jtp Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 Witam. Czy lepiej byłoby dokupić do M4A1 JG prelufę Systemy i gumkę Guadera, czy zamiast tego gumkę Guardera i jakieś lepsze łożyska (np. kulkowe systemy)? Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 (edited) 1.2. oraz 3 :). No i metal body... Edited May 14, 2008 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
jtp Posted May 14, 2008 Author Report Share Posted May 14, 2008 no tak pewnie byłoby najlepiej. ale muszę dokonać wyboru :D Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 Lufa - 120 zł Łożyska kulkowe - 39 zł Chyba nie warto do tego gb pakować kulek systemy ;) zresztą ślizgowe też będą dobre. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 15, 2008 Report Share Posted May 15, 2008 Nie wiem jaka jest gumka w stocku JG, ale z tego co się orientuję, to gumka powinna być priorytetem. A lufa czy łożyska? Trudny wybór... Celność czy wytrzymałość? Stawiałbym na łożyska i jeszcze Ci na przysłowiowego "precla" zostanie ;). Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted May 15, 2008 Report Share Posted May 15, 2008 IMO bez sensu pchać do tego lufę systemy. Weź coś tańszego. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 15, 2008 Report Share Posted May 15, 2008 Dlaczego bez sensu??? Zwłaszcza, że lufy systemy do wyjątkowo drogich nie należą. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted May 15, 2008 Report Share Posted May 15, 2008 Wyraźnie tańszy jest element - pytanie czy w ogóle warto wtedy zmieniać lufę? Systema kosztuje podobnie co CA czy SRC, a te są mniej dokładnie wykonane - moim zdaniem warto. Lufę można zawsze sobie zostawić przy zmianie broni. Quote Link to post Share on other sites
jtp Posted May 15, 2008 Author Report Share Posted May 15, 2008 A może tak: -gumka Guadera silkonowa -silnik High Torque Classic Army -łożyska kulkowe Systema Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted May 15, 2008 Report Share Posted May 15, 2008 Na tą sprężynę silnik JG jest zupełnie wystarczający. Quote Link to post Share on other sites
jtp Posted May 15, 2008 Author Report Share Posted May 15, 2008 (edited) A to moje opcje - która jest najlepsza dla stockowego JG? Opcja 1: -Lufa Systema -gumka Guarder Opcja 2: -łożyska kulkowe Systema -gumka guarder Opcja 3 -gumka Guarder -łożyska kulkowe Systema -silnk High-Torque CA Opcja 4 -gumka Guardera -łożyska ślizgowe Systema -mosiężna prowadnica sprężyny Systema -dysza uszczelniona Systema Edited May 15, 2008 by jtp Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted May 15, 2008 Report Share Posted May 15, 2008 Prowadnica systemy nie ma łożyskowania. Zastanów się nad CA albo podobną. Razem z uszczelnioną dyszą może podnieść wydajność sprężyny. Zresztą - wracając do podstaw - pomyśl lepiej o wymianie tej strasznej komory dwuczęściowej, poczujesz różnicę ;) Quote Link to post Share on other sites
Bociano Posted May 15, 2008 Report Share Posted May 15, 2008 I nie wymieniaj silnika, bo ten z 3 gen. JG jest podobno cholernie mocny. Gumkę hu polecam wymienić na systemę a nie guardera. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 15, 2008 Report Share Posted May 15, 2008 (edited) JTP, proponuję Ci, nie kombinuj. W JG wystarczy łożyska wymienić, gumkę i lufę (systema jest ok. gumka i lufa) oraz body i komorę by zgrzało. Wychodzi Ci całkiem konkretna replika ze świetnym silnikiem, zębatkami a i szczelność powinna być ok. EWENTUALNIE: Sprężyna systema albo guarder oraz prowadnica łożyskowana. I po zawodach, ale to chyba nie jest niezbędne. Po co komplikować coś, co jest proste? Edited May 15, 2008 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
domij96 Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 podobno w III generacji gumka hu jest zgrzewana Quote Link to post Share on other sites
ADRniemadrzwi Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 I co z tego? Może być nawet i pomalowana na różowo i tak lepiej będzie strzelać z gumką guardera, albo systemy niż ze stockową. Quote Link to post Share on other sites
HustleR Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 I co z tego? Może być nawet i pomalowana na różowo i tak lepiej będzie strzelać z gumką guardera, albo systemy niż ze stockową. Nie w moim egzemplarzu - U mnie o wiele lepiej strzela ze stockową niż z gumką systemy i nie ma problemu z podwójnymi strzałami (systema ma cholernie szeroki kołnierzyk) - I błagam nie mówicie, że coś źle założyłem albo krzywo bo to nieprawda 8) Quote Link to post Share on other sites
domij96 Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 a czy da sie zmienić zgrzewanom gumke Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 Zgrzewaną......Tak Quote Link to post Share on other sites
lukaso Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Witam pozwólcie, że się wtrące do tematu mianowicie nie chodzi mi stricte o tunning ale o odpowiedz na pewne moje pytanko otóz, czy trzeba, wymieniając komore HU w tym m4 dajmy na to na Systemy, to czy trzeba też wymieniać body na metal??? Jeśli tak to molibyście doradzić jakieś fajne body o dobrym stosunku ceny do jakości??? A swoją drogą, jakby tak logicznie pomyśleć to niby dlaczego trzeba by wymieniać to body na metalowe, przecież ABS body i metal body sa tego samego kształtu a wiec komora jednokomorowa skoro mieści się w metal body to i zmieściłaby się w ABS body??? Prosze nakierujcie mnie jeśli zle dedukuje... :) pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
lukaso Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 cze mógłby ktos odpowiedzieć na powyższego posta, bo spieszy mi sie a to forum to jedyne zrodło rad w moim przypadku.... :) pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
habib Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 Nie musisz zmieniać body na metalowe, jak kupujesz metalową (jednoczęściową) komorę systemy, to dostajesz instrukcję jak trzeba spiłować plastikowe body aby ich komora działała. Z metalowym body raczej dużego wyboru nie masz, albo DiBoys za około 150 zl albo inne (lepsze) od 400 zl, nie wiem jak z PJ. W niusach ostatnio było body od JG ale u nas tego jeszcze nie ma chyba. Quote Link to post Share on other sites
lukaso Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 a jeszcze jedną sprawe mam czy jak bym dał do wymiany (zielony jestem w tunningu) lufe stockowa na precla i łozyska w gearboxie to czy zgrała by ta lufa troszke z ta plastikowa komorą, czy ta zla komora zmniejszałaby wydatnosc tej precli???? Kurde bo nie wiem czy Pan serwisant z Krakmana chciałby cos piłowac w tym body zeby wymienic na ta komore metalowa tak jak napisałes wyzej? :/ a ja niestety jestem w tym kompletnie zielony odp pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
habib Posted December 12, 2008 Report Share Posted December 12, 2008 (edited) Po prostu zadzwoń do nich i zapytaj. Edited December 12, 2008 by habib Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Witam. Komora jest 2 -częściowa, chcesz zmienić na 1 częściową. Body jest w takim wypadku łamane. Zwykła komora musi mieć tak że wpierw trzeba ją wysunąć z dyszy a potem manewrować. Widzę tu jeden problem - body łamanego nie da się rozsunąć - zapobiegają temu uszy od strony kolby. O ile się nie mylę mogą być przez to problemy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.