adrianpro Posted May 22, 2008 Report Share Posted May 22, 2008 NO i nastepny problem tym razem wiekszy ;/ Gdy podlaczam batke i próbuje strzelic nic sie nie dzieje tak jak bym chcial strzelac bez batki ( batka jest wporzadku) dzis popoludniu jeszcze strzelal normalnie. nie wiem czy na 100% to wina stykow wiec pytam was co jest jeszcze mozliwe w tym przypadku ? Quote Link to post Share on other sites
enzig Posted May 22, 2008 Report Share Posted May 22, 2008 sprawdz styki, bezpiecznik, styki ogniw baterii, oceń kable czy gdzieś nie są obtarte- przyciśnięte. Quote Link to post Share on other sites
adrianpro Posted May 22, 2008 Author Report Share Posted May 22, 2008 Bateria OK bezpiecznik OK jeszcze musze sprawdzic kable i styki Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted May 23, 2008 Report Share Posted May 23, 2008 Sprawdź połączenie przewodów przy silniku. Quote Link to post Share on other sites
adrianpro Posted May 27, 2008 Author Report Share Posted May 27, 2008 przewody przy silniku sa na swoim miejscu Quote Link to post Share on other sites
enzig Posted May 27, 2008 Report Share Posted May 27, 2008 spróbuj na "dziko" podłączyć baterię (jeżeli na 100% jest sprawna) bezpośrednio do silnika, jeżeli nie będzie reakcji to problemu szukaj w silniku, jak będzie działał to problem istnieje na "drodze" bateria-silnik, płytkę selektora ognia sprawdz również. Quote Link to post Share on other sites
adrianpro Posted May 28, 2008 Author Report Share Posted May 28, 2008 Tak jak mowisz problem jest wlasnie pomiedzy batka silnik bo sprawdzalem silnik jest sprawny (od poczatku wysdaje mi sie ze to wina stykow w gb dzis po szkole go rozkrece i sprawdze to :] Quote Link to post Share on other sites
enzig Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 Jak coś dalej nie tak, pisz dalej może coś wymyslimy. Quote Link to post Share on other sites
ozzi5 Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 A ja mam taki problem : Gdy patrze na komore HU (od wejścia kulek) nie ma głowicy cylindra (tej miedzianej ? ) i jak podłączam baterie słychać takie "cyk" i nic wiecej tak jakby silnik nie był w stanie ruszyć się . btw. Pamiętam że był gdzieś jakiś temat o tym ale kompletnie nie moge go znaleść, chyba z nerwów ... proszę o pomoc jak najszybszą Quote Link to post Share on other sites
enzig Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Prawdopodobnie złapałeś zacinke tłoka w tylnim położeniu, rozbieranie garboxa Cię nie minie, proponuje jaknajszybciej rozebrać bo napięta sprężyna dodatkowo amortyzuje Ci części wewnetrzne. Quote Link to post Share on other sites
ozzi5 Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Jeśli mam go na gwarancji to lepiej wysłać czy otwierać na własną ręke ? Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Jeżeli rozbierałeś już GB i umiesz go poskładać to możesz sam próbować, jeżeli nie - wyślij na gwarę. Quote Link to post Share on other sites
ozzi5 Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Chodzi o to że nie chcem rozbierać tak więc wyślę na gwarę Dzieki Quote Link to post Share on other sites
enzig Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Jak zapłaciłeś za replike i wina nie nastąpiła z twojego powodu to nie masz co się babrać w samodzielone rozbieranie, nikt Ci łaski nie robi to obowiązek producenta bez względu czy się umie serwisować własny sprzęt czy nie. Quote Link to post Share on other sites
ozzi5 Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Mam jeszcze dwa pytania; 1.Czy można inaczej odblokować tłok bez rozbierania gb 2.co mogło spodować zacinke w tylnym położeniu ? Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 1. Możesz spróbować przepchnąć mocniejszą batką. 2. Dużo rzeczy, gdzieś na forum wisi temat z potencjalnymi przyczynami, wystarczy poszukać. Quote Link to post Share on other sites
enzig Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Przepychanie mocniejszą batką to rozwiązanie typowo siłowe i napewno nie rozwiąże problemu, bo jak łapiesz zacinke i nie wiesz czym ona była spowodowana (wadliwą częścią, błędem przy skręcaniu całego układu itd.) to tymbardziej wystąpi ona ponownie (zacinki i awarie nie biorą się z powietrza), wiadomo ciężko się rozstać ze swoją zabawką i ją odsyłać ale czasami trzeba. Najlepiej jak możesz to wyślij ją do serwisu odrazu, powiedzą Ci jaka była przyczyna i ocenią ogólny stan. Quote Link to post Share on other sites
ozzi5 Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 Okej tak zrobie , rzeczywiście cieżko się rozstać z repliką :P Quote Link to post Share on other sites
clinic Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 (edited) U mnie też wystąpił taki problem w mojej m15 SL strzelam, strzelam i tu nagle lekki zgrzyt i koniec, zero reakcji na wciśnięcie spustu.Bezpiecznik ok batka ok też ,myśle że to wina styków w karabinie bo są troche powyginane, muszę kupić nowy wtyk , wymienić i powinno być wszystko dobrze. Mam taką nadzieję ;]. Edited June 4, 2008 by clinic Quote Link to post Share on other sites
enzig Posted June 7, 2008 Report Share Posted June 7, 2008 Najpierw sprawdz czy silnik podłączony do batki działa, bo zgrzyt nie musi oznaczać awari styków. Quote Link to post Share on other sites
ozzi5 Posted June 16, 2008 Report Share Posted June 16, 2008 Lekki OT ale co tam .. Replika wróciła z serwisu i przyczyną zacinki/nie strzelania repliki były urwane zęby na tłoku O.o wymienili mi na nowy i stwierdzili że była to wada konstrukcyjna tłoka ... :) Cieszę się bo jest przesmarowana i naprawiona a to tylko w niecały tydzień ! Polecam ASGshop przy okazji :P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.