Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Little War 2


Recommended Posts

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Z BRAVO COMPANY (www.bravo-company.pl)

mam chetych na razie 8-9 osób.

lista poniżej

1. Holman

2. Spazzio (obecny na 48h milsim)

3. Loniek

4. rafik

5. Zarowa - potwierdz pliz jak najszybciej czy bedziesz jechal

6. Colonel Sanders (99%)

7. Boniek (99,5%)

 

oraz ew. wolf - czyli moj brat (obecny na 48h milsim)

pozdro SPAZZIO

 

aha wszyscy USMC - marpat itd ....

Edited by spazzio
Link to post
Share on other sites

A tutaj macie zdjęcia terenu z rekonesansu sanitarką ;-) :

 

 

http://rapidshare.de/files/40311658/Rekone...__261_.ZIP.html

 

Zapraszam do oglądania!

 

Są też już rozpoczęte przygotowania w kwestii wyżywienia:

 

Wiadomo że cywile mimo braku wpisowego otrzymają grochówkę na obiad - zostanie ona dowieziona do wiosek w ramach planowanego zabezpieczenia pomocy humanitarnej!

 

Przygotowane zostały też suche racje dla terrorystów, zostaną one rozdzielone na dwie specjalne skrzynie znajdujące się w wioskach. Poniżej już zdjęcia części zaopatrzenia na imprezę. Oprócz suchego prowiantu terroryści otrzymają również kiełbaskę, grochówkę i calzzone no i oczywiście pieczywo!

 

POPRZEDNIO ZAMIESZCZONE MENU DLA SIŁ STABILIZACYJNYCH JEST AKTUALNE, zmieniła się tylko kwestia drugiego śniadania - zamiast energy drinków - batoniki(na prośbę części uczestników i organizatorów). Będzie oczywiście zapewnione zaplecze sanitarne: latryna, papier toaletowy, woda do mycia i mydło w płynie, wszystko to w bazie sił stabilizacyjnych.

 

http://rapidshare.de/files/40311703/Wy__380_ywienie.ZIP.html

Edited by birk
Link to post
Share on other sites

Zasady obowiązujące na LW2

 

BEZPIECZEŃSTWO

- każdy uczestnik rozgrywki ma możliwość wycofania się z zabawy w dowolnym momencie i nie wolno mu tego utrudniać w żaden sposób

- walka wręcz i używanie jakiejkolwiek formy przemocy fizycznej jest kategorycznie zabroniona

- na czas trwania rozgrywki należy mieć założone okulary ochronne

- zakaz strzelania z odległości mniejszej niż 10m przy mocy repliki większej niż 360fps. Oraz mniejszej niż 20m z replik o mocy większej niż 500fps.

- zakaz celowania w głowę (przypadkowe trafienia w głowę liczą się jednak)

- jeśli uda Ci się podejść przeciwnika bardzo blisko to lepiej powiedzieć mu "nie żyjesz" zamiast niepotrzebnie strzelać i robić krzywdę

- czasem lepiej nie strzelić niż zrobić komuś krzywdę (bezpieczeństwo i dobra zabawa przede wszystkim)

- pojazdy mechaniczne używane w scenariuszu mogą poruszać się jedynie po drogach i obszarach wykoszonej trawy. Ograniczenie prędkości do 30 km/h (rzecz w tym aby nie rozjechać podczas ułańskiej szarży np. snajpera leżącego w wysokiej trawie)

- wszelkie sytuacje awaryjne lub wypadki należy zgłaszać na kanale organizacyjnym ( ) lub u organizatora pod numerem komórkowym ( )

 

GAME MASTER

- Mistrz Gry, osoba czuwająca nad fabułą i nad tym aby wszystko się jakoś kręciło. Nie bierze udziału w rozgrywce ale generalnie może wszystko. Rozstrzyga konflikty natury organizacyjnej, generuje zdarzenia fabularne, może przydzielać zadania a nawet zmieniać i dostosowywać zasady rozgrywki w jej trakcie, jeśli zajdzie taka potrzeba. Słowo GM jest święte i ostateczne. GM służy także pomocą jeśli masz pytania odnośnie zasad. Możesz też udać się do GM'a jeśli się nudzisz i szukasz jakiegoś zadania.

 

TRAFIENIA

- liczy się każde trafienie kulką ASG czy inną amunicją specjalnie przygotowaną na potrzeby scenariusza (np. groch w granatach)

- rykoszety liczą się

- w przypadku trafienia żołnierza sił stabilizacyjnych bądź bojowników islamskich trafiony gracz zostaje na miejscu i sygnalizuje okrzykiem „dostałem” lub „medyk” fakt trafienia, jeżeli w trakcie 10 minut dotrze do niego medyk może wrócić do gry (medyk powinien opatrzeć trafienie), jeżeli pomoc medyczna nie dotrze osoba musi być ewakuowana z danego miejsca do bazy przez służby sanitarne (bojownicy sami udają się do bazy) po 2 h pobytu w bazie może wrócić do gry,

- trafiony cywil natychmiast sygnalizuje, że dostał poprzez uniesienie ręki, krzyknięcie "dostałem!" i ewentualnie założenie czerwonej szmatki. Można dodatkowo odgrywać trafienie (upadek, konwulsje i takie tam ;-) )

 

MEDYCY

- siły stabilizacyjne i islamiści będą posiadać medyków,

- jeśli medyk dotrze do trafionego w ciągu 10 minut to może udzielić rannemu pomocy. Opatruje poszkodowanego za pomocą środków opatrunkowych. Taka osoba jest wtedy gotowa do dalszej akcji.

 

ODRODZENIE

- cywile odradzają się natychmiast po dotarciu do wyznaczonego punktu w osadzie i zameldowaniu się u Game Master'a – naczelnika wioski,

- terroryści po trwałym wyłączeniu z walki wracają o własnych siłach lub przygodnie do bazy ale za każde odrodzenie muszą dodatkowo zapłacić odpowiednią sumę "pieniędzy" i odczekać od 1 do 2 h (zależnie od kosztów respa)

- siły rozjemcze odradzają się w bazie po 2h pobytu w niej.

 

BARIERA JĘZYKOWA

- żołnierze sił stabilizacyjnych z reguły nie znają języka społeczeństw lokalnych i vice versa. Do skutecznego porozumiewania się, przesłuchań itp. potrzebny jest zatem tłumacz (wojskowy lub cywilny)

 

AMUNICJA

- jednorazowo żołnierz może posiadać przy sobie maksymalną jednostkę ognia 600 kulek (karabinki szturmowe) 1800 (KM) 90 (broń krótka),

- zapas amunicji można odtworzyć w magazynach ustalonych przez organizatorów,

 

PIROTECHNIKA

- całkowity zakaz

- organizatorzy dostarczą 3 sztuki improwizowanych ładunków wybuchowych dla bojowników islamskich,

 

ZABIJANIE BEZ BRONI

- jeśli uda ci się podejść do przeciwnika od tyłu, klepnąć go w ramię, plecy lub głowę i powiedzieć "nie żyjesz" zanim ten się zorientuje i spojrzy na ciebie ... to udało ci się go zabić. Jeśli natomiast niedoszła ofiara zdąży spojrzeć na Ciebie zanim ją klepniesz i powie Tobie "nie żyjesz" to giniesz Ty :-) (chodzi o to aby uniknąć sytuacji patowych lub serii w brzuch z przyłożenia)

 

ZAMACHOWIEC SAMOBÓJCA

- musi posiadać przy sobie atrapę ładunku wybuchowego (może być ukryta)

- promień rażenia zamachowca to 5m

 

IMPROWIZOWANY ŁADUNEK WYBUCHOWY

- bojownicy będą posiadać 3 sztuki ładunków,

- odpalenie bomby będzie sygnalizowane dymem (świeca dymna),

- wybuch bomby niszczy w promieniu 10m każdy pojazd i osobę poza nim, natomiast straty osób w pojeździe są na poziomie 50 % liczone jako co druga osoba od kierunku poruszania się (za „eliminacje” graczy odpowiada dowódca konwoju.

- osoby „trwale wyłączone z walki” oraz pojazd muszą być ewakuowane do bazy, osoby które przeżyły trafienie musza opuścić pojazd

- ładunek może być odpalony w odległości nie mniejszej niż 50 m od zabudowań osady (by nie było zagrożenia dla namiotów)

 

PRZETRZYMYWANIE / ARESZT

- w przypadku zastrzelenia przez oddział sił stabilizacyjnych osoby cywilnej oddział zostaje zatrzymany przez żandarmerię wojskową i podlega aresztowi w wymiarze 2h za każdego zabitego cywila

- w żadnym wypadku nie wolno używać faktycznej przemocy fizycznej w celu przetrzymania / aresztowania postaci gracza. (patrz: "BEZPIECZEŃSTWO")

 

JEŃCY

- dopuszczalne jest wzięcie do niewoli, gracza trafionego który nie został jeszcze uleczony przez medyka i nie minął okres 10 min od trafienia, jeżeli medyk strony przeciwnej go uleczy to staje się jeńcem.

- jeniec może uciekać chyba że porusza się przy nim strażnik (jeden strażnik na jednego jeńca w odległości minimum 2 m), broń jeńca jest deaktywowana przez czerwoną szmatę na lufie (aktywacja broni następuję po napotkaniu pierwszego sojuszniczego oddziału),

 

PRZESŁUCHANIE

- gracz zostaje poinformowany o tym, że jest przesłuchiwany a następnie rozpoczyna się dialog ... lub nie ;-)

- przesłuchanie jest traktowane także jako przetrzymanie osoby a co za tym idzie nie może trwać dłużej niż 30 minut.

 

PRZESZUKANIE

- przeszukanie może odbyć się na dwa sposoby – słownie lub realnie,

- przeszukanie słowne polega na poinformowaniu o przeszukaniu słownym, jeżeli osoba się na nie zgodzi to musi oddać sama wszystkie przedmioty mające znaczenie w rozgrywce, waluta, broń, etc. A przeszukujący nie ma prawa dokonać fizycznego przeszukania

- osoba przeszukiwana jednak może odmówić przeszukania słownego, tym samym dopuszczalne jest przeszukanie fizyczne oczywiście w granicach rozsądku obu stron (zarówno przeszukujący jak i przeszukiwani powinni powstrzymać się od ingerencji poza odzieżą wierzchnia)

 

KONFISKATA SPRZĘTU

- nie wolno fizycznie konfiskować replik broni, magazynków, amunicji, radiotelefonów itp. sprzętu, jeśli właściciel nie wyrazi zgody.

 

SAMOBÓJSTWO

- dopuszczalne jest postrzelenie samego siebie (np. strzał w oporządzenie),

 

POJAZDY MECHANICZNE

- zakaz strzelania w kierunku pojazdów mechanicznych biorących udział w rozgrywce

- podobnie osoby w pojeździe nie mogą prowadzić z niego ognia ani chować się za nim,

 

WALUTA

- w grze walutą są ( ),

- waluta używana jest przez cywili, bojowników i siły stabilizacyjne,

- Cywile za walute mogą nabywać przedmioty, przekupić urzędników itp.,

- siły stabilizacyjne wynagradzają pracowników cywilnych i informatorów,

- bojownicy mogą przekupić, najmować cywili, wykupić bojownika trwale wyłączonego z akcji,

- cywile i siły stabilizacyjne mają początkowy stan pieniędzy, przy czym cywile mogą zarabiać dodatkowe pieniądze poprzez questy,

- bojownicy mogą „zarobić” eliminując żołnierzy sił stabilizacyjnych i wykonując questy,

 

 

 

ŁĄCZNOŚĆ

- kanały radiowe przydziela Game Master

- obowiązuje zakaz podsłuchiwania kanałów radiowych innej "frakcji"

- kanał organizacyjny ( )

 

CO TRZEBA MIEĆ ZAWSZE PRZY SOBIE

- ochrona oczu

- czerwona szmatka

- coś do pisania

- identyfikator uczestnika?

 

KULTURA I FAIR PLAY

- w stosunku do innych graczy odnosimy się zawsze z szacunkiem (chyba, że inne zachowanie dyktowane jest odgrywaniem roli)

- trupy nie gadają, nie przekazują informacji

- czerwone szmatki muszą być wystarczająco duże i umieszczane w takim miejscu by były dobrze widoczne

- jeśli dojdziesz do wniosku, że twój strzał mógłby z jakiegoś powodu zrobić komuś wyjątkową krzywdę (np. jest spora szansa, że cel dostanie serię w głowę) to lepiej nie strzelać. Pamiętajmy, że to jest zabawa.

- strzelający ma zawsze rację. Jeśli jest pewien, że dostałeś i cię o tym poinformuje to zakładasz czerwoną szmatkę mimo, że ty trafienia nie poczułeś.

 

Skipper ST2

Link to post
Share on other sites

Ekipy które zgłosiły uczestnictwo w LW2 po stronie sił stabilizacyjnych mogą organizować Task Force. Jeżeli macie jakieś znajome ekipy, możecie zorganizować grupę 20-30 osobową, która bedzie miała swoje dowdztwo itp. Zadania bedą wtedy wyznaczane dowódcy TF a on według uznania podzieli to między ludzi ze swojego pododdziału. W przypadku TFa podzielenie go odgórnie jest dopuszczalne jedynie wyjatkowo. TF może też mieć swój podobóz (namiot wspólny, jakaś flaga narodowa czy ekipy itp).

O zamiarze stworzenia TFa i jego składzie prosimy informować organizatorów w celu akceptacji.

 

Skipper ST2

Link to post
Share on other sites

Pomysl racjonalizatorski.

 

Cywile tez moga miec medykow. Lekarz w wiosce jest cenna osoba (elita wszak), a w razie czego jakis ostrzelany oddzial moze dostac (lub nie) pomoc takze ze strony cywilnej.

Link to post
Share on other sites

Witam!

Na LW2 po stronie Koalicji będzie obowiązywać książka kodowa wg. podanego poniżej przykładu:

 

przykladowa-strona2.jpg

 

Do każdego hasła/odzewu będzie przypisany dany kod w alfabecie numerycznym.

 

Dowództwo co jakiś czas będzie, poprzez radio czy też inny system łączności, podawać wybrany kod wg. zamieszczonej w książeczce tabelki. Od chwili podania kodu zaczyna obowiązywać przypisany Odzew i Hasło.

 

Dzięki temu unikniemy sytuacji gdzie przeciwnik będzie znał nasz system IFF.

 

Pragnę przypomnieć że zdobycie jej przez przeciwnika będzie tragiczne w skutkach dla całej Koalicji - więc w razie złapania polecam zjedzenie.

 

Każdy dowódca ekipy/plutonu dostanie od organizatorów po egzemplarzu.

 

Pozdrawiam

Gorman

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...