Wolf.Tns Posted December 1, 2007 Report Share Posted December 1, 2007 Witam, Ponieważ chcę przerobić Rifle/m16 na Wersje Carbine/m4 zacząłem pomału rozkładać emkę, tak żeby zobaczyć jak to będzie nowa kolbę założyć itd. W końcu pojawił się problem, jak rozłożyć frontset cały, tzn. Lufę oddzielić od Body ( po zdjęciu osłony lufy : P ) Co najpierw odkręcić itd. Ktoś mógłby pomóc ? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 1, 2007 Report Share Posted December 1, 2007 Należy odkręcić pierścień trzymajacy osłony lufy. Kierunek taki jak ormalny gwint. Mozna na przykład kluczem do dokręcania ostrza szlifierki, takim z dwoma sterczącymi bolcami. Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted December 1, 2007 Author Report Share Posted December 1, 2007 Tzn. ALe tą część którą się odciąga do tyłu aby zdjąć lufę ? Czy tą pod nią ? Jeśli pod nią, to jak się do niej dobrać ? Bo ta którą muszę odciągać rusza mi się swobodnie,tzn. nie lata, ale mogę ręcznie nią kręcić w którą stronę chce. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 1, 2007 Report Share Posted December 1, 2007 Tą część zębatą. Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted December 1, 2007 Author Report Share Posted December 1, 2007 A to jak mogę się pozbyć tej części którą się odciąga ? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 Bez odkręcenia zębatego pierścienia się nie da :roll: Quote Link to post Share on other sites
regal Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=38762 - opisałem już to kiedyś :). Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted December 2, 2007 Author Report Share Posted December 2, 2007 To już tylko dla pewności, muszę odciągnąć ten pierścień do mocowania abs'owej osłony lufy, a później odkręcać ten z ząbkami? Quote Link to post Share on other sites
regal Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 Nie musisz. Wystarczy, że ściągniesz osłone lufy i wtedy już możesz odkręcać. Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted December 2, 2007 Author Report Share Posted December 2, 2007 Ok, Dzięki, a do tego nie potrzeba specjalnych narzędzi ? Quote Link to post Share on other sites
regal Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 E gdzie :D. Ja wepchałem tam imbus (chyba 3mm) i odkręciłem pierścień. Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted December 2, 2007 Author Report Share Posted December 2, 2007 No tak, ale ja niestety też tej dziurki nie mam...Miałeś szczęśliwy egzemplarz ! xD A i jeszcze mam ostatnie pytania : 1 - Nie musze zdejmowac body, nie ? 2 - A jak później zdjąć lufę, jak już ten pierścien odkręce ? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 (edited) 1. Nie musisz. 2. Jak odkręcisz pierścień to pociągniesz lufe do przodu i wylezie. Mozesz odkręcać takim narzędziem do dokręcania tarczy szlifierki kątowej. Ma takie dwa sterczące bolce akurat pasujące do większości pierścieni. Edited December 2, 2007 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted December 2, 2007 Author Report Share Posted December 2, 2007 A to już naprawdę ostatnie pytanie :P Przepraszam, że tak ciągle, ale wynika to po prostu z chęci bycia pewnym, że nic nie rozwalę... Tak więc "kręcić jak zwykły gwint" tzn. patrząc na tą fotkę - http://img177.imageshack.us/my.php?image=dsc00018tu3.jpg w prawo ? Tzn.nasze prawo - nasze tzn. tych którzy zdjęcie oglądają :P Czy w lewo ? Tak dla pewności...Bo jak zacznę mocno walić, a jak się okażę, że tylko mocniej dokręciłem, albo nie daj Bożę, coś rozwaliłem to harakiri na miejscu :P Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Odkręcasz w lewo, przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted December 3, 2007 Author Report Share Posted December 3, 2007 A czy możliwe jest, że ten klucz jest za duży ? :P Bo akurat ja w życiu nie miałem, pożyczyłem od kumpla, ale w te ząbki wchodzi tylko jeden, drugiego Bolca nie ma szansy tam wsadzić. Chyba,że mam tam tylko jeden między ząbki wsadzić i oprzeć o lufę i próbować na chama odkręcać :]? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 U mnie w CA jeden właził w ząbki a drugi sie klinował międy ząbkami i pierścieniem zewnętrznym. W sumie to one oba własnie międy ząbkami a pierścieniem zewnętrznym sie klinowały. Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted December 3, 2007 Author Report Share Posted December 3, 2007 Bo to tak powinno wyglądać ? Shit ! Mam inny ! I wszystko jasne ! xD No to dzieki za wszystko. Pójdę jutro do sklepu i się zaopatrzę :] Quote Link to post Share on other sites
ruffin-89 Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Ja pomiędzy te ząbki wsadziłem imbus (chyba 5) tak że był na styk i leciutko zacząłem opukiwać leciutko młoteczekiem drugi koniec imbusa. kiedy gwint się poluzuje, możesz już normalnie odkręcać. Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted December 4, 2007 Author Report Share Posted December 4, 2007 A jak to jest z kablami ? Da się je bez problemy przełożyć do przodu/Przedłużyć ? Czy muszę kupić nowe i wyjąć te z tyłu i włożyć je jakoś sprzodu..tzn. do GB zamontować... ASGSHOP mi coś o lutowaniu zaczął mówić więc się troszkę przeraziłem... Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Najlepszym wyjściem była by wymiana części instalacji elektrycznej. Luty wewnątrz gearboxa mogą uniemożliwić domknięcie się jego połówek lub utrudniać ruch wewnetrznych mechanizmów (jeżeli się to zrobi nieumiejętnie). Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted December 4, 2007 Author Report Share Posted December 4, 2007 A mógłbyś co więcej o tym opisać, np. Co miałbym kupić, co wywalić itd... Quote Link to post Share on other sites
Wolf.Tns Posted December 11, 2007 Author Report Share Posted December 11, 2007 To już tylko pragnę podziękować wszystkim ! W końcu z narzędziami sobie poradziłem...dzięki ! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.