ogooraz Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 (edited) Witam, mam następujący problem. Na dzisiejszej strzelance, po oddaniu kilku strzałów na SINGLE selektor zaczął się dziwnie zachowywać. Sytuacja wygląda następująco: Strzelam na AUTO, wszystko ok. Wrzucam single, mogę oddać tylko jeden strzał, po czym spust zamiera - nie działa wtedy ani pojedynczy, ani na auto. Lekarstwem jest tryb safe, po czym lekko wciskam spust. Po tym, cykl można powtarzać w nieskończoność. Pytanie, czy ktoś miał coś podobnego i czy ma na to sposób. Wiem, że czasem w emkach dzieje się coś na zasadzie seria przy włączonym singlu itp., ale przypadek w mojej emce jest stały, a nie jednorazowy. Edited February 10, 2008 by ogooraz Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 Zazwyczaj takie objawy są wynikiem ułamania "odbojnika" kostki stykowej, ale w G&P ten element jest wkręcany (stalowy), więc to raczej odpada. Tak czy siak trzeba by zajżeć do środka :roll: Quote Link to post Share on other sites
ogooraz Posted February 11, 2008 Author Report Share Posted February 11, 2008 Czy możliwością jest, żeby sprawcą tego cyrku była płytka selektora? Po rozłożeniu karabinu, poruszam nią, i o ile dobrze rozumuję, to ustawienie jej "po środku" powinno skutkować ogniem pojedynczym. Tymczasem nie ma takiej możliwości. Jest tylko safe i auto. Quote Link to post Share on other sites
Yankees[P.o.L] Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Witam ja mam podobny problem z tym ze u mnie spust na singlu przeskakuje ale nie oddaje strzalu jezel;i przelacze na auto to wszystko jest ok po czym po przelaczeniu na single oddam do pieciu strzalow i to samo sie dzieje jestem zielony w asg wiec niewiem jak dojsc do selektora prosze o jakies wskazowki czy ktos posiada jakas obrazkowa instrukcje jak sie rozbiera M4A1 g&p dzieki wielkie z gory Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 Tak jak napisał 0L0 - ułamał się element GB trzymający płytkę selektora na swoim miejscu. Rozwiązania są dwa: 1. Nowy szkielet GB 2. Dorobić ułamany element. Nie wiem jak - wysłałem do ASGShopu i zrobili. Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 (edited) Jak przyszła mi replika to miałem podobny problem, strzelam na auto- normalnie, przełączam na semi- tak jakby oddał pÓł strzału, a po następnym naciśnięciu spustu przeskoczył i nic się nie stało, jak dałem na safe i na semi to znowu było w porządku, dopóki nie przestawiłem na auto i znowu na semi, ale w karabinie nie dłubałem, jak kupiłem nową batke to problem zniknął, nie umiem tego wytłumaczyć. Magic Edited January 23, 2009 by Foka Quote Link to post Share on other sites
Yankees[P.o.L] Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 (edited) ja nie probowalem tak mam jeszcze jeden problem przy ladowarce ale to lece na te tematy a jeszcze mam pytanko czy ktos ma instrukcje jak oddzielic gear box`a od reszty bo ja jestem zielony i nie chce grzebac w ciemno zeby nie pogorszyc sprawy Edited January 22, 2009 by Yankees[P.o.L] Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 ja jestem zielony i nie chce grzebac w ciemno zeby nie pogorszyc sprawyAlbo masz zdolności do takich spraw i sobie poradzisz, albo nie masz i wtedy nie grzeb w ogóle. Dziel wypowiedzi na zdania - interpunkcja, początek zdania z wielkiej litery. Quote Link to post Share on other sites
firefighter Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 (edited) Tak jak napisał 0L0 - ułamał się element GB trzymający płytkę selektora na swoim miejscu. Rozwiązania są dwa: 1. Nowy szkielet GB 2. Dorobić ułamany element. Nie wiem jak - wysłałem do ASGShopu i zrobili. Foka A możesz dokładniej powiedzieć w którym miejscu znajduje sie ten element bo w GB B&P selektor ognia jest przykręcony i według mnie inaczej nie pasuje? Najlepiej jakieś foto Edited January 27, 2009 by firefighter Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 A nie mam zielonego pojęcia, przecież napisałem: Nie wiem jak - wysłałem do ASGShopu i zrobili. Quote Link to post Share on other sites
firefighter Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 A nie mam zielonego pojęcia, przecież napisałem: OK rozumiem ale myślałem , że masz może zdjęcie otwartego GB gdzie widać ten element lub kto inny to zamieści. U mnie dzziała tylko Auto więc może w tym problem chociaż myślałem, że coś się spaprało po wymianie okablowania na modelarskie To może inaczej bo nigdy się w to nie agłębiałem Co powoduje, że na SEMI następuje tyjko jeden obrót zębatek? Bo sama płytka selektora pozostaje chyba nieruchoma w pozycji SEMI czy po oddaniu strzału przesuwa się jakby w pozycję SAFE a następnie znowu powraca do SEMI czy steruje tym ta mała sprężynka na selektorze powodując przesunięcie się dźwigni o którą jest zaczepiona. EDIT: Właśnie wczoraj otrzymałem odpowiedź z ASGShopu że najczęstszą przyczyną jest problem z przerywaczem cyli ta dźwigienką o którą opiera się ta mała sprężynka płytki selektora Quote Link to post Share on other sites
Rewolt Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Kurcze to chyba jakaś wada fabryczna, wczoraj dokładnie to samo mnie spotkało. Replike dopiero co kupiłem, byłem raptem na jednej strzelance, wystrzeliłem może ze 2000 kulek a tu nagle takie rzeczy się dzieją ;/ trzeba będzie odesłać m-ke do asgshopu ehhh jak zawsze pod wiatr ;/ Quote Link to post Share on other sites
Larakis Posted March 4, 2009 Report Share Posted March 4, 2009 Muszę potwierdzić. To chyba jakaś wada fabryczna. Replika ma miesiąc (jakieś 1k kulek) Auto działa normalnie. Po przełączeniu na semi, oddaję 3-4 strzały i spust się blokuje. Po przełączeniu na auto, strzela normalnie. Przy ponownym włączeniu semi, albo od razu spust jest zablokowany, albo po kilku strzałach. Wysłałem zapytanko do serwisu. Może nie będzie trzeba odsyłać. Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 A z jakiego sklepu kupowaliście, może tylko oni mają ten problem Quote Link to post Share on other sites
Larakis Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 A z jakiego sklepu kupowaliście, może tylko oni mają ten problem asgshop.pl Quote Link to post Share on other sites
Walker86 Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Witam, Ja po przełożeniu GB z JG III do G&P mam ten sam problem. Mianowicie uważam iś sprawcą całego zamieszania jest własnie ta mała dźwigienka. Tak więc wydaje mi się że trza będzie grzebać w środku i coś pomącić z pilnikiem. Jak podziałam to opiszę wrażenia. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Możliwe, że za mocno dokręciłeś śrubkę dźwigni rozdzielacza ognia. Wtedy zębatka mimośrodem odpycha ją za pierwszym razem ale spręzynka płytki selektora nie ma siły jej oddać i dźwignia zostaje w położeniu podniesionym. W ten sposób oddajemy jeden strzał na semi i potem tylko full auto. A co do ułamanego stopera kostki stykowej jutro wrzucę fotki jak to naprawić. Ostatnio właśnie w paru G&P to robiłem. OLO: nie wszystkie G&P mają stoper wkręcany. Dopiero od jakiegoś czasu się to pojawiło. Wcześniej był tak samo lany jak wszędzie. A na dokładkę był sporo cieńszy. Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 No własnie ja też mam ten problem. Na początku na semi zdarzało sie ze spust przeskakiwał, jak przełączyłem na auto to było OK. Dzisiaj postrzelałem i padł całkowicie semi, po przełączeniu spust zachowuje sie jak w SAFE, może to być wina przerywacza? Albo jak to naprawić? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 A to bardziej zużyta krawędź kostki stykowej o którą spust zaczepia. Albo sam spust jeśli na przykład zmieniałeś styki kilka razy. Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted November 15, 2010 Report Share Posted November 15, 2010 A to bardziej zużyta krawędź kostki stykowej o którą spust zaczepia. Albo sam spust jeśli na przykład zmieniałeś styki kilka razy. Nic nie było zmieniane. Najlepsze jest to, że jak w niedziele przyjechałem na strzelanke wyciągam gnata z bagażnika naciskam spust na SEMI to wszystko działa, reszta trybów też na miejscu ;), na strzelance trochę popykałem na SEMI i nie było zacinek :D Quote Link to post Share on other sites
Kiekos Posted November 15, 2010 Report Share Posted November 15, 2010 No po prostu medżik :) A powiedzcie, z jakiego okresu ta partia G&P? Żeby się ubezpieczyć, jakby co :) Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 Partia to nie wiem która, ale nr. na body: 05599 Quote Link to post Share on other sites
Kiekos Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 Może inaczej, kiedy repliczki kupione :) Quote Link to post Share on other sites
Meche Posted November 21, 2010 Report Share Posted November 21, 2010 luty 2007 na asgshop Quote Link to post Share on other sites
czaken Posted November 21, 2010 Report Share Posted November 21, 2010 Listopad 2011 specshop. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.