Loner Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Witam. Zamontowałem ostatnio ten zestaw: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1085 w gnacie kolegi, i od razu powstał problem. Wszystko cacy, zęby chodzą luźno(nie, nie poprzecznie :P), nie ma większych tarĆ, ale ROF jest strasznie słaby. Nie mam dokładnie jak sprawdziĆ, ale jest to w okolicach 5-6k/s na sprężynie M140. O dziwo nie chodzi, jak obstawiałem, o silnik. Na stockowym "Chaoli Micro-Motors" :wink:, ROF jest nierozróżnialny z ROF'em osiąganym na Systema Magnum(sprawdzałem na swoim silniku). Nie jest to też wina baterii, podłączyłem swoją 12V 3000mAh CAN i... trzeba zaznaczy że wyżej rzeczony ROF jest wynikiem osiąganym właśnie na tej baterii :wink: U mnie, ta bateria na zębach Promka daje ROF prawie 17 na sekunde. Moje pytanie brzmi następująco: Czy to możliwe, że przełożenie tych zębatek jest tak małe? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 ROF na tych zębatkach jest rzeczywiście dużo niższy niż np. na STU, ale żeby był aż tak niski na 12V? cos gdzieś musi być nie tak :F Quote Link to post Share on other sites
Loner Posted October 1, 2008 Author Report Share Posted October 1, 2008 Jak już poisałem to pomiar Rof jest na "oko". Nie posiadam chrono w tym momencie. Ale jest naprawdę słaby jak na 12V. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted October 7, 2008 Report Share Posted October 7, 2008 Jakiego smaru użyłeś? Czy jesteś pewien, że poprawnie wypodkładkowałeś? Co to za replika ten "gnat kolegi"? Może kable/styki są tu problematyczne, nie radzą sobie z takim prądem? Quote Link to post Share on other sites
Loner Posted October 7, 2008 Author Report Share Posted October 7, 2008 Jak na chinskich zębatkach dawały, to czemu teraz nie mają dawaĆ? Byłem ostatnio w ASGShopie i dowiedziałem się że to w sumie normalne przy tych zębatkach. Gnat jest poskładany prawidłowo. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted October 7, 2008 Report Share Posted October 7, 2008 Raz spotkałem się z takim problemem, w M249 z silnikiem systema magnum i helikalami systemy. Również rof był zaskakująco niski,ale tylko na magnum. Na stockowym silniku wszystko hulało. Co się okazało, to że silnik był odrobinę dłuższy od stockowego przez co zębatka silnika była zbyt dociśnięta do zębatki silnikowej. Trochę piłowania u podstawy silnika i po zawodach. Natomiast nie zaryzykowałbym stwierdzenia, że przy rofie na poziomie 5-7 k/s wszystko jest prawidłowo poskładane. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Loner Posted October 8, 2008 Author Report Share Posted October 8, 2008 (edited) Jest, i na stockowym silnku i na Magnum, jest taki sam rof. Zęby mają tyle luzu ila mają mieĆ. Kwestia taka, że w ASGShopie mi powiedzieli że te zębatki mają bardzo niskie przelożenie i nadają się w zasadzie tylko do "snajperek". Edited October 8, 2008 by Loner Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted October 8, 2008 Report Share Posted October 8, 2008 Mhm, no to moż ja jakieś inne helikalne systemy miałem w rękach. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Laokoon Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 poprawcie mnie, jezeli sie myle, ale przeciez glowna idea torque up, super TU, infonite itd. sa coraz wieksze przelzoenia, aby(kosztem wlasnie zmneijszenia ROFu) dany silnik mogl naciagnac coraz potezniejsze sprezyny i aby zmniejszyc naprezenia w gearboxie. logika wskazuje, ze to MUSI dzialac kosztem szybkostrzelnosci Quote Link to post Share on other sites
Loner Posted January 26, 2009 Author Report Share Posted January 26, 2009 Nie aż tak, karabin jedzie na serwis, od tamtego czasu, okazało się że kompletnie zdupiony był szkielet GB. Prawdopodobnie stąd te problemy... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.