QbasH Posted October 22, 2009 Report Share Posted October 22, 2009 Odkpuje, bo nie chce zakładać nowego tematu. Chodzi mi o szkielet v3 VFC docelowo będzie w nim m130. Daje to rade czy szkoda kasy? http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5773 Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted October 23, 2009 Report Share Posted October 23, 2009 Mam na M150 Guardera od 1,5roku na full auto i jest ok... Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted October 23, 2009 Report Share Posted October 23, 2009 Ten gearbox jest od zupelnie niedawna - ma specjalna dziure z boku na blow back. Sam stop jest jakis dziwny ale mocny. Mam w tej chwili tam lozyska kulki 8 mm i hi speed tuning. Jak troche przemieli dam znac jak sie sprawuje. Wykonanie bardzo precyzyjne. Faktura taka chropowata. Gniazda na lozyska wykonane precyzyjnie - stockowe lozyska mocowane dodatkowo na slaby klej. Brak srub do przykrecenia koszyka z silnikiem ale to nie problem. Przy m130 powinien sobie swietnie poradzic o ile nie bedziesz mial jakiegos kosmicznego 25+ rofa. Quote Link to post Share on other sites
QbasH Posted October 24, 2009 Report Share Posted October 24, 2009 Super, dzięki za info. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted October 27, 2009 Report Share Posted October 27, 2009 To może zadziwię troszeczkę ;) Mój beryl od 2 lat miał na pokładzie M150 wywalił od groma kulek Z czego wywalił 5 midów serią na M170 przy 25k/s Teraz leci na lipo 11,1v o pojemności 4000 MhA i morderczym rofie na M140 od 8000kul I zgadnijcie na czym mi to śmiga ?? :) Szkielet v3 z pierwszego wypustu cymy ak74 jeszcze tych z niekompatybilnymi lufami i hopkami :) Ergo: Szkielet jak ma pęknąć to pęknie, jak nie to nie :F Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted March 19, 2010 Report Share Posted March 19, 2010 Panowie szukam informacji na temat szkieletów VFC v2 i za dużo tego nie ma. Potrzebuję konkretnej informacji, czy szkielet tejże firmy wytrzyma m130 - dodam, że zazwyczaj używam auto, a replika docelowo będzie chodziła na lipo 11.1, więc ROF będzie wysoki. Głowice będą siedziały ciche systemy, wszystko na łożyskowaniu itd. Pytam o wytrzymałość tego gearboxa ze względy na brak szkieletów GP w polsce. Ewentualnie jaki gearbox dostępny na miejscu wytrzymałby m130 tak żebym po 20k kulek nie chodził na strzelanki z pełnymi portkami, bo szkielet może już nie wytrzymać. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.