Viamortis Posted September 17, 2008 Report Share Posted September 17, 2008 Witam! W wielu tematach przewija się element dylematu G&P czy ICS. Za ok. 1000 złotych można ściągnąć G&P RAS z WGC. Za ok. 1500 w Polsce ICS (na WGC nic nie ma praktycznie, a na redwolf znalazłem tylko wersje z ICS Turbo 2000 - starsze) RAS z anpeq i 18 miesiącami gwarancji. Wyczytałem, że ICSowi (tak jak G&P) przydałby się przegląd zerowy. Nie jest to dla mnie problem, oprócz tego, że wtedy odpada gwarancja. Nie znalazłem niestety żadnych recenzji ICSa ani G&P. Wśród moich znajomych popularne i polecane jest G&P, ale podobno ICS jest równie dobry lub nawet lepszy. Więc jak to jest? Drodzy maniacy, co byście wybrali i DLACZEGO? Wg. mnie: G&P: + bardzo dobre wykonanie + brak gwarancji (dla mnie to jest naprawdę +, bo mogę modyfikować i starannie serwisować własną replikę) + 500 złotych taniej niż ICS. - kolba SF (nie lubię) - zamówienie z WGC trwa - ? ICS: + bardzo dobre wykonanie + anpeq na ris (dla mnie to +) + 18 mies. gwarancji + na miejscu - drogi - bez możliwości modyfikacji lub utrata gwarancji - łamane body (normalna komora mogłaby tego nie przeżyć?) Może coś dodacie do tego? Quote Link to post Share on other sites
noah Posted September 20, 2008 Report Share Posted September 20, 2008 (edited) - bez możliwości modyfikacji lub utrata gwarancji Nie do końca. Kupując gotowy zestaw GB ICSa z M120 i borkiem, dostajemy gwarancje na niego, a gwarancji na replikę nie tracimy, gdyż posiada ona 2 plomby - na dolnym i górnym GB. A oczywiście wymiana góry GB nie wymaga zrywania którekolwiek z nich. - łamane body (normalna komora mogłaby tego nie przeżyć?) Chwilka. To że ICS rozkłada się jak jego ostry odpowiednik jest wadą? Nie rozumie też stwierdzenia że "normalna komora" mogła by tego nie przeżyć... Dodatkowo ICS, w przeciwieństwie do G&P posiada działającą rączkę przeładowania oraz dosyłacz ( zwalniacz sprężyny ). A o takich drobnostkach, jak regulowana długość lufy zewnętrznej, ułatwiająca dopasowanie wszelakich RISów to nawet nie wspominam... Edited September 20, 2008 by noah Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted September 20, 2008 Author Report Share Posted September 20, 2008 Chwilka. To że ICS rozkłada się jak jego ostry odpowiednik jest wadą? Nie rozumie też stwierdzenia że "normalna komora" mogła by tego nie przeżyć... Czy przypadkiem komora nie powinna być dwuczęściowa do łamanego body? Poza tym jak spisuje się komora w ICS i ewentualnie na jaką można ją wymienić? Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted September 20, 2008 Report Share Posted September 20, 2008 O dziwo całkiem dobrze ale to nie TOP... ;-) Pozdrawiam, LAmbert Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted September 21, 2008 Report Share Posted September 21, 2008 Nie, komora w ICS'ie nie powinna być dwuczęściowa ;-) Na www.airsoftnews.pl w dziale testy jest opis M4A1. Co do modyfikacji do w dół GB nie trzeba ingerować, bo jest dobry, a góre możesz zachować i dokupić drugą do odpicowania. Pozatym madonion ma całkiem dobry serwis ;-) Szczerze to cieszę się, że wybrałem ICS'a , a nie G&P i to prawie bez namysłu :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted September 21, 2008 Report Share Posted September 21, 2008 Jak dla mnie, to konmora HU w ICSie jest jedną z najlepszych. Niby plastik, ale jakoś przez 3 lata żadnych problemów z nią nie miałem :) Za to jej regulacja jest niesamowicie precyzyjna (tak na oko, zakres w którym możesz ją regulować jest 2 albo i 3 razy większy niż w typowych komorach do eMek) i nigdy nie rozregulowuje się sama. Quote Link to post Share on other sites
Cien Posted September 21, 2008 Report Share Posted September 21, 2008 Jako, że mam ICS oraz G&P (m4 i m16) to się wtrącę ;) Witam! W wielu tematach przewija się element dylematu G&P czy ICS. Za ok. 1000 złotych można ściągnąć G&P RAS z WGC. Za ok. 1500 w Polsce ICS Porównanie tendencyjne i bez sensu. Jaki to wybór - czekać 3 miechy na replikę bez gwarancji albo kupić "droższą" od ręki na miejscu. W PL koszta podobne. ICS ma kolosalną przewagę - 18 miechów gwarancji. G&P tylko 6. Wyczytałem, że ICSowi (tak jak G&P) przydałby się przegląd zerowy. Nie jest to dla mnie problem, oprócz tego, że wtedy odpada gwarancja. Madonion robi coś takiego przed wysyłką - nie tracisz gwarancji. Nie znalazłem niestety żadnych recenzji ICSa ani G&P. Wśród moich znajomych popularne i polecane jest G&P, ale podobno ICS jest równie dobry lub nawet lepszy. Więc jak to jest? Jakościowo pod względem spasowania części i ogólnej estetyki ICS wypada duużo lepiej. Mechanicznie niestety nie wiem, bo G&P kupiłem z wymienionym wszystkim. Jednakowoż do owego ekstremalnego tuningu użyto silnika ICS 3000 - nie bez powodu :) Drodzy maniacy, co byście wybrali i DLACZEGO? Przesiadam się na ICS'y. Wg. mnie: G&P: + bardzo dobre wykonanie + brak gwarancji (dla mnie to jest naprawdę +, bo mogę modyfikować i starannie serwisować własną replikę) + 500 złotych taniej niż ICS. - kolba SF (nie lubię) - zamówienie z WGC trwa - ? Pod względem wykonania G&P nie jest do przodu - jak wspominałem. Zatem nie ma tutaj żadnych plusów. 500 ale brak gwarancji i kwartał czekania - no nie wiem... ICS: + bardzo dobre wykonanie + anpeq na ris (dla mnie to +) + 18 mies. gwarancji + na miejscu - drogi - bez możliwości modyfikacji lub utrata gwarancji - łamane body (normalna komora mogłaby tego nie przeżyć?) Plusy ok - ale poczytaj o co biega z łamanym body :) Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted September 22, 2008 Author Report Share Posted September 22, 2008 (edited) Bardzo dziękuję, rozwialiście większość moich wątpliwości. Chciałbym jeszcze zapytać, czy ktoś próbował wstawić komorę HU np. KA. Jak wygląda efekt końcowy? Pozdrawiam. Nie, komora w ICS'ie nie powinna być dwuczęściowa Faktycznie, przecież komora idzie do góry razem z połówką GB! Edited September 22, 2008 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted September 22, 2008 Report Share Posted September 22, 2008 Na worriorze był temat jak ktoś opisywał postęp prac z wstawiania komory CA. Krótko mówiąc dużo przypiłowywnia itp. Choć muszę powiedzieć, że stock'owa komora nie jest zła, jeśli chodzi o szczelność ;) W dodatku mamył b. ładną uszczelkę między lufą a komorą na samym końcu ;-) Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted September 22, 2008 Author Report Share Posted September 22, 2008 Rozumiem. Pytałem, hm, w dużej mierze z ciekawości. Zawsze lepiej widzieć niż nie wiedzieć. Quote Link to post Share on other sites
lordmarcel Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 Witam ! Jak na dzień dzisiejszy wypada G&P względem ICS. Chciałbym za tydzień kupić już replikę, a ciągle nie potrafię zdecydować się na jedną z nich. Niby pod względem bezawaryjności są na tym samym poziomie, a na tym głównie mi zależy. G&P ma jednak tą zaletę, że jest o ok. 300 zł tańsze (mogę tą sumę wydać na resztę potrzebnego sprzętu jak bateria, ładowarka i okulary +/- magazynki ;) ) W ICS-ie podoba mi się jego innowacyjna konstrukcja oraz części które nadają replice klimat ostrej M4 (np. rączka przeładowania). G&P zaś ma więcej ludzi, jest bardziej popularne - czy to znaczy lepsze ;) ? Powiedzcie co lepiej wybrać podając rzeczowe argumenty , a nie np. "weź ICS" , "weź G&P - to w niczym mi nie pomoże. POZDRO :D Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Witam ! Jak na dzień dzisiejszy wypada G&P względem ICS. W ciągu ostatnich 6 miesięcy nic się nie zmieniło. Quote Link to post Share on other sites
Felga Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 (edited) Kupując G&P musisz dodać ~120zł na komorę HU najlepiej King Arms, osobiście posiadam ICSa i oczywiście śmiało mogę go polecić, bdb wykonanie, wstawiłem tylko preckę Madbulla i gumkę Systemy, zasięg na stockowej sprężynie [replika ma ok 330fps] jest minimalnie większy od stocka JG [ok 400fps], co jest wystarczające, przynajmniej dla mnie, pozatym nie muszę się martwić że mi cuś padnie, tak więc POLECAM ICSa. Edited April 29, 2009 by Felga Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.