Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M15A4 Carbine - zamiana łoża na RIS/RAS


Recommended Posts

Czołem!

 

Mam replikę CA M15A4 Carbine, w której chciałbym zamontować łoże z szynami. Niestety nie znam się za bardzo na kompatybilności części poszczególnych producentów, dlatego proszę o wasze opinie.

 

Na necie znalazłem takie szyny:

 

Star M4 RAS-2 Handguard Set

 

G&P RAS II Long Version ( Handguard Kit )

 

Zestaw RAS do M4/M15 typu free float ICS

 

Najbardziej interesuje mnie żeby całość była stabilnie osadzona i nie chwiała się.

 

No i tutaj rodzi się pytanie. Czy którąkolwiek z podanych wyżej szyn zamontuję bez modyfikacji mojej repliki? No może muszkę jestem jakoś w stanie wymienić na jakąś inną, ale chodzi mi o to, żeby nic nie piłować.

 

Czy może jestem skazany na kupienie RIS-a CA? Czy w ogóle kupno standardowej repliki z zamiarem przerobienia jej potem na RIS/RAS było dobrym pomysłem? :P

 

Z góry dzięki za pomoc.

Link to post
Share on other sites

Witam

Ja na Twoim miejscu najpierw porządnie bym sie zastanowił czy jest sens montować cale łoże z szynami, ponieważ sprzęt,który można założyć na owe łoże,równie dobrze można

zamontować na innych szynach np.latarkę lub laser na tym: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1253

Ale to są tylko takie moje refleksje, każdy ma swój gust.Pozdro... :wink:

Link to post
Share on other sites

Jednak łoże z szynami mnie interesuje. Chciałbym mieć duże możliwości montażu różnych gadżetów.

 

@maxavelli - ten twój to będzie taki z wgc? Rozumiem, że masz taką samą replikę jak ja? Ja chciałbym zamontować na tych szynach puszkę + baterię i czasami aimpointa.

 

 

Co do risów PJ - gdzie jest największy wybór? Chodzi mi o polskie sklepy.

Edited by Ohtar
Link to post
Share on other sites

Mam dwoch kumpli z RISami P&J na M15A4 CA. Obaj musieli zmienic pierscien na chinski P&J, wiec nie jest tak rozowo jak piszesz.