luthorhuss Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 witam Zachciało mi sie dzisiaj postrzelac aby ustawic sobie hop-upa. Pierwszy magazynek hi-cap poszedł bez trudu ale po załadowaniu następnego udało mi sie oddać tylko trzy strzały. Sprawdziłem okablowanie, bezpiecznik, i naładowałem od nowa baterię - nadal cisza. Nie był bym sobą jakbym nie poprobował go dalej naprawiać :) obecniewymontowałem silnik i wydaje mi sie doś nienormalne że po podłaczeniu go do bateri nadal stoi, nie mogę nawt ręką obkręcić wirnika. Czy to ok czy oznacza że silnik do wymiany ? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 Zdejmij plastikowy dekielek sprawdź czy coś nie wpadło do środka. Może się stopiło uzwojenie z jakiejść przyczyny? Wtedy w sumie byłby do niczego... Quote Link to post Share on other sites
luthorhuss Posted January 3, 2008 Author Report Share Posted January 3, 2008 z tej plastikowej oslony go wyciagnolem, ale dostepu do wnętrza silnika nadal nie mam.Jedyne co widzę to szczotki - są a miejscu i wyglądają ok, uzwojenie tez oczywiście na tyle co widzę. Wszystko niestety wskazuje na to że kaska poleci. :( Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 (edited) Prawdopodobnie się uzwojenie silnika odczepiło i wywinęło do zewnątrz czyli w przestrzeń między wirnikiem a uzwojeniami na obudowie - któreś z uzwojeń po prostu zakleszczyło się tam... W teorii możesz próbować wyjąć jakoś wirnik i usunąć uzwojenie, które się podwinęło. Silnik może wtedy jeszcze pracować ale nie będzie już miał takiej siły jak poprzednio i może stawać w najmmniej oczekiwanych momentach - czyli praktycznie nie masz silnika ;). Niestety mój eg700 który też miał taki objaw też jest nierozbieralny - trzeba jakoś odgiąć te grube blachy na obudowie (pazury zachodzące na plastikową obudowę - z tyłu) i jakoś zdemontować niewymienialną zębatkę na osi silnika - wtedy powinien wyjść sam wirnik - niestety próbowałem ale bez odpowiednich narzędzi spełźnie to na niczym. Metoda chamska? Złap płaskoszczypami za zębatkę i energicznie obróć silnikiem u mnie to zadziało silnik da się obkręcać ale coś jeszcze trze przy obracaniu - obejrzyj odkładnie po zdemontowaniu szczotek uzwojenia poprzez dzurki i odgięte uzwojenie odpowiednio odegnij by niezawadzało - czy silnik ruszy to nie dam za to głowy.... Edited January 7, 2008 by kermit Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 23, 2008 Report Share Posted January 23, 2008 Pamiętajcie że M14 ma styki na zew. GB. W związku z tym jest tam plastikowy układ, jak ułamałeś taki "dzyndzel" to masz pozamiatane. osobiście męczyłem bratu kawał czasu replikę żeby zaczęła strzelać. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.