joseph_m1 Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Mam taki problem po strzale seria słychac odgłos dziwny odgłos jakby zębatki sie cofały. Nie wiem co może byc tego przyczyną. Rozkładałem gearbox to małe metalowe gówienko( nie wiem jak to sie nazywa) które teoretycznie powinno zatrzymac zębatki jest całe, zębatki tez ok... a jednak po złożeniu problem występuje nadal. Przy strzale na semi tego problemu nie ma ale za to wylatują mi z lufy po 2 kulki :lol: P.s. Użyłem opcji szukaj i niczego nie znalazłem i w przeciwieństwie do niektórych mam inne zajęcia niż siedzenie cały dzień na forum i czytanie wszystkich postów o podobnej tematyce. :wink: Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 To gówienko to antireversal/zapadka przeciwpowrotna. Kiedyś miałem taki problem przy eksperymentalnym użyciu zębatek Elementa. Problem pojawił się po kilku tyz. strzałów. Potem zmieniłem z powrotem zebatki na UTU Hirricane (które przemieliły już ze 20-30tys kulek) i problem zniknął. Wprawdzie zębatki Element wyglądały jak nowe, jednak - tylko tak wyglądały. Róznica może być niezauważalna gołym okiem, a jednak dla mechanizmu jest znacząca :) Quote Link to post Share on other sites
joseph_m1 Posted April 3, 2008 Author Report Share Posted April 3, 2008 nie załamuj mnie że muszę kupic zębatki:/ wcześniej chodził na nich dobrze (o ile można powiedziec że P&J w ogóle kiedyś dobrze chodził) Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted April 3, 2008 Report Share Posted April 3, 2008 Niestety, obstawiałbym wymianę: albo zębatki silnikowej albo antireversala Jakbyś miał jakiegoś kolege z częściami zamiennymi, to bys mógł sprawdzić co konkretnie nie gra. Tak na odległość to trudno stwierdzić. Quote Link to post Share on other sites
Wojtass_nt Posted April 12, 2008 Report Share Posted April 12, 2008 Zauważyłem że niektóre zębatki (te które mają styczność z silnikiem i anti reversalem) mają 2 wcięcia przeciw powrotne a niektóre 4. Pewien jesteś że anti reversal jest prawidłowo zamocowany i sprężynka dociska go do zębatki? Sprawdź to śrubokrętem bez silnika i sprężyny. Zębatki nie mają prawa się cofać. Quote Link to post Share on other sites
ATISHOO Posted April 12, 2008 Report Share Posted April 12, 2008 (edited) Zauważyłem że niektóre zębatki (te które mają styczność z silnikiem i anti reversalem) mają 2 wcięcia przeciw powrotne a niektóre 4. Są też z 8 zapadkami. Tak jak pisali już poprzednicy to musi być wina antireversala, innej opcji nie ma. Edited April 12, 2008 by ATISHOO Quote Link to post Share on other sites
BuZz Posted April 14, 2008 Report Share Posted April 14, 2008 Są 2 opcje: - źle wsadzony antireversal ( miałem ten problem kilkakrotnie u siebie, zobacz czy przypadkiem ta dziura w której on siedzi nie uszkodziła się bo u mnie antireversal trzymało półkole a nie koło. - bateria nie da rady naciągnąć sprężyny Quote Link to post Share on other sites
joseph_m1 Posted April 18, 2008 Author Report Share Posted April 18, 2008 moja ma 5 tych zapadek niby nic sie z zębatką nie stało. Kiedy obracam je śrubokrętam to normalnie sie blokują a kiedy strzelam nie. Miałem okazje i sprawdziłem na zębatce kumpla na niej wszystko chodzi dobrze... więc musze chyba tą moją wywalic w kosmos i wstawic nową Quote Link to post Share on other sites
LHOswald Posted June 22, 2008 Report Share Posted June 22, 2008 Właśnie się zastanowiłem co się satnie jak ten majdan się cofnie , sprężyna cofnie tłok a ten zębatki. Co naprawdę złego może się stać? Niech mi to ktoś wyjaśni. Quote Link to post Share on other sites
enzig Posted June 22, 2008 Report Share Posted June 22, 2008 Wymontuj i sprawdz. Sprężynka antirevelsala mogła się już wyrobić i nie stawia już oporu na zębatce, wymień ją jak możesz lub nieco odegnij by miała nieco więcej sztywności. Poskładaj wszystko do "kupy" jak się należy, sprawdz też podkładkowanie zębatki i łożysko. Quote Link to post Share on other sites
Drag Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 Też to miałem, część sprężyny pękła, kwestia kilku zł i naprawisz :) Quote Link to post Share on other sites
joseph_m1 Posted June 25, 2008 Author Report Share Posted June 25, 2008 już nie wiem co z tym zrobic zębatki i antireversal kumpla działają dobrze w mojej emce moje zębatki i antireversal działają dobrze w jego replice wkładam wszystko spowrotem do mojego i znowu sie wszystko cofa :/ głupie to jakieś Quote Link to post Share on other sites
LHOswald Posted June 25, 2008 Report Share Posted June 25, 2008 (edited) A może w twoim GB jest to ciaśniej, przenosisz wszystko do jego GB razem z podkładkami, tak aby tylko szkielet się nie zgadzał? No i jak się da to kilka razy "nakręć" (okręć wokół osi działania) sprężynkę antyrewersu, może po prostu "wymiękła" czy coś. A ten "ząb" nie jest za krótki? Może tak normalnie tego nie widać, ale pod siłami sprężyny zębatka daje radę się "przecisnąć" wstecz? Edited June 25, 2008 by LHOswald Quote Link to post Share on other sites
Crusher Posted July 16, 2008 Report Share Posted July 16, 2008 Wyślij na zbrojownie, oni Ci zdiagnozują i będziesz miał pewną odpowiedź ;) Ciężko przez odległość powiedzieć czego to moze być wina.. Quote Link to post Share on other sites
dodo Posted August 24, 2008 Report Share Posted August 24, 2008 U mnie w JG m4a1 też strzela na singlu po dwie kulki, co kilka strzałów. Tylko ze moja emka jest nówka sztuka. Quote Link to post Share on other sites
Crusher Posted August 24, 2008 Report Share Posted August 24, 2008 Odeślij na gware. Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 Co do braku antireversala to nie jest wskazane... miałem problemy z psg i mocnym tuningiem właśnie z powodu cofania się zębatek. Fakt zębatki były stalowe i dosyć dużej wagi... ale potrafiły wyrwać tył aluminiowego tłoka przy którymś cofnięciu się i uderzeniu (tam gdzie jest największy ząb). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.