Chmielu7 Posted December 22, 2007 Report Share Posted December 22, 2007 Witam, nie moglem znalezc podobnego tematu, wiec zalozylem nowy. Otoz jaki tuning wytrzymalosciowy w replice G&P M4A1 New Type mozna wykonac ? zalezy mi tylko na wytrzymalosci bo chce sciagnac replike z WGC i nie chce miec problemow z roznego typu awariami. Jesli mozecie podajcie jaki bylby koszt takiego tuningu i co dokladnie trzeba by wlozyc do owej repliki. Pozdrawiam i z gory dziekuje. Chmielu7 Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted December 22, 2007 Report Share Posted December 22, 2007 Plastikowe elementy wymienić na metalowe(dysze możesz odpuścić) renomowanych firm(Systema, guarder, G&P...) Quote Link to post Share on other sites
Chmielu7 Posted December 22, 2007 Author Report Share Posted December 22, 2007 I jest cos w stocku co trzbea napewno wymienic ? albo co jest dosc wytrzymale i nie powinno sie psuc ? A co z okablowaniem w G&P Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted December 22, 2007 Report Share Posted December 22, 2007 Bebechy raczej nie powinny się psuć. Ja bym na samym początku wymienił zespół lufy (lufa na precyzyjną, komora HU i gumke na silikon). Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted December 23, 2007 Report Share Posted December 23, 2007 Okablowanie zawsze warto wymienić(miedź beztlenowa w sylikonowej obwódce- w moim P&J różnica była znacząca, nawet bardzo) Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted December 23, 2007 Report Share Posted December 23, 2007 Jeśli nie masz zamiaru wykonywać tuningu mocowego to wystarczy wymienić głowice na Promyka i problem masz z głowy. jeśli chodzi o GB. A reszta tak jak pisal maciek z tym, ż e akurat komory hopa nie trzeba wymieniać od razu bo jest dość dobra. Co do kabli to może warto wymieniać w chińczykach bo w G&P są bardzo dobrej jakości. Quote Link to post Share on other sites
Chmielu7 Posted December 23, 2007 Author Report Share Posted December 23, 2007 Dzieki za powyzsze odpowiedzi, ale mam jeszcze jedno pytanko. Naczytalem sie troche o tym G&P i widzialem, ze ludzie narzekali na tlok ? czy moze mial ktos stycznosc z ta eMka lub podobna G&P ale "nowszej partii" i czy ten problem jest nadal ? Warto odrazu wymienic tlok ? Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted December 24, 2007 Report Share Posted December 24, 2007 Ja miałem styczność (skladalem na m120s), biały tłok(taki teraz dają ) jak polatał na tej sprężynie troche nie miał większego zużycia, ale na dłuższą mete wymiana będzie konieczna. W stocku....nie sądze, ale jeśli nie daje ci to spokoju kup albo tłok Guardera albo Prometheusa :) . Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.