dremor Posted April 16, 2008 Report Share Posted April 16, 2008 Problem jak w temacie, podczas strzelania z karabinu można wyczuć dziwny zapach (jakby spalenizny) z okolic Gearboxa, karabin działa normalnie ale zaniepokoiło mnie to. Czym może być to spowodowane ? Czy jest to niebezpieczne dla repliki ? Dodam że nie wiem czy występowało to wcześniej, karabin jest pożyczony (gwarancja już minęła) Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted April 16, 2008 Report Share Posted April 16, 2008 Styki, ale sprawdź jeszcze silnik, jak tam ze szczotkami i czy złącza nie są zabrudzone. Quote Link to post Share on other sites
Bob Lee Swagger Posted April 17, 2008 Report Share Posted April 17, 2008 Jeżeli to nóweczka to nie ma sie czym martwić szczotki w silniku muszą sie dotrzeć, wiec nie ma sie czym martwić. Jeżeli jest to używka to istnieje ryzyko, że szczotki już się wytarły i jest bardzo mała powierzchnia styku. Quote Link to post Share on other sites
dremor Posted April 18, 2008 Author Report Share Posted April 18, 2008 ale nie ma ryzyka że coś zacznie mi sie palić w rękach i pół karabinu pójdzie do wymiany (nie jest to nówka) :lol: Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted April 18, 2008 Report Share Posted April 18, 2008 W najgorszym wypadku stracić możesz silnik. Koszt nowego w miarę sensownego to max 200zł. Jakiś używany Classic Army kupisz za 50-70zł max. A mozliwe, ze to nie silnik tylko styki - wtedy potrzebne Ci bedą dwie małe blaszki i ktoś, kto nie będzie się bał otworzyć gearboxa. Quote Link to post Share on other sites
dremor Posted April 18, 2008 Author Report Share Posted April 18, 2008 (edited) Dzisiaj sprawdzałem, kable są ok.Chyba to jednak silnik. Czyli z tego co zrozumiałem poza silnikiem raczej nic sie nie stanie. Czyli co, używać do oporu aż nie siądzie a potem kupić nowy ?? Edited April 18, 2008 by dremor Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted April 18, 2008 Report Share Posted April 18, 2008 Dokładnie. Nie ma takiej opcji żeby zje*ało się coś więcej niż silni. Ale ja pisałem o stykach spustowych, które sa wewnątrz gearboxa, a tego nie zdiagnozujesz bez otwierania GB. Tą to 2 małe blaszki, miedzy które wchodzi styk poruszany za pomocą spustu. Bardzo możliwe ze to one są problemem a nie gearbox. A tak te styki wyglądają: http://img232.imageshack.us/my.php?image=gb1oz8.jpg (czerwona część) Zbliżenie: http://img132.imageshack.us/my.php?image=stykzp2.jpg (zdjęcia autorstwa pafcio0 z tematu o replikach WGC Custom) Quote Link to post Share on other sites
dremor Posted April 19, 2008 Author Report Share Posted April 19, 2008 Raczej jestem pewny że to sprawa silnika, gdyby to były styki to by je**ło z całego AEGa a zapach czuć tyko z silnika (nawet jak sie go wyjmie to czuć spalenizną) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.