Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4A1 Customs Boyi


Recommended Posts

  • 3 months later...

Moją eMkę kupiłem w czerwcu. Chodziła bardzo długo, wystrzeliła około 20000 kulek. W listopadzie miała już swój przebieg, była szykowana pod tuning wzmacniający. Kupiłem już tłok DF, zębatki JG III generacji. Pewnego niedzielnego południa giwera przestała chodzić. Pomyślałem sobie, że prawdopodobnie zmieliło tłok albo zębatki Mając przy sobie części przeznaczone na tuning postanowiłem rozebrać karabin i wymienić co trzeba, żeby na kolejną strzelankę była już gotowa. Działać przestała zębatka środkowa, straciła kilka zębaów. Wymieniłem od razu na zębatki JG. Aha, warto wspomnieć, że na początek prosiłem, żeby wsadzić m120. Zrobiłem mały przegląd zużycia części i o dziwo tłok był troszeczkę nadmielony, ale w pełni sprawny. Myślałem, że będzie wyglądał gorzej. Nie wiem czy to przypadek czy coś innego, ale otrzymałem aluminiową głowicę tłoka, bardzo ładnie łożyskowana, stan bdb (+ dla customsów), prowadnicę łożyskowaną (kolejny +) i łożyska kulkowe. Niestety prócz zębatek do wymiany było 1 łożysko. Wg. mnie powinno być więcej łożysk do wymiany po tym przebiegu (kolejny +). Zębatki XYT były bardzo dobrze wypodkładkowane (+)

 

Po awarii wymieniłem łożysko, tłok na DF i zębatki JG. wszystko ponownie nasmarowałem, bo były momenty suche.

2 tygodnie po wymianie stwierdziłem, że chcę mieć wysoki ROF. W tym celu wymieniłem kable na głośnikowe 1,5mm2 i dodałem akumulator żelowy 12v 7200mAh. Szybkostrzelność jest zabójcza, od listopada karabin wystrzelił na tej baterii około 10-12 tyś kulek. w niedzielę złapałem awarię, myślałem, że zębatka była do niczego, a tu zonk, 2 łożyska do wymiany. Według mnie jest to najsłabsze ogniwo tej repliki.

Przeprowadziłem przegląd części montowanych przez customs.pl Głowica po około 30000 kulek (nie popełniłem błędu przy 0) jest jak nowa, uszczelka nadal cała, efekt strzykawki jest (bdbd+). Prowadnica lekko przetarta (bdb-) troche smaru i będzie długo chodziła. Sprężyna staje się coraz miększa, ale 12v robi z nią swoje. Przydałoby się wymienić głowicę cylindra, miejscami zaczyna popuszczać, a guma dobijająca (jakoś tak) jest w stanie dostatecznym.

 

Serwis Customs.pl wsadził części na wysokim poziomie, które wytrzymują dużą szybkostrzelność na m120. Wszystko było poskładane badzo dobrze, za wyjątkiem jednego. Ne dostałem plomby gwarancyjnej :)

 

Już niedługo do tej konfiguracji co teraz mam (części customs + zębatki JG + łożyska kulki DF + tłok DF) będę wsadzał m140. Zobaczymy jak się będzie to wszysko spisywało :)

 

Już nie wspomnę, że eMka bije inne repliki firmy BOYI o głowę.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...