Nitro Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Prosta sprawa. Kup gumę systemy. G&G to bagno, i symptomy jakie opisujesz to standard dla niej (kręcenie w kosmos, brak regulacji). Quote Link to post Share on other sites
DoktorBartas_PL Posted February 21, 2016 Report Share Posted February 21, 2016 Dzięki, kiedyś G&G mi śmigało w RPK bardzo fajnie, stąd przywiązanie do "sprawdzonego" sprzętu. Mam gumę Aresa jeszcze, sprawdzę, jak to wygląda na niej. Martwię się jednak, że problem nie zniknie, bo już na stocku bywało czasami kiepsko (zużycie?). Z rozmaitych recek i wywodów na temat Type'a wyszła też sprawa właśnie tej dyszy; muszę poobserwować, jak się zachowuje. Quote Link to post Share on other sites
Kalmar Posted June 14, 2017 Report Share Posted June 14, 2017 Witam. W moim Type 56-1 skok w rps pomiędzy lipo 7,4 a 11.1 to yyy... góra 2"rpsy"? Trochę to zastanawiające i owszem GB od RSa jest już oldgenowe jak by nie patrzeć ale chciał bym wyciągnąć trochę więcej. U Was też tak jest? Warto wymieniać silnik? Czy po prostu pozycjonować wszystko i podkładkować? Pakował ktoś w to jakiś fajniejszy mosfet z precockingiem? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted June 14, 2017 Report Share Posted June 14, 2017 (edited) Na start zacznij od kabli i polerki styków, a ponadto możesz wyczyścić silnik z syfu. Pozatym stockowy silnik dupy nie urywa i warto go zmienić. Edited June 14, 2017 by Nitro Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.