Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Wyciszenie GB w G&P


Recommended Posts

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam

 

O częściach firmy Element masz tutaj:

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=43880&st=80

 

Co do wyciszenia, Emka jest specyficzną repliką, jeszcze jak masz metal body to generalnie trudno Ci będzie ją wyciszyć. Owszem możesz montować Ciche zestawy itd., ale moim zdaniem nie warto, lepiej już jest zainwestować w części które wydłużą żywotność repliki.

 

Tyle ode mnie.

Link to post
Share on other sites

Potwierdzam, emke trudno wyciszyć, sam próbowałem. Wstawiłem nawet zestaw cichej głowicy cylindra i tłoka systemy i sam gb ciszej pracuje ale jak włoży się go do body to słychać charakterystyczny meteliczny stuk przy pracy gb

Edited by WaSiK
Link to post
Share on other sites

Wypodkładkowanie czyli inaczej shimming, ustawienie tak zębatek (przy użyciu podkładek) żeby polepszyć kulturę pracy zębatek, tudzież zwiększyć szybko szybkostrzelność.

Nie wiem jak inaczej to wytłumaczyć.

 

Co do maty bitumicznej w M15, za dużo jest punktów których nie możesz zakryć, a przez które wydostanie się ten dźwięk.

Link to post
Share on other sites

Dzięki za łopatologiczne wytłumaczenie, postaram się je dobrze ustawić :)

Generalnie robisz to tak:

Podkładkujesz pierwszą zębatkę, skręcasz szkielet, i nią poruszasz, jeżeli stwierdzasz że wszystko jest ok, to podkładkujesz drugą zębatkę i skręcasz, i tak samo z trzecią, jak stwierdzasz że dobrze to zrobiłeś, to smarujesz zębatki, zakładasz cylinder i resztę i skręcasz.

 

Musisz uważać jednak bo jeśli podniesiesz którąś zębatkę za bardzo ku drugiej, to przy ruchu silnika mogą Ci się po prostu zjechać.

 

A co do maty, tak wydaje mi się że nic to nie da.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem powinienes zadzwonic z pytaniem, czy ta głowica tłoka będzie szczelna ze stockowym cylindrem..

 

Heh, tak myślałem, że będziesz chciał ten tłumik porobić :P

 

Mimo wszystko, podkładkowanie, nie jest takie proste jak sie wydaje. Podzwoń, popytaj, poczytaj , zrób dobrze :)

 

Jeśli juz wszystko zrobisz, napisz na forum jak Ci wyszedł ten tłumik oraz czy warto było zaiwestowac w ten cichy zestaw Systemy :)

 

Pozdr.

Crusher

Edited by Crusher
Link to post
Share on other sites

To ja ci już mogę napisać ze nie jest opłacalne, mam ten zestaw systemy + dobrze wypodkładkowane zębatki a dźwięk jest może minimalnie cichszy ale w zasadzie większej różnicy nie zauważyłem.

hmm dodam ze mam zębatki G&P i m120

Link to post
Share on other sites

Ostatnio robiłem testy mojego WGC Customa M4A1 czyli bagatela G&P. Wsadziłem do niego preckę, gumkę silikonową i nową komorę. Żadnych zmian w GB i żadnych prób jego wyciszenia. Lufa 363mm do tego tłumik King Arms 245x40 chyba. Z 10m było słychać tylko dezorientujące "pfk". Auto "pfrpfprpfprpfr". Z 20m już tego nie było słychać. Kup dobry i długi tłumik dźwięku. To w zupełności wystarczy.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...