dwoik Posted November 1, 2007 Report Share Posted November 1, 2007 Witam co proponujecie po kolei tuningować w tym sprzęcie żeby osiągnąć jakieś 500 Fps ? prosze o konkretne odpowiedzi :P dzieki ! Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted November 1, 2007 Report Share Posted November 1, 2007 Wszystko ? Quote Link to post Share on other sites
dwoik Posted November 1, 2007 Author Report Share Posted November 1, 2007 chodziło mi głównie o porady odnośnie tuningu dość nietypowego gearbox-a v7 Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 Wszystko, to znaczy: szkielet gearboxa z łożyskami, zespół cylindra, tłok, sprężynę, prowadnicę sprężyny, zębatki, silnik, antireversal, akumulator, lufę, gumkę hopup, okablowanie... Krótko mówiąc 1000-1500zł Quote Link to post Share on other sites
dwoik Posted November 2, 2007 Author Report Share Posted November 2, 2007 no precka i guma guarder juz ida ;p Quote Link to post Share on other sites
ShikamaruNara Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 moim zdaniem kiepski pomysł bo za dożo to cię będzie kosztowało a za ta cenę to możesz kupić replikę G&G M14 veteran za 2 koła z mocą 1,5J Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Sorki ale nie mogłem się powstrzymać.... "robię" M14 KARTa już od ..... nawet nie pamiętam kiedy... ostatnie trzy dni dała mi tak w kość że jak ktoś ma duży worek na części bo nie chce mi sięjej składać to oddam za piwo.... replika kosztowała 500-600 części jakieś 1500-1600 i kurde jak nie strzela tak jak powinna tak nie strzela.... To już nawet nie jest racjonalne... to mi zakrawa na jakąś magię małych zółtych ludzików.... Bo przecież wszystko poza obudową jest "markowe" jakaś Systema, Guarder i nadal kicha..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Na początek kup sobie dobrą wiertarkę, spawarkę i komplet pilników a potem bierz się za "tunig" ;) Quote Link to post Share on other sites
dwoik Posted November 4, 2007 Author Report Share Posted November 4, 2007 ale to nie jest kart i to jest podstawowa różnica ;p Quote Link to post Share on other sites
kurt Posted November 10, 2007 Report Share Posted November 10, 2007 super, bo agm. Roznica kosmiczna. Jakbys powiedzial ze nie kart tylko TM albo G&G to by sie ktos przejal. Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted November 11, 2007 Report Share Posted November 11, 2007 W Chińskim M14 istnieje ryzyko pęknięcia body przy 450fps'ach. Ja bym się bał tuningować to do 500fps. Na start zamontuj preckę i gumkę, reszte kasy przeznacz na sprężynę M100 MO, łożyskowaną prowadnicę sprężyny i stalowe łozyska ślizgowe. Wychodzi około 400fps. 0L0 tak tuninguje czternastki w zbrojowni, znam parę osób które już to zrobiły i są szczęsliwe. I ine wiem czy to dobry pomysł, ale znajdź dobrego stolarza czy kogoś podobnego i niech Ci zrobi drewniane łoże... Wtedy będziesz mógł wiercić bezpiecznie ze świadomością że nie pęknie Ci w pół wszystko. Quote Link to post Share on other sites
Garoo Posted November 11, 2007 Report Share Posted November 11, 2007 (edited) Thor ma rację... Jak już wszystko słoży się do kupy to itak problem jest z hopupem który rąbie się po chodźby minimalnym poruszeniu lufy wewnętrznej podczas demontażu... :/ Jak już to w jakiś sposób naprawimy (znajomy męczy sie nad tym już od dłuugiego czasu i dalej niemoże sobie z tym poradzić), to wtedy musimy uważać na lufę zewnętrzną bo ruszając ją możemy obruszać lufe wewn. i tymsamym gumkę hopup i zaczynamy zabawę od nowa :) \ Kolejnym problemem po tuningu jest albo selektor (który wsumie wcześniej już niedziałał) albo zwarcie na stykach ;) Tak więc na przyszłosć mówię-lepiej nie tuningujmy naszych chińskich czternastek bo więcej z tym nerwów niż zabawy na polu walki ;) Edited November 11, 2007 by Garoo Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted November 12, 2007 Report Share Posted November 12, 2007 Takie pytanie (nie doszukałem się satysfakcjonującej mnie odpowiedzi): Czy ktoś wstawiał do AGM'a GB V.7 wzmocniony od G&P? Jeżeli tak to proszę o sprawozdanie z przebiegu i jakie skutki? Pozdro! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.