Dariusz Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 (edited) Włosi już robią modyfikacje do Half-Life 2 pod nazwą SoftAir: Source. Będzie to pierwsza tak dużo gra/mod o Air sofcie. Strona składu Softair: Soruce Mod ukarze sie w 2008 roku... Linki: Website grupy: http://softairsource.altervista.org/ Strona grupy steam: http://steamcommunity.com/groups/softairsource Kilka fotek: Zobaczcie na szczegóły, będzie można celowac przez muszkę i szczerbinkę, czyli nie będzie to w stylu CS'a, ze tylko przez celownik. Trzymam kciuki ;) Edited December 26, 2007 by Dariusz Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Pierwsze zdjecie odwrocone lustrzanie (mam nadzieje ze to nie niedorobka gry ;-)) - spojrz po ktorej stronie jest okno wyrzutnika lusek w eMce. Reszta linkow nie dziala (prowadza do glownej strony imageshack.us). Quote Link to post Share on other sites
Kamil Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Mnie wszystkie screen działają. A pomysł ciekawy, chociaż nie wiem na ile będzie się różnił od jakiejkolwiek innej sieciówki... Quote Link to post Share on other sites
Dariusz Posted December 26, 2007 Author Report Share Posted December 26, 2007 Maxaveli, spójrz na 4 sceren...Tutaj już jest wszystko ok. Wyrzutnik łusek jest już po lewej stronie, a i można tam zobaczyć czerwoną końcówkę lufy 8) Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 A na M249 nie ma rurek podajacych kulki :-P... Quote Link to post Share on other sites
Guest frank_martin Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 A jest coś takiego do CS 1.6 ??(najlepiej NS) Pozdr. Quote Link to post Share on other sites
Biper Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Symulacja symulacji, ciekawe co im z tego wyjdzie :uśmiech: Programiści powinni pójść w stronę RPG(rozwijanie postaci:szybkośc biegania, celność, stopień terminatorstwa ;-) ). Uwzględnić: padające batki, syfony, zacięcia i nakręcanie HiCapa, zacinki GB itp. Na pewno przydałaby się rozbudowana opcja tuningu wizualnego replik, coby można było się wyżyć. Zobaczymy co z tego wyjdzie, dziedyś czytałem recke gry o PB, gra była niezbyt udana. mam nadzieję że w tym przypadku będzie inaczej. Quote Link to post Share on other sites
ICAC Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Niestety w CS:S okno wyrzutnika łusek i dopychacz w M-kach są po obu stronach broni :wink: Mam nadzieje, że w tym modzie będzie to naprawione, niby szczegół, ale jak dla mnie robi różnice :killer: Quote Link to post Share on other sites
Kozlowski Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Z tym wyrzutnikiem to tylko kwestia odpowiedniego moda który sie pojawi i to naprawi. Twórcy prawie we wszystkich grach odbijają lustrzanie modele broni - żeby było widać "akcję" - wypadające łuski, przeładowanie itd. Niestety to co "ładne" wygrywa z tym co realistyczne. Quote Link to post Share on other sites
Kamil Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 E tam, i tak wiemy że strzelanie w AS to tylko dodatek, a prawdziwa symulacja AS musiałaby zawierać rozbudowany system lansu i opcji typu "bling bling" :lol: Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Lans Manager 08 xD? Quote Link to post Share on other sites
sgt.Chaos Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Zrobimy polskie mapy! TDM_RASzowka07, CTF_P4sternik(v.01), Obj_B0rneSulinowo i różne takie :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 I boty. Jak [sPAP]Arafat, albo Zla_Foka, bądz też %. ;) Quote Link to post Share on other sites
happy666 Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 :wink: :wink: :wink: Dobre,dobre. Ale pomyślcie ,że tego nie robią programiści ze studia sierra tylko to nieoficjalny dodatek stworzony przez użytkowników. Przynajmniej na takie wygląda, wiec ja bym sie nie spodziewał super dopracowań a tak naprawdę niewielkich modyfikacji w grze. :lol: Quote Link to post Share on other sites
Dariusz Posted December 26, 2007 Author Report Share Posted December 26, 2007 A jest coś takiego do CS 1.6 ??(najlepiej NS) Pozdr. Jak zauważyłeś ten mod, będzie na silniku Soruce, więc będzie potrzebna jakaś gra właśnie z tym silnikiem, która zawiera Soruce SDK (narzędzie do robienia map i modów na silniku soruce)czyli Half-Life 2 ,czy Counter-Strike: Soruce(Oczywiście steam) Maxaveli, znajdź @ głównego pomysłodawcy SoftAir: Soruce i napisz do niego co zrobili źle to bardzo możliwe, że to poprawia...Poza tym na pewno wypuszcza najpierw jakiegoś beta testa i wtedy zobaczymy, czy pomysł wypalił. Kika nowych fot dotyczące celowania: Z tego co widzę, nie będzie żadnego celownika, bez skupienia się do strzału celując bez muszki i szczerbinki, więc będzie trzeba patrzeć gdzieś na środek ekranu, żeby strzelać podczas biegu 8-) Wiec chyba stawiają na realizm. Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 (edited) Juz widze jak im sie chce zaglebiac sie w najdrobniejsze detale Source'a zeby spelnic zachcianki jakichs tam Polakow... A z kolejnych - brak krzyza w lunecie ;-)... P.S. Szanse ze wyjdzie to jako dodatek do OrangeBox'a na PS3 sa pewnie znikome? Edited December 26, 2007 by maxavelli Quote Link to post Share on other sites
Guest frank_martin Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 Jak zauważyłeś ten mod, będzie na silniku Soruce, więc będzie potrzebna jakaś gra właśnie z tym silnikiem, która zawiera Soruce SDK (narzędzie do robienia map i modów na silniku soruce)czyli Half-Life 2 ,czy Counter-Strike: Soruce(Oczywiście steam) Zauważyłem ale myślałem że wcześniej wypuścili takiego moda na CS1.6 albo HL1 A wiesz czy repliki będą miały licencje (np.Ak47 Tokyo Marui)?? Trzeba będzie zbierać kasę na HL2 Pozdr. Quote Link to post Share on other sites
CyberAdi Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 Będzie to pierwsza tak dużo gra/mod o Air sofcie. A jest juz taka mniejsza gra/mod o AirSofcie? Quote Link to post Share on other sites
Guest frank_martin Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 Chyba jakiś Garry'smod był do Hl2 ale pewny nie jestem. Quote Link to post Share on other sites
Dariusz Posted December 27, 2007 Author Report Share Posted December 27, 2007 Były prace nad AirSoft Source i AirSoft Total, ale jakiś czas temu zaprzestali nad nimi pracować i nie wyszły nawet beta testy. Jest za to Digital Paint Paintball na HL1 i HL2, ale to paintball więc... Quote Link to post Share on other sites
CyberAdi Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 Ale co ma wspólnegho paintball z AirSoftem :P Tylko nei moge sobie wyobrazic jaki bedzie system smierci w tym modzie. Czy zamiast klasc sie i wykrzykiwac do glosnika dziwieki kolwustyczne odpowiadajace smierci postac bedzie podnosic rączki i bedziemy slyszec "Dont Shoot i'am Hit!" Haha :P Quote Link to post Share on other sites
sgt.Chaos Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 Będziesz miał klawisze odpowiedzialne za okrzyk trafienia i wyciągnięcie czerwonej szmaty. Jeśli zapomnisz o tym, admin cię opierdzieli, a po kilku razach, dostaniesz bana jako terminator. Quote Link to post Share on other sites
hada Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 Aż strach pomyśleć co będzie jak się ten mod uda i wyjdzie naprawdę dobrze. Jest tak: tysiące luda symulowało prawdziwe pole walki wykorzystując do tego airsoft. Po udanym modzie będzie tak: tysiące ludzi symuluje symulowane pole walki z wykorzystaniem airsoftu, na komputerze, w domu, przez neta. Toczone są mega zloty itp. Wniosek: jeszcze bardziej obrośniemy w tłuszcz :-F P.S.: A i tak żadna gra nie zastapi tego uczucia wku***enia na terminatora z zamiłowania :D :-F Quote Link to post Share on other sites
ICAC Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 Taa... będzie pasternik 3D :killer: :wink: Głębiej się zastanawiając (co mi sie żadko zdarza :-D) to na pasternik 3D tak żeby se każdy pograł to by trza było serv na min. 100 osób, a kto by za niego zabulił to nie wiem :killer: :-D Quote Link to post Share on other sites
happy666 Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 @ ICAC Temat twojego głębokiego zastanowienia jest bardzo słuszny :-P To może zrobią Pasterniak_3D mini ,tak samo jak w 1.6 jest do pobrania de_dust mini czyli korytarz jest wielkości kanału wentylacyjnego :-F Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.