryty, jeżeli to po prostu płatność za coś to tutaj są warunki PAYPAL Buyer Protection https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=p...side#pbp-policy Tak czy inaczej wg PayPal'a nie liczy się to że sprzedawca wysłał, a to że nie otrzymałeś towaru, nawet jak posiada dowód nadania i numer przesyłki, ewentualne roszczenie powinno zostać rozstrzygnięte na korzyść kupującego. jak dobrze pamięta ostatnią zmianę przepisów, należy ci się 2 razy na 6 miesięcy pełny zwrot pieniędzy w przypadku gdyby sprzedający nie posiadał środków na koncie. Quote Link to post Share on other sites
Wukasz Posted September 21, 2009 Report Share Posted September 21, 2009 Jestem kryty, inaczej bym nie pytał. Oczywiście, że eBay bo to chyba tylko tam działa. Rozumiem: typ wysyłki nie gra roli. Dzięki. Quote Link to post Share on other sites
Yuri Posted September 22, 2009 Author Report Share Posted September 22, 2009 To, że wybrany rodzaj wysyłki nie ma tracking'u lub/i sprzedawca "zgubił" numer tracking'owy to już jest zmartwienie sprzedawcy nie kupującego. Quote Link to post Share on other sites
Guest Nazgool Posted September 24, 2009 Report Share Posted September 24, 2009 (edited) Paypal Buyer Protection czyli ochrona kupującego. Mam małe pytanie do doświadczonych w procedurze. Sprzedający twierdzi, ze wysłał. Regular Airmail poczty HK więc nie ma numeru nadania. Przesyłki nie otrzymałem. Czy taka przesyłka jest objęta ochroną Paypal? W umowie nic nie ma. Nie jest zmartwieniem kupującego jak sprzedawca wysłał zakupiony towar. Jeśli nie otrzymałeś przesyłki trzeba rozpocząć procedurę w "Resolution Center". Ramy czasowe to do 45 dni od zawarcia transakcji. Edited September 24, 2009 by Nazgool Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.