joseph_m1 Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 Mam już dosyc mojego gearboxa P&J i potrzebuje cos co będzie strzelac a nie pluc który z tych dwóch byście polecili Boyi czy JG nie chce kosmicznych osiągów ma po prostu przyzwoicie strzelac. Jeśli było to nakierujcie mnie na właściwy temat Quote Link to post Share on other sites
Paul Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 Jg jest zdecydowanie lepszy od BOYIa. Zarówno pod względem wytrzymałości, jak i dokładości w wykonaniu podzespołów. Ale gdzie dopadniejsz GB BOYIa to ja nie wiem :-F Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 JG działa przyjemniej od Boya. Jeśli w nim nic nie ruszać będzie chodził, maszerował i działał dalej aż do przykrego wypadku. Boyi ma zdecydowanie mocniejsze bebechy, ale szkielet zbyt często pęka. Poza tym jest ciut lepiej wykonany. Quote Link to post Share on other sites
Paul Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 Co? BOYI wytrzymalszy? BOYI lepiej wykonany? :wink: Niestety nie mogę się z Tobą zgodzić w 100%. W JG przy stockowych i sprężynach o mx10 mocniejszych to tylko łożyska i prowadnica są do wymiany chodź i tak nie koniecznie. W JG jedyne co jest niedopracowane to przerywacz. Lubi się ścierać i tracimy SEMI. Ale na to są sposoby... Za to w BOYIu konieczne są wymiany tych elementów i wielu innych bo lubią się sypać częściej od JG. Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 Paul, proszę czytaj ze zrozumieniem, a gwarantuje, że wszystko zrozumiesz. Gwoli wyjaśnienia (dlaczego na tym forum trzeba pisać encyklopedycznie, nikt nie jest w stanie zrozumieć zwykłej wypowiedzi :wink: ): Zębatki na Boyu trzymają się świetnie nawet pod M140 - XYT. Boyi używa lepszych form odlewniczych i nie posiada tylu zadziorów co JG. Przerywacz w Boyu jest jeszcze gorszy, gwarantuję Ci to ... Prowadnica całkiem przyjemna, silnik fajny, tłokiem można jedynie się ****. Proste prawda? Człowiek chce innym pomóc.... mam już dosyć syndromu "boga" na tym forum...ręce opadają. Quote Link to post Share on other sites
joseph_m1 Posted July 8, 2008 Author Report Share Posted July 8, 2008 (edited) Ale gdzie dopadniejsz GB BOYIa to ja nie wiem :-F Boyi'a Tu A JG Tu Edited July 8, 2008 by joseph_m1 Quote Link to post Share on other sites
Paul Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 Chodziło mi o JG, ale dzięki za info. Napewno się przyda. Quote Link to post Share on other sites
Pasti Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 http://customs.pl/produkty.php?product=78&cat_link=13 To jest chyba GB v3 Boyi'a(kable i ten bezpiecznik). Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 Widziałem fotki GB JG v.2 i wątpię, żeby to można było komuś polecić... Taki wałek. ;) Quote Link to post Share on other sites
hikossi Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 Podepne się pod temat. Jaki gearbox v2. kupic aby pociagnal bez problemu m150 albo i troche więcej i sie nie sypnął za szybko? Wiadomo, że wzmocniony. Napewno ktoś juz sie bawił i wie jaki bedzie lepszy. Quote Link to post Share on other sites
chrzanu Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 Z całego serca polecam JG, mimo że pękł mi szkielet. Nawet po tym pęknięciu GB pracował bez zmian i bez spadku osiągów. Po przebiegu +-20k i pęknięciu szkieletu rozebrałem wszystko i co się okazało ? Praktycznie zerowe ślady zużycia. Zębatki jak nówki, podobnie tłok i obie głowice. Jedyne co wypadałoby zmienić przy tunie jakimkolwiek to łożyska, bo są zwyczajne plasticzane. Ja miałem GB z drugiej serii, a te z trzeciej są jeszcze wytrzymalsze i mocniejsze w stocku. @hikossi Chyba najlepszy będzie wzmocniony Deep Fire, bo Systemka lubi się czasem sypnąć. Quote Link to post Share on other sites
hikossi Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 Dzięki Chrzanu to o systemie też mi Colson zdaje się mówił. Może robi ktoś zamówienie z WGC w sierpniu? to tak nawiasem pytanko xD :-o :-P Quote Link to post Share on other sites
chrzanu Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 Cybul robi w lipcu ;) Quote Link to post Share on other sites
hikossi Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 Tak czy owak bede robił zamówienie, ale jeśli ktoś by robił to sie z chęcią podepne xD troche gratów bedzie, cały tune up kit, gearbox, silnik, okablowanie, prawdopodobnie body, precka, gumka, dysza i chyba na razie tyle xD Quote Link to post Share on other sites
Rudy102 Posted July 13, 2008 Report Share Posted July 13, 2008 Deep fire?? Chyba niezbyt dobry będzie. Najlepszy jest PGC:D a jeśli cię nie stać to g&p ewentualnie ca(wzmocniony oczywiście). Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted July 13, 2008 Report Share Posted July 13, 2008 Deep Fire śmiga pod M140... więcej strach... :) Quote Link to post Share on other sites
Jacek GROT Posted July 18, 2008 Report Share Posted July 18, 2008 Mi w GB bojca siadła zębatka osi silnika (v.3), wcześniej pękła osłonka silnika. Ogólnie, po rozebraniu GB stwierdziłem że pomomo około 25-30k kulek, nie ma w środku zużycia. Szczelność trzyma doskonale. Prowadnica pomimo "plastiQ" wydaje się solidna, na tłok też nie narzekam. Ogólnie polecam. Z tego co mi się wydaje, to w GB firmy JG elektryka nie jest mocną stroną... W bojcu nigdy z tym problemu nie miałem... Quote Link to post Share on other sites
chrzanu Posted July 24, 2008 Report Share Posted July 24, 2008 W JG też nie miałem problemów z elektryką ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.