Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 688
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Tylko weź pod uwagę habib, że w LR'ku kolba składa się właśnie na lewą stronę. I tu pojawia się lekki problem, aczkolwiek myślałem o przycięciu tego ucha - jest to poniekąd rozwiązanie sprawdzające się.

Posted (edited)
A apropo bipodów to znalazłem coś takiego jeszcze w necie ale to ostra chyba broń jest i nie wiem czy da rade tak w replice zamontować ( nie wiem czy można kupić takie czesci)

 

http://www.civiliangunner.com/images/ZMLR300SRF.jpg

 

To zwyczajny Harris z przejściówką do montowania na risa, więc bez domontowania zestawu szyn nie dasz rady podwiesić takiego dwójnogu.

Edited by Caramba
Posted

@kryk, habib, dzięki :)

 

@KARY, jakie dokładnie masz to LiPo? Z jaką pojemnością i parametrem "C"? Lufa na 100% zmieści się taka do 42cm, tak jak w pierwowzorze G&G - GR300 (G&G robi właśnie prece 420mm, ale ludzie ich raczej nie polecają, bo srebrna powłoka się ściera, poza tym zostaje Ci z droższych: prometheus 407 6,03 i KM Head 6,04 . Z tańszych: Systema 394mm (do HK51), albo dłuższa, np 455mm z tym, że końcówkę będzie widać w tłumiku płomienia, ale można ją maźnąć czarną farbą, albo zamontowac inny tłumik)

 

@boloxxx - ja mam 180 i ręce długie jak podolski złodziej i też ta kolba IMHO jest za długa. Zanim wydasz kasę na nową, regulowaną, rozważ skrócenie stockowej. Można to zrobić wybijając odpowiedni pin i ścinając piłką te dwie rurki, mniej więcej 2cm. i wciskając je z powrotem i montując pin na wcisk z odrobiną kleju.

 

@M_Qba - jednopunktowego zawieszenienia lepiej nie nosić jak smycz na komórkę, bo za bardzo obciążyłbyś sobie kręgosłup. lepiej przełożyć przez nie jedną rękę, tak jak przez dwu- czy trzy- punktowy. Jeśli chodzi o dwójnóg, możnaby rozważyć przykręcenie jakiejś krótkiej szyny RIS do podstawy muszki, jeszcze nie wiem jak to zrobić, ale nadal kminię :)

 

@Gall_anonim - można zamontować, ale prowadnica bedzie mieć luzy, bo ten tylny wystajnik z dolnego receivera jest króciuteńki. Na którejś z poprzednich stron wątku ktoś zamieścił zdjęcie LR z kolbą SF, ja niedługo będę miał kolbę typu HK, to tez wrzucę, jak to wygląda. Kolega z kolbą SF poprawił luzy poklejając je taśmą. Nie wiem na ile to się będzie trzymać (ja też tak spróbuję), ale jakby co, to można wymienić po prostu cały dolny receiver na zwyczajny i załatwione.

 

Aha, czy wymienił ktoś komorę hop-up? Moża ta stockowa jest jakaś niestandardowa i dlatego replika pluje na gumce systemy?

Posted

@kryk, habib, dzięki :)

 

@KARY, jakie dokładnie masz to LiPo? Z jaką pojemnością i parametrem "C"? Lufa na 100% zmieści się taka do 42cm, tak jak w pierwowzorze G&G - GR300 (G&G robi właśnie prece 420mm, ale ludzie ich raczej nie polecają, bo srebrna powłoka się ściera, poza tym zostaje Ci z droższych: prometheus 407 6,03 i KM Head 6,04 . Z tańszych: Systema 394mm (do HK51), albo dłuższa, np 455mm z tym, że końcówkę będzie widać w tłumiku płomienia, ale można ją maźnąć czarną farbą, albo zamontowac inny tłumik)

 

 

Lipo to 11,1; C15; 1550mAh - używam je też do gietki i p90

 

Co do lufy to wezmę systeme, cena w sam raz jak dla mnie ;-)

Posted

Jangi, wczoraj wstawiłem metal-komorę CA, z gumą systemy i dystanserem białym elementa. Uszczelniło się pięknie i na chrono wyszło średnio 465 fps, niestety to za dużo jak na lokalne limity także teraz włożyłem sprężynę m120 (chrzanić gwarancję), a przy okazji docelowo będzie tam m130. Nie wiem co Krakmani pisali o tym m125 ale sprężyna stock to dla mnie jakieś m140, tylko że pewnie konstrukcja gubi ciśnienie - chińska technika.

Strzelając na (do :twisted: ) chrono nie widziałem dubletów, jutro będę testował na powietrzu czy dobrze podkręca...

Posted

Shimano wszystkim na forum. Witam się z wszystkimi gdyż kupiłem pierwszy życiu, własny karabin:

 

PJ300 - LR300

 

MINUSY:

 

Po jednym hicapie zmieliła się zębatka tłoka i giwera pojechała na gwarancje do Krakowa. - wymienili na nową (szacun za tempo wysyłki i naprawy).

 

Przy podstawie przeziernika był taki zadzior metalowy powstały przy niedokładnym montażu, który mocno poranił mi palec podczas regulacji. - spiłowali i wyszlifowali.

 

Na dzień dobry odpadła zaślepka z drugiej strony selektora ognia - przykleiłem.

 

Zaniżał potwornie lot kulki i walił niecelnie - wyregulowałem hopup i jest super, ale muszkę dalej mam opuszczoną maks w dół.

 

Odpadła śrubka kontrująca mocowanie kolby - przykręciłem.

 

Plastik (foregrip) odstawał po założeniu akumulatora - rozciąłem sukinsyna (akumulator) na pół i przylutowałem malutki kabelek pomiędzy dwoma powstałymi walcami, teraz siedzi idealnie :) POLECAM.

 

Minimalny luz na kolbie rozłożonej (około 0,2mm!!!) - podkleiłem taśmą na chomika POLECAM.

 

Luz na magazynku - podkleiłem taśmą na chomika POLECAM.

 

Występuje luz pomiędzy dolną częścią korpusu a jego górną (walcowatą) w miejscu gdzie się go rozkłada aby dotrzeć do gearboxa - ?? (patrz niżej)

 

 

PLUSY (pomimo tego co pisaliście):

 

Cena - 499pln.

 

Dobre wyważenie gnata i idealna długość kolby (mam 188cm i długie łapy).

 

Po modyfikacji bateria wytrzymała 4 hicapy i......

 

.......i skończyły mi się kulki ;).

 

Luz przy złożonej kolbie faktycznie jest ale tylko jak się go łapą ciągnie bo sprężyna go dociąga porządnie i przy machaniu gnatem kolba ani drgnie.

 

Magazynek chodzi idealnie, załadowany na full, żadnych pustych strzałów ani dubletów.

 

W papierach krakmani napisali, że na chrono ten egzemplarz ma 420-427 fps , osobiście nie mierzyłem.

 

Lufy oraz flashrider odkręcają się i dokręcają idealnie.

 

Wciśnij kropki chodzą bardzo dobrze.

 

Plastik (foregrip) schodzi ciężko ale przy odrobinie wprawy jest ok.

 

 

PZEMYŚLENIA:

 

Na dzień dobry dokręćcie wszystkie śrubki jakie możecie, oraz przyklejcie zaślepkę z drugiej strony selektora ognia.

 

Podklejcie gumkami lub taśmą kolbę oraz wlot magazynka.

 

Dla odważnych przeróbka akumulatora aby nie odstawał.

 

 

PYTANIA:

 

Jak zniwelować wspomniany przeze mnie wyżej luz na korpusie?

 

Czy taki luz jest normalny w M'kach?

 

 

P.S. Zerknijcie na zdjęcia kto ciekaw :)

 

Pozdro i do zobaczenia na froncie.

 

Barry Zlasu

Posted

I to się nazywa ładny początek na forum :).

 

Luzu pomiędzy połówkami korpusu raczej nie zlikwidujesz, możesz spróbować z taśmą, ale wątpię by to coś dało. U mnie spasowanie jest na poziomie pierwszoklaśnym :]

Posted

@M_Qba - jednopunktowego zawieszenienia lepiej nie nosić jak smycz na komórkę, bo za bardzo obciążyłbyś sobie kręgosłup.

 

Dzięki za odp :) Raczej chodziło mi tylko o porównanie... Bo przecież nie wygodnie byłoby noszenie tak repliki :)

 

Luz na magazynku - podkleiłem taśmą na chomika POLECAM.

 

A taśmą zwykła izolacyjną Owijałeś magazynek? Mi też niestety trochę lata.

Posted

Ups no nie ładnie to wygląda... Ale może coś Ci źle skręcili? ;/ Naszczęście krakmani solidna firma, nie będzie problemów z gwarancją i Ci pewnie wymienią albo coś wymyślą.

Posted

Solidni, nie solidni ... mowa jest o przeglądzie zerowym co niby ma gwarantować wyższą jakość sprzedawanych produktów, a wyraźnie widać że sticker został naklejony na nieskręcony GB bo gdyby GB rozszedł się po naklejeniu stickera to ten by się rozerwał.

Posted

Dzięki za odp :) Raczej chodziło mi tylko o porównanie... Bo przecież nie wygodnie byłoby noszenie tak repliki :)

Oj, widziałem już różne sposoby noszenia replik, także i taki :)

Posted

jutro będę testował na powietrzu czy dobrze podkręca...

No i lata piknie, średnio 57 max 59 metrów, dubletów brak.

Na stockowym springu pewnie ponad 60 metrów by nosiło.

Posted

Panie i Panowie.

Byłem dzisiaj na chrono z moim pj300.

Napisali mu 420fps przy przeglądzie zerowym, teraz ma 380 :| a poszło przez niego z pięć magazynków.

 

Dokupiłem drugi akumulator 1400 żeby je połączyć razem równolegle i chciałbym sprężynę mocniejszą wsadzić. Sprzedawca powiedział max 140 a zębatki zmienić jak się zajadą bo i tak się zajadą. Ma rację chłop?

 

Co do luzu to odkryłem, że jak się mocniej dokręci dwa piny mocujące korpus to już nie lata, problem tylko w tym, że już się jednego nie da odkręcić ;) hiehie. Jak będę sprężynę w maju wymieniać to się tym będę martwić teraz póki co jest OK.

 

Chciałbym też wymienić kolbę na taką:

http://www.taiwangun.com/shop,show,844

 

Moja stara (kolba) jest na sprzedaż w ogłoszeniach.

 

Pozdro i napiszcie jak to z tą sprężyną i zębatami w PJ300.

Posted

Ja mam pytanie czy do foregripu mieliście 4 śróbki i wciśnij kropek czy tylko sam wciśnij kropek ?? bo kiedy wkładam baterie to foregrip cały mi się rusza nawet kiedy zamontuje wciśnij kropek :/

Posted (edited)

Ja nie miałem żadnych śrubek do foregripa... Tylko 2 wcisnij kropki. Pójdź do jakiegoś praktikera or sth i poszukaj 4 śrubek xD o takim gwincie. :) Jak przykręcisz to nie będzie latać chyba... Najgorzej ze znalezieniem takich śrubek.

 

Teoretycznie możesz przykręcic te dwa wciskokropki na foregripa a przy kolbie pasek montuj bezpośrednio jakoś na te rurke...

Edited by M_Qba
Posted (edited)

Killerze0.

A lata Ci z akumulatorem w środku czy bez?

Jak z nim, to możesz go rozciąć na dwa walce, wtedy plastik ułoży się idealnie.

Pozdro.

Barry Zlasu

 

P.S. PJ300 żądzi - macałem plastik cwytu przedniego w BI-3681 bardzo słaby jakościowo, niestety nie mogę pisać, że do dupy bo się kolega mój bliski obrazi ;)

Edited by barryzlasu

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...