Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

który GB lepszy Boyi czy JG


Recommended Posts

JG działa przyjemniej od Boya. Jeśli w nim nic nie ruszać będzie chodził, maszerował i działał dalej aż do przykrego wypadku.

 

Boyi ma zdecydowanie mocniejsze bebechy, ale szkielet zbyt często pęka. Poza tym jest ciut lepiej wykonany.

Link to post
Share on other sites

Co?

 

BOYI wytrzymalszy?

 

BOYI lepiej wykonany?

 

 

:wink:

 

 

Niestety nie mogę się z Tobą zgodzić w 100%. W JG przy stockowych i sprężynach o mx10 mocniejszych to tylko łożyska i prowadnica są do wymiany chodź i tak nie koniecznie.

 

W JG jedyne co jest niedopracowane to przerywacz. Lubi się ścierać i tracimy SEMI. Ale na to są sposoby...

 

Za to w BOYIu konieczne są wymiany tych elementów i wielu innych bo lubią się sypać częściej od JG.

Link to post
Share on other sites

Paul, proszę czytaj ze zrozumieniem, a gwarantuje, że wszystko zrozumiesz. Gwoli wyjaśnienia (dlaczego na tym forum trzeba pisać encyklopedycznie, nikt nie jest w stanie zrozumieć zwykłej wypowiedzi :wink: ):

 

Zębatki na Boyu trzymają się świetnie nawet pod M140 - XYT.

Boyi używa lepszych form odlewniczych i nie posiada tylu zadziorów co JG.

Przerywacz w Boyu jest jeszcze gorszy, gwarantuję Ci to ...

Prowadnica całkiem przyjemna, silnik fajny, tłokiem można jedynie się ****.

 

Proste prawda?

 

Człowiek chce innym pomóc.... mam już dosyć syndromu "boga" na tym forum...ręce opadają.

Link to post
Share on other sites

Z całego serca polecam JG, mimo że pękł mi szkielet. Nawet po tym pęknięciu GB pracował bez zmian i bez spadku osiągów. Po przebiegu +-20k i pęknięciu szkieletu rozebrałem wszystko i co się okazało ? Praktycznie zerowe ślady zużycia. Zębatki jak nówki, podobnie tłok i obie głowice. Jedyne co wypadałoby zmienić przy tunie jakimkolwiek to łożyska, bo są zwyczajne plasticzane.

Ja miałem GB z drugiej serii, a te z trzeciej są jeszcze wytrzymalsze i mocniejsze w stocku.

 

@hikossi

Chyba najlepszy będzie wzmocniony Deep Fire, bo Systemka lubi się czasem sypnąć.

Link to post
Share on other sites

Mi w GB bojca siadła zębatka osi silnika (v.3), wcześniej pękła osłonka silnika. Ogólnie, po rozebraniu GB stwierdziłem że pomomo około 25-30k kulek, nie ma w środku zużycia. Szczelność trzyma doskonale. Prowadnica pomimo "plastiQ" wydaje się solidna, na tłok też nie narzekam. Ogólnie polecam. Z tego co mi się wydaje, to w GB firmy JG elektryka nie jest mocną stroną... W bojcu nigdy z tym problemu nie miałem...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...