HUGO_HUGO Posted September 13, 2008 Report Share Posted September 13, 2008 Mam problem z rozebraniem zespołu cylindra w mp001 czy może mi ktoś powiedzieć czy to da sie rozebrać i jak tak to w jaki sposób Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted September 13, 2008 Report Share Posted September 13, 2008 Da się, odkręcasz przód z dyszą. Quote Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted September 13, 2008 Author Report Share Posted September 13, 2008 Dzięki wielkie, mam jeszcze pytanie jedno jaką najdłuzszą lufę można do niej wsadzić bez wprowadzania żadnych zmian ? Quote Link to post Share on other sites
Harki Posted September 14, 2008 Report Share Posted September 14, 2008 Poszukaj na forum był specjalny wzór na podstawie bodajże średnicy cylindra można było bliczyc jaka lufa max. Quote Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted September 16, 2008 Author Report Share Posted September 16, 2008 Dopiero dziś sprawdziłem i stwierdzam, że nie da się odkręcić przodu z dyszą, zespół cylindra jest nierozbieralny chyba że ktoś zna jakiś inny sposób to bym prosił żeby go napisał. Quote Link to post Share on other sites
Manis Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 głowicę cylindra mozna odkręcić np. tym http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2232 Quote Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted January 3, 2009 Author Report Share Posted January 3, 2009 (edited) Po dość długim czasie od założenia posta piszę że na 100% głowicy się nie odkręca chinole to spier*** i jest to sprasowane na maszynie czyli nierozbieralne żeby się upewnić w 100% przeciołem cylinder szlifierką i jest tak jak mówiłem. :uśmiech: Wiem że odkręca się w L96a1 AGM ale w tym shicie mp001 nie, zresztą potrzbene mi top był tylko z ciekawości bo replika jets ozdobą na ścianie. :uśmiech: Edited January 3, 2009 by HUGO_HUGO Quote Link to post Share on other sites
Leo_111 Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Przewineły mi się 3 mp001 przez łapy . I tylko jeden miał rozkręcaną głowicę . Nie mam pojęcia czym się te chińczyki kierują . 3 repliki niby takie same a jednak inne... Quote Link to post Share on other sites
weelsniper Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 Po dość długim czasie od założenia posta piszę że na 100% głowicy się nie odkręca chinole to spier*** i jest to sprasowane na maszynie czyli nierozbieralne żeby się upewnić w 100% przeciołem cylinder szlifierką i jest tak jak mówiłem. :uśmiech: Wiem że odkręca się w L96a1 AGM ale w tym shicie mp001 nie, zresztą potrzbene mi top był tylko z ciekawości bo replika jets ozdobą na ścianie. :uśmiech: Chinole zawsze coś zwalą np.w moim MB03 żeby rozkręcić HU musiałem młotkiem bić w te śrubki od tyłu bo nie dość że Chinole je przykręcili do oporu to jeszcze przykleili klejem... :wink: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.