Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Polecam ICS Turbo naprawdę wart swojej ceny rof podniesie się może nieznacznie , za to batka starczy na 1 hi capa więcej w porównaniu do stockowego silnika.

 

Yamahar...to była ironia?bo nie zrozumialem....polecasz czy wg ciebie jest kiepski?

Link to post
Share on other sites

Eeee ICS 3000T? Po co mu do M130? To miało być polecenie silnika? Przecież chłopak zapłaci za moc, której w żadnym razie nie wykorzysta. Silniki JG też są dobre. Może wyrwiesz niehulany z drugiej ręki (po tuningu) i się nie wykosztujesz specjalnie.

 

Poza tym bateria 10,8V na ogniwach G&P to mocna sprawa. Uważaj, żebyś sobie nie zajeździł Gear Boxa. Specem nie jestem, ale ponoć to możliwe. Do M130 powinna wystarczyć 9,6V. Niektórzy lecą na to, że mają czegoś dużo, Volt'ów, mAh'ów, FPS-ów, ale co za dużo to nie zdrowo ;) :P.

Edited by Viamortis
Link to post
Share on other sites

Nie to nie byla ironia.Po zmianie okablowania,silnik pokazał drugie oblicze.Naprawde to świetny silnik pomimo iż na początku nie byłem zadowolony z niego (kwesia kabli) Ja swojego na m130 używam i rof jest zacny na 10,8 sanyo 1700... prawdziwa kosiarka na m120 to rof podobno do turbo od systemy wiem co mówie bo kolega kupił wczoraj kompletny Gb od systemy i sprawdzałem.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...