aLBEDo Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 (edited) Witam Proszę o wypowiedzi na temat takiego zestawu, ponieważ nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na forum dlatego założyłem temat. Głównie interesuje mnie czy na springu M130 pociągnie ten silnik M120 High Speed G&P i na batce G&P 9,6V do kolby SF, no i jak zębatki na to zareagują ;) W temacie ucięło - lufa JBU 6,03 55cm, tłok G&G wzmocniony (4metalowe zęby) Edited September 30, 2008 by aLBEDo Quote Link to post Share on other sites
Szafek Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Nie powinno być żadnych problemów. Mi zębatki GP ciągną na m135, kumplowi na M140 i wszystko działa. Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Już lepiej: -borek guardera -sp120 guardera, -komora HU KA. Lufę JBU bym zamienił na systemę. Quote Link to post Share on other sites
aLBEDo Posted September 30, 2008 Author Report Share Posted September 30, 2008 Z jakiego powodu precka systemy lepsza ? Jeszcze jak by ktoś mógł się wypowiedzieć co do silnika i batki przy takiej konfiguracji to będę wdzięczny :) Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Lepsze skupienie i stabilność lotu kulki, lepsza jakość wykonania i naprawdę nie będziesz narzekał. O preckach masz dosyć spory temat który zawiera ciekawe niekiedy informację. Silnik może zostać, ewentualnie jak narzekasz na nadmiar kasy to Systema Turbo, a batka najrozsądniejsza to 9,6v, ale przy 10,8v też się nic nie stanie. Przy okazji, przy takim zestawieniu 10,8+Systema turbo masz efekt lasera :) Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 (edited) Przy okazji, przy takim zestawieniu 10,8+Systema turbo masz efekt lasera :) Ten efekt może być zgubny przy nadużywaniu "AUTO". Ale będzie! ;-) Już silnik M140 G&P przy sprężynie 130 daje sporo - naprawde! Pozdrawiam, Lambert Edited September 30, 2008 by Lambert Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Batka 9,6 2200 (G&P jak się zapewne słusznie domyślam?) na silniku G&P m120 HS i stockowych zębatkach daje czadu przy m130 spokojniutko. Testowane w ostatni piątek ;-). A precka systemy lepsza bo precyzyjna. A JBU już nie bardzo. Quote Link to post Share on other sites
aLBEDo Posted October 2, 2008 Author Report Share Posted October 2, 2008 Wydaję mi się, że mam problem ale sami oceńcie. Zestaw bore up kupowałem do M4 i ma on wycięcia na cylindrze natomiast cylindry do M16 nie mają takich wycięć. Nie jestem pewien czy nie będę musiał wymienić też borka do lufy 550mm. Quote Link to post Share on other sites
Szafek Posted October 2, 2008 Report Share Posted October 2, 2008 Jak masz cylinder typu 1, to do tak długiej lufy musisz mieć typ 0 Quote Link to post Share on other sites
Loner Posted October 2, 2008 Report Share Posted October 2, 2008 Albo lufe typ1, uciąĆ, mniej więcej w 400mm lufy :) Quote Link to post Share on other sites
aLBEDo Posted October 2, 2008 Author Report Share Posted October 2, 2008 To ja czegoś nie rozumiem, ponieważ w stocku G&P M4SO był cylinder typ 0 gdzie lufa ma 300mm. Czy typ cylindra bardzo wpływa na osiągi ? Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted October 2, 2008 Report Share Posted October 2, 2008 Typ 0 nie wpływa na osiągi przy każdym rodzaju/dł lufy. Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted October 2, 2008 Report Share Posted October 2, 2008 Jakos nikt nie raczyl wspomniec, ze pierwsze co pojdzie to tlok ;-)... Quote Link to post Share on other sites
aLBEDo Posted October 2, 2008 Author Report Share Posted October 2, 2008 Więc ten tłok G&G z 4 metal ząbkami to lipa ? I tak szczerze, czy ten cylinder typ 0 to konieczność przy lufie 550mm ? Quote Link to post Share on other sites
Loner Posted October 3, 2008 Report Share Posted October 3, 2008 Zależy, jak masz za mało pojemny cylinder w stosunku do lufy, to kulka będzie zwalniaĆ już w lufie. A jeśli zbyt pojemny cylinder co do długości lufy, to kulka opuści lufe zanim osiągnie swoją prędkośĆ nominalną. Quote Link to post Share on other sites
Szafek Posted October 3, 2008 Report Share Posted October 3, 2008 Z tym tłokiem to różnie bywa. Kumplowi zerwało na pierwszej strzelance w stocku, mi chodził kulka miesięcy na m135, wymieniłem profilaktycznie :) Quote Link to post Share on other sites
aLBEDo Posted October 3, 2008 Author Report Share Posted October 3, 2008 Sprawdziłem dzisiaj na chrono ten zestaw z tym, że z lufą 300mm i wyszło 390fps bez dużych wahań na kulkach 0,2g czyli wychodziło by na to, że fps'y pochodzą jedynie ze sprężyny M120 a bore up nic nie dał. Układ jest uszczelniony taśmą teflonową między cylindrem a głowicą cylindra oraz silikonem między tłokiem a głowicą tłoka. Dowiedziałem się, że trzeba rozciągnąć gumkę na głowicy tłoka aby układ był idealnie szczelny. Możecie mi powiedzieć jak to zrobić ? Czy na oko czy są jakieś wytyczne co do rozciągnięcia tej uszczelki ? Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted October 3, 2008 Report Share Posted October 3, 2008 Naciągasz na cylinder i czekasz 15min ;) Wystarczyło przyjść i się zapytać 8) Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted October 3, 2008 Report Share Posted October 3, 2008 Moment- żeby Borek był jeszcze szczelniejszy niż jest musze rozciągnąć o-ring'a? Dziś poskładałem moją M4 G&P na M130 Mad Bull'a (słyszał ktoś coś o tych springach?) i borku Guarder'a i jakiejś wielkiej różnicy nie widzę. Quote Link to post Share on other sites
szmerglu Posted October 4, 2008 Report Share Posted October 4, 2008 tak, trzeba rozciągnąć. Co nie jest tajemnicą, wystarczy przeczytać dołączoną instrukcję ;) Quote Link to post Share on other sites
clown Posted October 4, 2008 Report Share Posted October 4, 2008 Jaka komora bedzie lepsza w tuningu podobnym jak w temacie, promyka czy King Arms? Może Systema? Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted October 4, 2008 Report Share Posted October 4, 2008 Ze swojej strony polecam King Arms'a. Nie dostałem żadnych papierków ani instrukcji ze swoim borkiem :-F Quote Link to post Share on other sites
Szafek Posted October 5, 2008 Report Share Posted October 5, 2008 A ja mam pytanie o taki zestaw: M4 WGC Customs sprężyna guarder m130 borek guarder tłok systemy I czy zębatki wytrzymają? Podobno wgc customs ma gb z gp, ale ludzie pisali ze im szybko zębatki padały, więc wole się upewnić. Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted October 5, 2008 Report Share Posted October 5, 2008 Ja mam takie zestawienie: -wgc custom m4a1 -M130 MadBull -Borek Guarder'a -Tłok Deep Fire wzmacniany -Zęby oryginal g&p poza środkową- ona jest z Guarder'a Właśnie jestem po strzelance, poleciało ze 2000 szt kulek na auto jak i na semi przy bardzo zadowalającym rof'ie i wszystko jest ok. Jak dojdą mi nowe zęby (tak na wszelki wypadek) to może wstawię M140. Póki co jednak wszystko działa jak należy. Quote Link to post Share on other sites
H4xor Posted October 5, 2008 Report Share Posted October 5, 2008 Zebatki wytrzymaja;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.