Trigger Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 Witam Wczoraj odebrałem swoje M4 i zastanowiła mnie jedna rzecz. Strzelając, powiedzmy serią i odpuszczeniu spustu czuje w rączce jakby stuknięcie, coś jakby w rączce był luz i silnik zatrzymując się miał odbicie. Zanim zacznę grzebać wolałbym zapytać. W poprzednim sprzęcie nie miałem takiego efektu a sam silnik wchodził do chwytu doś ciasno. Z góry dzięki za rady. Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 Trudno to określić nie mając sprzętu w rękach. Ja bym stawiał na zwyczajne cofnięcie się zębatek i uderzenie antireversala w zapadki na zebatce silnikowej. Może w poprzedniej replice miałeś 4 albo 5 zapadek na zebatce, a tutaj mniej i dlatego odgłos jest bardziej wyraźny? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted July 8, 2008 Report Share Posted July 8, 2008 Choć byś chuchał i dmuchał to tego nie wyeliminujesz (chyba, że byś zmienił zębatki ;)). Quote Link to post Share on other sites
Trigger Posted July 9, 2008 Author Report Share Posted July 9, 2008 OK, dzięki Panowie, chciałem się tylko przekonać czy to nie efekt złej regulacji czy czegoś podobnego. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted July 10, 2008 Report Share Posted July 10, 2008 W G&P zębatka ma tylko dwa zęby. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.