Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Zestaw Infinity Torque Up Systema pytanie.


Recommended Posts

Witam. Zamontowałem ostatnio ten zestaw:

http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1085

w gnacie kolegi, i od razu powstał problem. Wszystko cacy, zęby chodzą luźno(nie, nie poprzecznie :P), nie ma większych tarĆ, ale ROF jest strasznie słaby. Nie mam dokładnie jak sprawdziĆ, ale jest to w okolicach 5-6k/s na sprężynie M140. O dziwo nie chodzi, jak obstawiałem, o silnik. Na stockowym "Chaoli Micro-Motors" :wink:, ROF jest nierozróżnialny z ROF'em osiąganym na Systema Magnum(sprawdzałem na swoim silniku). Nie jest to też wina baterii, podłączyłem swoją 12V 3000mAh CAN i... trzeba zaznaczy że wyżej rzeczony ROF jest wynikiem osiąganym właśnie na tej baterii :wink: U mnie, ta bateria na zębach Promka daje ROF prawie 17 na sekunde. Moje pytanie brzmi następująco:

 

Czy to możliwe, że przełożenie tych zębatek jest tak małe?

Link to post
Share on other sites

Raz spotkałem się z takim problemem, w M249 z silnikiem systema magnum i helikalami systemy. Również rof był zaskakująco niski,ale tylko na magnum. Na stockowym silniku wszystko hulało. Co się okazało, to że silnik był odrobinę dłuższy od stockowego przez co zębatka silnika była zbyt dociśnięta do zębatki silnikowej. Trochę piłowania u podstawy silnika i po zawodach.

 

Natomiast nie zaryzykowałbym stwierdzenia, że przy rofie na poziomie 5-7 k/s wszystko jest prawidłowo poskładane.

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Jest, i na stockowym silnku i na Magnum, jest taki sam rof. Zęby mają tyle luzu ila mają mieĆ. Kwestia taka, że w ASGShopie mi powiedzieli że te zębatki mają bardzo niskie przelożenie i nadają się w zasadzie tylko do "snajperek".

Edited by Loner
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

poprawcie mnie, jezeli sie myle, ale przeciez glowna idea torque up, super TU, infonite itd. sa coraz wieksze przelzoenia, aby(kosztem wlasnie zmneijszenia ROFu) dany silnik mogl naciagnac coraz potezniejsze sprezyny i aby zmniejszyc naprezenia w gearboxie. logika wskazuje, ze to MUSI dzialac kosztem szybkostrzelnosci

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...