danielosik Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Witam. Jaki silnik polecacie mi do spręzyny m130 zębatek STU CA i bateri 10,8 g&p 3300. Myślałem nad systema turbo lecz boje się o tłok który jest z df ten za około 50zł. Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=46490 Może to? Quote Link to post Share on other sites
danielosik Posted May 11, 2008 Author Report Share Posted May 11, 2008 Myślałem nad nim ale zrezygnowałem. Quote Link to post Share on other sites
danielosik Posted May 12, 2008 Author Report Share Posted May 12, 2008 A jeżeli wstawił bym systema magnum to było by dobrze. Quote Link to post Share on other sites
yamahar46 Posted May 12, 2008 Report Share Posted May 12, 2008 Polecam ICS Turbo naprawdę wart swojej ceny rof podniesie się może nieznacznie , za to batka starczy na 1 hi capa więcej w porównaniu do stockowego silnika. Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted May 12, 2008 Report Share Posted May 12, 2008 Polecam ICS Turbo naprawdę wart swojej ceny rof podniesie się może nieznacznie , za to batka starczy na 1 hi capa więcej w porównaniu do stockowego silnika. Yamahar...to była ironia?bo nie zrozumialem....polecasz czy wg ciebie jest kiepski? Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 12, 2008 Report Share Posted May 12, 2008 (edited) Eeee ICS 3000T? Po co mu do M130? To miało być polecenie silnika? Przecież chłopak zapłaci za moc, której w żadnym razie nie wykorzysta. Silniki JG też są dobre. Może wyrwiesz niehulany z drugiej ręki (po tuningu) i się nie wykosztujesz specjalnie. Poza tym bateria 10,8V na ogniwach G&P to mocna sprawa. Uważaj, żebyś sobie nie zajeździł Gear Boxa. Specem nie jestem, ale ponoć to możliwe. Do M130 powinna wystarczyć 9,6V. Niektórzy lecą na to, że mają czegoś dużo, Volt'ów, mAh'ów, FPS-ów, ale co za dużo to nie zdrowo ;) :P. Edited May 12, 2008 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
yamahar46 Posted May 12, 2008 Report Share Posted May 12, 2008 Nie to nie byla ironia.Po zmianie okablowania,silnik pokazał drugie oblicze.Naprawde to świetny silnik pomimo iż na początku nie byłem zadowolony z niego (kwesia kabli) Ja swojego na m130 używam i rof jest zacny na 10,8 sanyo 1700... prawdziwa kosiarka na m120 to rof podobno do turbo od systemy wiem co mówie bo kolega kupił wczoraj kompletny Gb od systemy i sprawdzałem. Quote Link to post Share on other sites
danielosik Posted May 13, 2008 Author Report Share Posted May 13, 2008 (edited) batka starczy na 1 hi capa więcej w porównaniu do stockowego silnika. Ja mam baterie 3300 jeszcze nigdy mi się nie skończyła na strzelance więc na to nie patrze. Edited May 13, 2008 by danielosik Quote Link to post Share on other sites
danielosik Posted August 25, 2008 Author Report Share Posted August 25, 2008 http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1992 Czy ten silnik jest mniejwięcej na poziomie ics-a. Pytam ponieważ strona mad onion się zepsóła a ten silnik jest akurat dostępny. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.