Szaszłyk Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 Witam, w związku z dużą ilością wypowiedzi tu i tam się pojawiających o wojskowych i cywilnych odmianach produktów z serii MLCS/SF-LCS/DG-LCS, stwierdziłem, że pewne sprawy warto uporządkować. Klamry - wczesne serie wojskowe i cywilne produkowane były jednakowo z klamrami w kolorze czarnym. Od 2006 roku, Eagle we wszystkich elementach ma klamry w kolorze Coyote. Jeśli coś ma klamry Coyote to nie znaczy, że jest produktem niekontraktowym. Materiał - Cordura 1000D w kolorze Matt Johnson Khaki. W różnych seriach produkcyjnych, materiał może mieć różne odcienie od lekkopomarańczowego do piaskowego. Podobnie jest z lamówkami. Różnice te wynikają z używania materiału pochodzącego z kilku źródeł. Szycie - najwcześniejsze serie, zarówno cywilne jak i wojskowe, mogą mieć nici szarobiałe i jasne rzepy. Późniejsze serie mają velcro piaskowe i takie same nici. Metki i oznaczenie - wczesne egzemplarze wojskowe nie mają najczęściej jakichkolwiek metek poza drobnych wszywek z oznaczeniem literowo-cyfrowym. Wojskowe kontrakty od roku 2005 już mają metki typowe dla amerykańskiego wojska, z numerem NSN i kontraktem, datą produkcji oraz nazwą producenta (7P200 - dla Allied Industries, EI lub EIUI dla Eagle). Na najnowszych metkach (kontrakt z 2007) z Allied Industries pojawia się napis The Resource Center. Na metkach Eagle mamy też kod produktu wg oznaczenia wewnętrznego firmy. Cywilne produkty EI mają najczęściej logo Eagle na metce, mogą mieć NSN. Quote Link to post Share on other sites
Szwed_ Posted October 29, 2008 Report Share Posted October 29, 2008 Czy dla wojska MLCS robią to tylko w MJK czy w innych kolorach też ? Quote Link to post Share on other sites
Szaszłyk Posted October 29, 2008 Author Report Share Posted October 29, 2008 Matt Johnson Khaki - komplety SF-LCS dla USSF i MLCS/DG-LCS dla NSW Ranger Green - RLCS dla 75th Rangers Regiment oraz dla Navy SWCC (Special Warfare Combatant-craft Crewmen) Coyote Brown - FSBE II dla USMC Digital Tigerstripe - DF-LCS dla USAF Quote Link to post Share on other sites
Smutas Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Witam, mam pytanie odnośnie nieszczęsnych klamr... czy możliwe jest aby w użytku zachowały się jeszcze ładownice z czarnymi klamrami czy biorąc się za stylizację na dzisiejsze NSW zmuszony jestem wymieniać je na CB ? Quote Link to post Share on other sites
Szaszłyk Posted July 31, 2011 Author Report Share Posted July 31, 2011 Mogły się zachować, ale i tak większość użytkowników traktowała je farbami. Quote Link to post Share on other sites
Smutas Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Dzięki za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Chmielu7 Posted August 5, 2011 Report Share Posted August 5, 2011 Czasem na fotkach z ostatnich lat zdarzają się ładownice z czarnymi klamerkami. Poza tym, totalną głupotą byłoby posiadanie sprzętu od EI ze 'stockowymi' czarnymi klamerkami (MLCS) i wymianą ich na te w tan/cb, Quote Link to post Share on other sites
evan Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 Warto dodać dla uzupełnienia, że jest jeszcze stary dflcs w od oraz mclcs dla msob w mjk/rg. Quote Link to post Share on other sites
Chmielu7 Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 Słucham ? DF-LCS ok, Szaszłyk pisał o nim, ale M(C?)LCS dla MSOB ?:D wyjaśnisz ? Quote Link to post Share on other sites
Kicarz Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 DFLCS? a może MBSS w OD? :wink: Quote Link to post Share on other sites
Szaszłyk Posted August 10, 2011 Author Report Share Posted August 10, 2011 Czyżby chodziło o pozycję w katalogu ADS? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.