HeTMaN Posted May 11, 2009 Author Report Share Posted May 11, 2009 Hmm... widzę, że jest zainteresowanie :D Powiem tak, strzelałem głównie na semi, a jak już na auto to bez dłuższych serii (to nie karabin maszynowy, żeby był kosiarką 8) ). Zmieniłem przy tym gumkę zwykłą (gumową zieloną) na silikonówkę Guardera. Trzeba jednak zauważyć, że CZASAMI (rzadko, ale przyznam szczerze - zdarza się), że na semi wystrzeliwuje 2-3 kulki, ale po chwili wszystko wraca d normy. Szczerze mówiąc nie znam się na bebechach, przynajmniej nie w praktyce, dlatego nie zaglądam do środka. Jednakże i na forum i w sklepie dowiedziałem się, że to zapewne poluzowany Hop'ek, albo coś... W każdym razie jak się wie co zrobić, to można to osunąć w kilka minut ;-) Ogólnie replika na prawdę spoko, ma super skupienie i myślę, że nawet przy lekkim upgradzie będzie z niej spoko parasnajperka :uśmiech: Jeżeli masz jakieś pytania, bądź chcesz zobaczyć fotki repliki, chętnie Ci je prześlę :-D . Pisz w tym temacie, w temacie sprzedaży badź PM/e-mail :wink: Przypominam przy tym, że jestem otwarty na negocjacje odnoście ceny :-P Pozdrawiam ;-) Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted May 11, 2009 Report Share Posted May 11, 2009 Tak to wina hopka. Gumka Guardera jest strasznie delikatna i mogła się trochę zniszczyć. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 Powiedzcie mi, czy silnik stock, czyli ten 25000 rpm G&G da sobie radę w m15 CA z FTK systemy na m130, jaki powinien być ROF i czy nie będzie się grzał. Stockowy silnik CA się strasznie grzeje. Bateria do tego karabinku to 10.8v 2200mAh G&P. Quote Link to post Share on other sites
halasfil Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 (edited) Czy ktos probowal zmienic body na metal? Jesli tak, to napiszcie prosze jakie pasuja bez modyfikacji. pozdrawiam Edited October 3, 2009 by halasfil Quote Link to post Share on other sites
Brenten Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Ja zmieniałem ale body też od G&G było. Nic nie trzeba było mieszać. Quote Link to post Share on other sites
KK Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 G&P weszło bez problemu. Quote Link to post Share on other sites
halasfil Posted October 11, 2009 Report Share Posted October 11, 2009 Tak z ciekawosci - czy w body Boyi wszystko wejdzie bez dodatkowych modyfikacji? Troche sie wykosztowalem ostatnio, a body plastikowe sie zepsulo (czy komus kiedykolwiek zdarzylo sie wyrwac raczke przeladowania? o.O ) Quote Link to post Share on other sites
coyote93 Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 Witam. HeTMaN poruszył sprawę HU w GR16 A2 Eco, ja posiadam GR16 (wersję full metal) i też mam problem z HU (tak myślę) :lol: bo na 0,23 kulka opada na ziemię po mniej więcej 30m. To poluzowany HU, czy coś poważniejszego ? Quote Link to post Share on other sites
malutki92 Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 (edited) ja mam tak samo:) tez posiadam gr16 (wersję full metal) po ok 25-30m kulki spadają na dól:( dodam ze lecę na 0,25 guarderach wymienić gumkę czy od razu cala komorę?? mam full stocka a tak btw sorry za offtopa pozdrawiam Patryk *literówka Edited November 20, 2009 by malutki92 Quote Link to post Share on other sites
ziolo69 Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 Miałem ten sam problem w G&G GR16A3 full metal. W moim przypadku przyczyną było zasyfienie lufy powłoką powstałą w wyniku delikatnego ścierania się kulek w lufie. Jechałem na Guarderach i problem zaczął się po ok +/- 2k kulek. Zwyczajnie przeczyściłem lufę wewnętrzną szmatką nasączoną silikonem, a później na sucho i bangla świetnie. Z kulkami G&G nie uświadczyłem tego problemu. W ogóle te kulki wydają się nieco odporniejsze na ścieranie. Polecam przeczyścić także hop-upa i gumkę. Quote Link to post Share on other sites
Brenten Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Raz tylko się coś takiego zdarzyło. Przyczyną był brak dystansera. Jakoś udało mu się w czasie montażu nowej lufy dać dyla ;-) Komora stockowa, przynajmniej u mnie, nieźle się sprawdza i po za w/w wypadkiem nigdy nie było z nią problemów, ani w wersji eco ani w GR16A3. Quote Link to post Share on other sites
Mulis Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 A więc tak komora stokowa G&G jest mega mam teraz GR16A3 G&G i wszytko jest cacy, przedtem miałem GR16R4 G&G i też 0 problemu z gumką i komorą. Jedyne co odradzam to nie pakujcie M120 bo szkielet nie wytrzyma miesiąca, w moich Gr16R4 używałem batki 8,4 3000 ASG a teraz 9,6 1800 KAN. Gumki też nie ma sensu wymieniać bo ta stokowa zielona jest bardzo dobra i daje rade na wszystkich kulkach. Pozdrawiam Kamil Quote Link to post Share on other sites
Grzegorz973 Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 Rozumiem, że w wersji Eco rączka transportowa jest przymocowana na stałe i nie da się zainstalować żadnej optyki w jej miejscu? (głowiłem się nad repliką Elcana) Quote Link to post Share on other sites
Mulis Posted December 26, 2009 Report Share Posted December 26, 2009 Tak bo to wersja A2 zapewne można zamocować na rączce risa i do niego optykę. Pozdrawiam Kamil Quote Link to post Share on other sites
KonDzZz Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Tak z ciekawosci - czy w body Boyi wszystko wejdzie bez dodatkowych modyfikacji? Troche sie wykosztowalem ostatnio, a body plastikowe sie zepsulo (czy komus kiedykolwiek zdarzylo sie wyrwac raczke przeladowania? o.O ) Tak. Ja mam całą górną obudowę metalową od BOYI. Quote Link to post Share on other sites
Kilgatar Posted July 7, 2010 Report Share Posted July 7, 2010 Hej, Mam M4 Eco G&G z elektrycznym Blow Backiem, czy ktoś próbował metalowych korpusów innych producentów? Czy nie ma tarć atrapy zamka? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.