Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gunsmith.pl


Recommended Posts

w naszym przypadku, my przyszliśmy pierwsi, kazano nam poczekać, po czym weszły dwie osoby a nas potraktowano jak powietrze. Myślę, że przy takich kwotach jakie wydaje się na ASG, w sklepie nie powinny panować zasady jak na bazarze - kto drze się i przepycha ten kupuje.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Witam, chciałbym sie zapytać czy ktoś mieszkający w Warszawie ma jakieś wieści o tym sklepie lub czy mógłby podjechać i zorientować się czy ten sklep w ogóle jeszcze istnieje??Od tygodnia nie mozna się skontaktować ze sklepem, najwyżej moja sprawa zostanie zgloszona do odpowiedznich służb. Z góry dzięki za pomoc!!

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

byłem w tym sklepie wczoraj - faktycznie jest trochę problemów z dojściem do sklepu

 

(klatka VI jest na tyłach budynku oznaczonego jako Inwalidów 3 i trzeba wejść tam na podwórko od ul. Lisa-Kuli (jest to zresztą napisane w kontakcie, ale jakoś mi nie zarejestrowało tego :P)

druga sprawa - jest to oznaczone jako lok 101 - mimo że klatka VI jest bodajże do 85 numeru - okazało się że to tylko numer domofony a sam lokal znajduje się w piwnicy.

 

kontakt: wysłałem do GS maila z pytaniem odnośnie tuningu mojej repliki - polecili mi co przyda się zrobić i ile będzie to kosztowało + trochę innych informacji - na maila czekałem 1 dzień więc w porządku

telefonicznie dodzwoniłem się od razu więc też bez problemów

na gg nie pisałem :D

 

w samym sklepie dodatkowo Stan wytłumaczył mi zasadę działania modyfikacji o której wspominał w mailu - jako że jestem zielony jeśli chodzi o mechanikę replik :P zaproponował mi także przegląd zerowy, kiedy dowiedział się że nic nie było w niej zmieniane od zakupu. Powiedział także że ustawi HU i wszystko co trzeba żeby replika ładnie strzelała.

 

sam Lokal ładnie urządzony, zamiast ścianki oddzielającej "biuro obsługi klienta" od serwisu jest siatka maskująca, co daje bardzo ładny i klimatyczny efekt + można popatrzeć jak pracują. Dostałem papierek na odbiór repliki i zostałem powiadomiony że otrzymam smsa kiedy replika będzie zrobiona. Z miłą chęcią zostawiłem tam replikę na remont :] - jakie dał efekty powiem jak ją odbiorę :P

 

ogólnie pierwsze wrażenie i obsługę klienta oceniam na 5/5

napiszę więcej jak odbiorę replikę (mówili że będzie gotowa na środę, ale upewniłem ich że nie będę jej tak szybko potrzebował)

 

no, replika odebrana i wczoraj przestrzelana - wszystko działa, ładnie i cicho (tak jak miało być po tuningu) jeśli nic się nie rozpieprzy w niedługim czasie, to znaczy że wszystko jest cacy ;]

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...