Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tuning M4 SO BOYI


Recommended Posts

Jeżeli w standardzie masz metalowe łożyska i prowadnicę sprężyny to nie powinno nic się stać. Wątpię żeby stockowa bateria pociągnęła taką sprężynę. Jeżeli już pociągnie to z resztą części stockowych będziesz miał marną szybkostrzelność, wystrzelasz mniej kulek na jednej baterii oraz przyczyni się to do szybszego zużycia części w gearboxie (np. zębatki, tłok)

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

troche odbiegając od pytania poprzednika, od razu was ostrzegam: jeśli chcecie się bawić tą repliką (oraz innymi z serii [bI] od Dboyi) to do wymiany idzie bateria :)

Miałem epizod z takim "koszmarkiem" na stockowej baterii przy chińskiej sprężynie tłok ciął mi się w tylniej pozycji po wystrzeleniu 20-30 bulletsów :>

Na początku ktoś napisał, że chce wstawić sprężynę 190m :) ja radziłbym jako pierwszą część w karabinkach M4 od Dboyi wymienić baterię chociażby na 8.4 V FFoxa, najlepiej na 9.6 V 8-)

 

2. w M4 Dboyi jest wtyk mały żeński :)

Link to post
Share on other sites

W okablowaniach G&P jest inna wtyczka taka jak tutaj http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1751 albo się mylę.

 

Jak chodzi o tuning tej repliki to wsadziłem tam SP120 Guardera i po wystrzeleniu 200 kulek poszedł tłok Classic Army i metalowa prowadnica JBU a później zębatki itd.

Także nie polecam tuningować tej broni.

Edited by konrad324
Link to post
Share on other sites

troche odbiegając od pytania poprzednika, od razu was ostrzegam: jeśli chcecie się bawić tą repliką (oraz innymi z serii [bI] od Dboyi) to do wymiany idzie bateria :)

Miałem epizod z takim "koszmarkiem" na stockowej baterii przy chińskiej sprężynie tłok ciął mi się w tylniej pozycji po wystrzeleniu 20-30 bulletsów :>

Na początku ktoś napisał, że chce wstawić sprężynę 190m :) ja radziłbym jako pierwszą część w karabinkach M4 od Dboyi wymienić baterię chociażby na 8.4 V FFoxa, najlepiej na 9.6 V 8-)

 

2. w M4 Dboyi jest wtyk mały żeński :)

Ajjj Blitz jakoś jadę nadal na tej twojej niby kopniętej 8,4 i wszystko jest ok.

Fakt, że po wymianie springa, spodkładkowaniu zębów i nasmarowaniu, ale zacinanie się tłoka w tylnej pozycji to nie wina batki.

Oczywiście jest możliwe, że dostaniemy kopniętą batkę, ale główny mankament BOyi'ów to ta toporna sprężyna z grubego drutu, który obciąża GB straszliwie.

Maniak w innym temacie jedzie na 9,6v Firefox' a i tak tłok zatrzymuje mu się z tyłu.

Na starcie polecam wymianę springa na np, SP120 Guardera.

Mam go u siebie, eMka to mod Boyi/PJ i hula ładnie na stockowej 8,4v ; ]

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...