Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

m4a1 full metal boyi


Recommended Posts

Chciał bym przedstawić wam mój mały problem :roll: , jakim jest m4 boyi... otórz pewnego razu wydało mi się, że replika cholernie głośno hałasuje, więc postanowiłem przykręcić śrubę silnika.... po wyregulowaniu ładnie wszystko było, szybkostrzelność lekko wzrosła itp. (nie było przykręcone na max'a ani nic takiego). Następnego dnia na strzelance wszystko super śmigało, do momentu, w którym replika się poprostu zacięła :roll: . Próbowałem wielu sposobów, jednak byłem zmuszony latać ze springiem Beretty cougar TM (notabene niezawodny pistolecik ;-) ), gdyż nic nie dało rady sprostać problemowi. Problem polegał na tym, że karabin nie mógł ruszyć ani w tą, ani spowrotem (silnik się tylko siłował), przy naciśnięciu spustu było słychać 'klik' i to wszystko. Po oględzinach w domu potrząsłem trochę karabinem itp, nic się nie działo, w pewnym momęcie przycisnęłem spust i karabin zrobił kulką dziurę w ścianie! Okazało się (przynajmniej tak wnioskuję), że kulka zablokowała jakieś części wew. i nie dała im działać. Problem jest taki, że w/w sprawa powtarza mi się średnio raz na strzelankę (no to jakies 200 kulek może). Chciałem ustawić śrubę silnika spowrotem, jednak nic to nie daje... jaka może być przyczyna awarii?

Link to post
Share on other sites

Wyślij na gwarancje, jeśli masz ją jeszcze. Sprawdź czy bezpiecznik sie nie poluzował i sprawdź czy styki do silnika są dobrze założone. Jeśli wszystko jest tak jak być powinno, to tylko gwarancja... BTW możliwe że coś z selektorem, miałem podobnie w mojej MP5 tylko sie na amen zacięła i selektor właśnie winił.

Edited by jakubskate
Link to post
Share on other sites

Miałem to samo, ale w moim przypadku śrubka wpadła pomiędzy dwie zębatki(śr. i nie pamiętam jaką jeszcze). Niestety potrząsanie nim nic nie dało. Okazało się, że poszło 5 zębów no i zębatka do wymiany :P Możliwe, że u Ciebie jakieś obce ciało wewnątrz GB się przerwaca i co jakiś czas blokuje zębatki. Btw, na jakiej baterii śmiga Twoja M4?

Edited by asgrugermk1
Link to post
Share on other sites
ale w moim przypadku śrubka wpadła pomiędzy dwie zębatki
właśnie rozkręciłem chwyt pistoletowy i okryłem, że jak jest silnik a na nim sprężynka i taka zębatka, to do tej zębatki stockowo (tak mi sie wydaje, bo jest dziura) powinna byc taka malutka śróbka wkręcana imbusem (no, imbusikiem) i jej niema... może ona się poluzowała i wpadła do gb po przykręceniu silnika? No nie wiem, w każdym razie jeśli problem się powtórzy wyślę go na gwarancję

@asgrugermk1 latam ze stockową 8,4v 1100mAh mini i bateria daje w 100% radę.

Link to post
Share on other sites

Nie chciałbym zakładać nowego tematu żeby forum nie zaśmiecać dlatego spytam się tutaj zwłaszcza że mam podobny problem. Otóż po wystrzelaniu ok 200 kulek karabin przestaje strzelać(też m4 full metal boyi) nie słychać pracy silnika tylko taki głuchy dźwięk jak jest w prawdziwej broni gdy nie ma naboi w magazynku(oczywiście magazynku do repliki jeszcze dużo ich jest). Miałem ten problem już przy poprzednim strzelaniu ale po jakiś 2h zaczął znowu strzelać(powyjmowałem kable i włożyłem jeszcze raz). Myślę że jest to wina "elektryki". Podłączyłem baterię do ładowarki wieczorem zobaczę czy coś to pomoże. Jeżeli nie to co to może być?

Link to post
Share on other sites

Jak replika przestanie strzelać to spróbuj podłączyć ją na chwile pod 9,6 v, strzel ze 3 razy i znowu podłącz stockową.

Jeżeli na stockowej batce znowu będzie strzelać to odsyłaj na gwarancję.

Jeżeli zaś znowu się zatnie to kup nową batkę,

najlepiej 9,6v - polepszy się rof i reakcja na spust.

Link to post
Share on other sites

Cześć, co możecie porwadziń, jeśli złamałem body w M4 CASV Full Metel Boyi? Chodzi mi o górną część body, która wsuwa się w dolną część...ta jakby 'szyja' się złamała. Radzicie kleić, coś kombinować czy kupić nowe body? A jest możliwość kupna tylko górnej części korpusu?

Link to post
Share on other sites

W replice, o której mowa a także w innych produktach BOYI/DBOYS stokowe aku są niestety do wymiany. I to natychmiast. One niby dają radę ale trwałość tych ogniw jest kiepska. A nie ma sensu bawić się w problemy (blokady tłoka: coś w środku przeskakuję ale nie strzela). Dobrym rozwiązaniem może być 9,6V.

 

Poza tym jeśli komuś faktycznie zależy aby ta giwera służyła długo i wydajnie to powinien wziąć ją rozebrać tyle na ile jest to możliwe (bez GB) lub na ile potrafi a potem gwinty posmarować malutką ilością lakieru do paznokci i porządnie skręcić (nie znaczy, że z całej siły bo gwint zerwać można). Śrubki mają tam tendencję do samoistnego wykręcania się. Zwróćcie w tym przypadku szczególną uwagę na śrubę w pokrywie silnika: tam gwint jest szczególnie luźny i mależy go tak samo zabezpieczyć tuż po ustawieniu właściwej wysokości silnika względem pierwszej zębatki.

 

Kiepską farbę zastosowano przy malowaniu elementów metalowych. Bardzo szybko się ściera. A bywa nawet, że nowa giwera ma już ubytki. Ale o tym powinni wypowiedzieć się ludzie mający pojęcie nt. malowania bo ja takowego nie posiadam ;-)

Link to post
Share on other sites

Na razie taśmą izolacyjną potraktowałem :) Trzyma się i nie przeszkadza.

 

Właśnie myślałem czy nie skleić lub zanieść do zakładu w którym spawają aluminum...ale co wtedy, jeśli coś w środku padnie i trzeba będzie otworzyć korpus? Pozamiatane raczej...

 

OGÓLNIE UWAŻAJCIE WŁAŚNIE NA WERSJĘ SIR I CASV!

Te wersje mają ciężki dziób, nie taki leciutki jak M4A1...jednak chinole tego nie przewidzieli i cały górny korpus trzyma się, że tak powiem na słowo honoru, albo jeszcze lepiej, na zasadzie : "uda się - nie uda się" :lol:

Najlepiej od nówki wyjętej z pudełka zastosować jakąś profilaktyke przeciwko temu.

Link to post
Share on other sites

Najlepiej uważać ;-) . Mi sie złamało m15a4 CA pod cięzarem frontu z baterią. Upadło na glebe (dostałem serię po ścięgnach rządzących palcami i nie utrzymałem gnata) i uderzyło magiem i chwytem. Lufa dopiero potem dotkneła gleby a górne body i tak nie wytrzymało...

Link to post
Share on other sites

Cześć, co możecie porwadziń, jeśli złamałem body w M4 CASV Full Metel Boyi? Chodzi mi o górną część body, która wsuwa się w dolną część...ta jakby 'szyja' się złamała. Radzicie kleić, coś kombinować czy kupić nowe body? A jest możliwość kupna tylko górnej części korpusu?

możesz to złączyć kajdankami jednorazowymi,czyli takie paski,po zacićnięciu których nie ma mowy o rozpięciu,slużą m.in do spinania przewodów.

Link to post
Share on other sites

pisze tu dlatego ze chodzi mi wlasnie o ta replike i tego producenta (wiec chyba szkoda taki sam temat zakladac :) )

 

chodzi o to ze wlasnie przymierzam sie do kupna tej repliki ze wzgledu na metalowe body, gearbox i przystepna cene ...

wiem ze akurat nie jest to replika z najwyzszej polki, wiec prosze Was o porady:

mianowicie co od razu wymieniac, tuningowac i takie tam ..

zeby dalo sie troche postrzelac :)

pozdrawiam

Edited by Fall0ut
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...