wiedzmin85 Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 No to lipa bo tez ostatnio kupilem eMeke Universal. Jeszcze mojej nie otwieralem a nigdy nie grzebalem w replikach to jest moja pierwsza. Wyslales swoja na gwarancje czy sam naprawiasz? Gdybys byl tak uprzejmy to moglbys podrzucic fotke? Wiedzialbym czego szukac. Dzieki Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 fotki wstawię w weekend jak będę składał tuningowego boxa Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 właściwie to powinno to iść w wątku o ICSie z plazdiku ale trudno. fotki pod tym linkiem ICS oczywiście składamy w odwrotnej kolejności nic na siłę, delikatnie, box będzie się blokować o imitację zamka ale wystarczy utorować mu drogę palcami i wszystko będzie ok. a co do dyszy "niby" bore-up z zestawu D. jestem prawie pewny że nie jest ona wymiarów bore-up. zakupiłem dyszę bore DF i ma znacznie większe luzy na krućcu głowicy cylindra (mimo uszczelniającego oringa) niż oryginalna "niby". pewność osiągnę po przymiarce uszczelnionej dyszy standardowych rozmiarów Quote Link to post Share on other sites
noah Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Posiadam eMke ICSa od lipca 2008 roku. Przez ten czas używam jej regularnie co tydzień, razem z różnymi magazynkami typu low-cap ( pasują wszystkie! ) oraz akumulatorem Sanyo 8,4V lub 9,6V ( w zależności od mojego humoru ). Przez ten cały okres, replika nie odmówiła mi posłuszeństwa ani razu, w żadnych warunkach ( słońce, deszcz, śnieg czy mała burza piaskowa ). Ani razu jej nie czyściłem w środku, bo nie było takiej potrzeby. Nie zdarzyło mi się, by jakieś zabrudzenia dostały się do środka. Mam chyba szczęście. Jak widać na zdjęciu, replika trzyma się nieźle. Jest poobijana tu i ówdzie, ale to dlatego że jej nie szczędzę. To jeden z powodów dla których kupiłem ICSa. Oznaczenia COLTa. Piękne. Po drugiej stronie, niestety bajka się kończy... Wszystkie elementy metalowe wykonane jak należy, cieszą oko i nie tylko. Oto kolba. Ma bardzo ładną, lekko chropowatą fakturę. Również wykonana z należytą precyzją. Chwyt przedni. Chyba najsłabsza część repliki. Wygląda jakby z innej bajki, zupełnie inne tworzywo, faktura. Nie boję się powiedzieć, że ten element jest po prostu brzydki. Już od dłuższego czasu noszę się z wymianą na chwyt od G&P, który ma podobną fakturę jak koba w ICSie. Na pocieszenie tylko powiem, że w G&P które oglądałem, sytuacja ma się dokładnie na odwrót. Pięknie wykonany chwyt oraz tandetna kolba. Zemsta Bogów? Największy bajer ICSa. O zaletach nie będę pisał, słowa są zbędne, wystarczy zdjęcie. Lufa zewnętrzna wraz z kablami. Zdarzyło mi się już ją nawet zdeptać. Trzyma się dalej. A to już dwa GB które posiadam. Oba w 100% złożone z części ICSa. U góry stockowy ( sprężyna M100), a na dole "zestaw D" ( bore-up i M120 ). Czym się różnią? Na oko laika, to inny jest tłok ( plastikowy vs metalowy ), cylinder, prowadnica sprężyny oraz sama sprężyna. Na pewno jeszcze coś, ale ja potrafię stwierdzić tylko tyle. Dysza w obu zestawach jest taka sama. Ciekawostka: dziś całkiem przypadkiem, zauważyłem iż w zestawie D poluzowała mi się śruba imbusowa trzymająca prowadnicę sprężyny. Oczywiście od razu ją dokręciłem. Podobnie zrobiłem w GB stockowym, choć tam luz praktycznie nie występował. Może właśnie poluzowanie tej śruby jest przyczyną waszych awarii w "plastikowych" ICSach? Jeśli chodzi o osiągi, to GB stokowy, wraz za założoną prec lufą Systemy daje mi równe 340fpsów. Bez precki było w granicach 335fpsów. Z "zestawem D" miałem więcej przygód. Kilkakrotnie go reklamowałem z powodu wadliwej dyszy ( była źle odlana, ponoć wada całej serii... ). Dopiero po pół roku doczekałem się sprawnego zestawu, także używam go dopiero od maja. Od tego czasu, nie zanotowałem już więcej problemów. Niestety, nie miałem też okazji przetestować go na chrono. Serwis mnie zapewniał o 420fpsach. Oj, jak bym chciał to zweryfikować. Niemniej, prędkość kulki jest zauważalnie większa. Zasięg praktycznie pozostał bez zmian, ale ten już stoku był bardzo duży, a obecnie po założeniu gumki i dystansera produkcji Tokyo Marui naprawdę nie mam na co narzekać. Na zębach tłoków nie widać żadnych oznak zużycia. Miło, tym bardziej, że oba zestawy są głównie używane na akumulatorze 9.6V Sanyo. Rof przyzwoity, też nie mogę złego słowa powiedzieć. Zębatki i inne elementy dolnego GB również mają się świetnie. I mam nadzieje że tak jeszcze długo pozostanie. Plastikowa komora. Wykonana dobrze. Regulacja bez zarzutu, starczająco precyzyjna. Nie ma tendencji do samoistnego rozregulowania się. Około 30 min zastanawiałem się, do czego mógłbym się przyczepić w mojej replice. I znalazłem kilka takich rzeczy. Wspomniany wcześniej chwyt przedni, napis "CYBERGUN" po drugiej stronie korpusu, brak imitacji jednego pina koło selektora ognia, brak imitacji rury gazowej. To chyba największe bolączki ICSa. I chyba jedyne, bo o mechanice, nie mogę złego słowa powiedzieć. Kupując ICSa bałem się ogromnie. Wcześniej posiadałem jedynie aegi produkcji TMa, także zostałem niejako przyzwyczajony do bezawaryjności. Dzięki Bogu, ICS na razie spełnił moje oczekiwania, i wiecie co? Ani myślę go wymienić na cokolwiek innego.No dobrze, zamierzam... ale nie sprzedać, nie mógłbym. Tylko coraz głośniej myślę nad WA z konwersjami G&P. No ale to nie jest aeg... Do zakupu przekonała mnie jedna opinia przeczytana kiedyś na forum: "Kupisz TMa, sprzedasz. Kupisz CA, sprzedasz. A ICSa nie oddasz nigdy". Święte słowa... Quote Link to post Share on other sites
zulu Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 Świetna recenzja - gratulacje. Czy tłok w zestawie "D" jest oryginalny ICS-a czy zmieniłeś? Mój wygląda inaczej. Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 sprawdziłem właśnie boxa po pierwszej strzelance. składany samodzielnie sprężyna 120 guardera, nylonowy tłok i głowica DFreszta gratów z zestawu D madoniona. zero śladów zużycia :wink: po 3000 kulek. rof rewelacja ale na batce 10v, 9 nie pociągnie tej sprężyny. zasięg skuteczny 45m - bez problemu trafiam z tej odległości cel o wymiarach 40x40 cm. wymienię jeszcze gumkę hopa z dystanserem i na tym chyba koniec gmerania w bebechach. Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 doklejam zdjęcie bo nie mogę edytować górna połowa boxa Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 @ Zulu- kurna, panie, ty dostałeś taki cylinder, czy sobie dokupiłeś? mój jest całkowicie gładki. Co do zęba na tłoku, to one tak mają- miałem 3-ze wszystkich ''zszedł lakier''. Quote Link to post Share on other sites
zulu Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Nie, spokojnie, nie dostałem. To dokupiony DF, tamten mi się nie podobał :mrgreen: . Co do tłoka, nie chodzi o pierwszy ząb (z mojego też na początku zeszła farba + trochę alu z wierzchu i tak już zostało), tylko o następne. Na zdjęciu, które zamieścił noah zęby są jakby obudowane po bokach jak w hard pistonie Prometheusa - chyba mi się nie wydaje. Moja M4 obecnie zasuwa na M130 Guardera i 10,8V, na wszelki wypadek z lekkim tłokiem POM G&P i bez łożyskowania prowadnicy. Jeżeli po kilkunastu 1000 kulek nic się nie będzie działo, to tak już zostanie bo jest super duper 8-) (na razie poszło około 1000) Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 stwierdzam że zasilanie batką 9v to kupa. puściłem na koniec dzisiejszej strzelanki jeden mag na stockowym boxie (zulu mnie zabije :mrgreen: ) na batce 10v i to jest rof który mnie interesuje. plan przyszły: spring 130 guardera i bata 12v 8-) Quote Link to post Share on other sites
mag Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 (edited) @noah - piszesz, że masz M4 od lipca 2008, a potem, że dodatkowego zestawu używasz od maja :?: @PRESTON - 3000 kulek to jest NIC, jak napiszesz, że po 30.000-40.000 kulek nie ma śladów zużycia, to będzie dopiero jakaś opinia ;) Co do baterii - większy prąd zabije Ci silnik, tłok i całą resztę po kolei. A można uzyskać taki sam efekt stosując baterię na dobrych ogniwach o dużej pojemności np. SANYO 9.6V 3600 mAh RC. Postrzelasz cały dzień, a nawet dwa z dużym ROF'em, ponieważ bateria może oddać "na raz" więcej prądu niż małe. Dodatkowo nie krzywdzi to tak GB :uśmiech: Poza tym ROF możesz podnieść odpowiednio dobranymi zębatkami i silnikiem. A do M130 polecam zębatki STU. Nie dlatego, że stock nie wytrzyma, ale dlatego, że mają dobrane inne przełożenie, żeby silnik się nie męczył (i tym samym ROF ma się lepiej). Edited November 12, 2008 by mag Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 dodam że batka 10v była już po całym dniu niedzielniej strzelanki tak więc nie jest to max jej możliwości. a poza tym zamierzam męczyć replikę ile się da. ostatecznie nie kosztowała majątek i 18 miechów gwarancji do czegoś zobowiązuje. podjąłem świadomą decyzję o ciągłym grzebaniu w boxie, eksperymentowaniu i uczeniu się na błędach. jeśli dowiem się wszystkiego i nic nie będzie tajemnicą rzucę to w diabły :twisted: Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Nie ma baterii 10V... 10,8V owszem jest. Przy takiej baterii, tracisz automatycznie gwarancję... Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Zamiast kupować batki po xxx kupcie sobie mosfeta. Ja mam takiego z allegro za 40zł i jest moidzio :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
wiedzmin85 Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Mam pytanko. Czy jest sens do ICS'a ktory ma lufe 6.08 jest sens kupowac precke np Systemy? Czy sa tego zauwazalne efekty? Co jeszcze wypada wymienic w stockowej wersji bo np w wielu replikach wymieniaja ludzie gumke HU na systeme badz guardera. Nie potrzebuje fps tylko bardziej celnosci i niezawodosci choc wiekszy zasieg przy tej samej ilosci fps'ow bylby super ale wiem ze to niemozliwe;] @ hary934 Co robi ten Mosfet? Quote Link to post Share on other sites
zulu Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 (edited) Nie ma baterii 10V... 10,8V owszem jest. Przy takiej baterii, tracisz automatycznie gwarancję... Automatycznie do repliki na gwarancji (mam dwie) używam baterii 9,6v 8-) @ wiedzmin85- zmieniłem lufę na KM Head 6,04 i właśnie poprawiło się skupienie. Edited November 13, 2008 by zulu Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 (edited) 10v to skrót myślowy, każdy wie o co chodzi. co do zmiany gumki hopa, przez weekend będę testował dystansery DF (czarny i biały) i samą gumkę ale jeszcze nie wiem którą wybrać. wszystko zależy od wyników na chrono. mosfet? masz to dla przykładu link mosfet Edited November 13, 2008 by PRESTON Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 http://www.allegro.pl/item481742107_aeg_mo...e_gds_4003.html Mam dokładnie ten, poczytajcie sobie ;-) . UWAGA, to nie jest reklama! Co do dystanserów, to z niecierpliwośćią czekam na rezultaty, choć boję się , że będą za szerokie... Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 w temacie dystanserów DF, pierwsze wrażenia - bardzo ciężko je zamontować w komorze ICS-a, trzeba wepchnąć na siłę inaczej nie da rady, - dystanser do poprawy skupienia (czarny) nic takiego nie zrobił, a chyba pogorszył się zasięg, testy był przy gumce czarnej guardera. terez przetestuję dystaner biały do zasięgu na stokowej gumce, następnie dalsze kombinacje z stokową gumą, zestawem dystansera i gumą guardera. możliwe że nie jest to najlepszy zestaw konkretnie do mojego boxa, zmierzone 430 fps to taka wielkośc przy której nie wiadomo co lepiej użyć guardera silikon czy czarnego. poza tym dziś mocno wiało co też niepozostaje bez wpływu na wyniki. jak obiecałem poświęce się i znajdę najlepsze rozwiązanie :lol: Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 ICS ma bardzo wąski dystanser, ten od sylikonowego guardera był już za szeroki, więc problem raczej tu... A z tym już sie nic nie zrobi :roll: Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted November 16, 2008 Report Share Posted November 16, 2008 Wywalcie to g. zwane dystanserem firmy Guarder. Za miękki i w ogóle nie podkręca kulek. Co do dystanserów DF- czarny nie jest najlepszy, ale biały to magia. Sprawdzone co prawda w zwykłym aegu. Quote Link to post Share on other sites
Cien Posted November 19, 2008 Report Share Posted November 19, 2008 Witam, mam egzystencjalny problemik. Zakupiłem sobie górny GB (D). Pominę fakt, że nie mogę go złożyć do kupy tak żeby działał (w końcu się pewnie uda, chociaż mam wrażenie że muszę podpakować palce ;) ) Kwestia, która mnie frasuje - czy tych bebechów nie wypadałoby czymś nasmarować or smth przed uruchomieniem? pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted November 19, 2008 Report Share Posted November 19, 2008 Tak, wypadało by ;-) Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted November 19, 2008 Report Share Posted November 19, 2008 jak masz problem to mogę Ci dokładnie opisać co i jak. ja pierwszy raz składałem niby o wszystkim pomyślałem ale i tak się rozleciał w 10 minut. jak mawiają nauka kosztuje i wsadziłem w ten box jego drugą wartość. teraz chodzi bajecznie. przed weekendem bedę ponownie go rozbierał i składał tak więc mogę zamieścić fotki. Quote Link to post Share on other sites
zulu Posted November 20, 2008 Report Share Posted November 20, 2008 Witam, mam egzystencjalny problemik. Zakupiłem sobie górny GB (D). Pominę fakt, że nie mogę go złożyć do kupy tak żeby działał (w końcu się pewnie uda, chociaż mam wrażenie że muszę podpakować palce ;) ) Kwestia, która mnie frasuje - czy tych bebechów nie wypadałoby czymś nasmarować or smth przed uruchomieniem? pozdrawiam Sprawa jest dość prosta i nie trzeba mieć mułów jak Arnold S. - kładziesz jedną połówkę obudowy na stole (jak jesteś praworęczny to do góry nogami tak żeby prowadnica wypadała po prawej), - wkładasz cylinder z założoną wcześniej głowicą, dyszą i wsunietym tłokiem montując jednoczesnie plastikowy dinks poruszający dyszą, - zakładasz sprężynkę na plastik i bolec w obudowie (najlepiej pensetą), - nakładasz sprężynę na prowadnicę (zagęszczone zwoje w stronę prowadnicy) i wsuwasz ten komplecik do tłoka - na razie na luzie, - do dziury w prowadnicy wsuwasz śrubokręt krzyżakowy albo jakiś pręt jako stabilizator i trzymasz to prawej mańce, - lewą otwartą dłonią przytrzymujesz to co wcześniej złożyłeś w pierwszej połówce obudowy, a prawą trzymając śrubokręt i prowadnicę jednocześnie ściskasz springa i umieszczasz prowadnicę w gnieździe - cały czas osiując śrubokrętem prowadnicę ze sprężyną, - jak już prowadnica ze sprężyną siedzi dobrze, wskazującym palcem lewej dłoni przyciskasz ją w dół nie puszczając cylindra, a prawą - uwolnioną od śrubokręta ręką - nakładasz drugą (górną) połówkę obudowy zaczynając od strony prowadnicy, - potem trzeba sprytnie przejść dowolnym paluszkiem lewj dłoni od góry przez prostokatny otwór w drugiej połówce obudowy żeby przytrzymać cylinder i złożyć wszystko do kupy. Przy odrobinie szczęścia nie powinno wystrzelić w kosmos :mrgreen: Gotowe. 8-) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.