Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Taiwangun - jak to bywa z promocjami


Recommended Posts

Pozwole sobie przytoczyc moje doswiadczenie z tym sklepem. Moze komus da to do myslenia.

 

Wczoraj wieczorem trafilem na ich stronie na promocje MK416 produkcji AGM. Odpalam wmasg, czytam opinie, etc. Wieczor mija i o godzine 00.10 podejmujemy decyzje o kupnie 2 sztuk. Okazuje sie ze promocja wlasnie sie skonczyla (10 min temu). Od razu klepiemy wiec maila do nich. Nastepnego dnia po kontakcie telefonicznym dostaje informacje, ze aegow w promocyjnej cenie nie kupie.

Dziwi mnie to troche, bo w mojej opini, albo

- umieszcza sie informacje kiedy promocja sie konczy, a takowej na stronie nie ma.Ba, baner z reklama tej oferty dalej jest na stronie.

-albo nie robi sie problemu z powodu 10 min. Maile miedzy serwerami czasem ida dluzej.

 

 

Ku przestrodze innych.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Nie bardzo wiem z czym masz problem. Promocja obowiazywala do polnocy, kupujac 10 minut po polnocy zostale wyraznie poinformowany o koncu promocji (cena byla juz normalna) i masz pretensje do sklepu ze nie kliknales "Zloz zamowienie" 15 minut wczesniej. Bezsensowne darcie kotow o byle co, w dodatku bez jakiejkolwiek dozy wlasnej racji w tym wszystkim... -_-'

Link to post
Share on other sites

Nikolaj, albo przesadzasz, albo czegoś nie dopatrzyłeś.

 

Strona sklepu może być ofertą sprzedaży w rozumieniu KC (i zdaje się, że na ogół jest - kwestia przeprowadzenia analizy prawnej). Więc jeśli na stronie "wrzucałeś do koszyka" replikę przy której widniała cena promocyjna, to przyjąłeś ofertę i zawarłeś umowę. Ale jeśli zrobiłeś to nie sprawdzając czy promocja nadal obowiązuje, a tym bardziej ceny, to chyba możesz mieć pretensje tylko do siebie.

Edited by Viamortis
Link to post
Share on other sites

Panowie - czytanie ze zrozumieniem nie boli.

Zobaczcie prosze, co napisalem przy pierwszym myslniku w swoim poscie.

Owszem kliknalbym "do koszyka" owe 15 minut wczesniej, gdyby na stronie byla informacja o tym, ze promocja konczy sie o polnocy

 

Stad wypowiedzi "Nie bardzo wiem z czym masz problem", nie swiadcza najlepiej o rozumieniu tekstu czytanego.

 

Od siebie dodam, ze dostalem dzis od sklepu 2 maile.

W pierwszym poinformowano mnie ze promocja juz sie skonczyla i tyle.W drugim, ze trwa jeszcze dwa dni. Na stronie sklepu towar znow jest w nizszej cenie.

Skoro sami zainteresowani zrozumieli w czym rzecz, to chyba koledzy maxavelli i Viamortis tez powinniscie.

Link to post
Share on other sites

to juz nawet w MANGO krzycza: "jesli zadzwonisz w ciagu 5 minut, towar kupisz za 15zl!!!!", ale czas podaja :)

dobrej woli troche po prostu, 10 minut to maile potrafia isc.

to jak zapytac o 23:59 "czy w zestawie jest dluga lufa?" "owszem, jest w zestawie" "o! to super! zaraz zamowie!" "ojej, dupa, skonczyla sie promocja kiedy do was pisalem". o to chodzi, ne?

Link to post
Share on other sites
Skoro sami zainteresowani zrozumieli w czym rzecz, to chyba koledzy maxavelli i Viamortis tez powinniscie.

No nie wiem. Zdaje się, że chodzi Ci o to, że nie napisali kiedy się kończy promocja... No jak dla mnie, to miałeś prawo się rozczarować, ale oni nic złego Ci chyba nie zrobili ;). A tak, wywaliłbyś 770 zeta na dwie tandetne giwery, które ładnie wyglądają. Może potraktuj to jako przysługę? ;)

Link to post
Share on other sites

nikolaj, sprzedawcy internetowi to nie komputery ale ludzie. Ludzie, którzy mają swoich szefów i nie każdy ma prawo/możliwość wzięcia pod uwagę Twojego problemu. Czasami to wymaga czasu i podjęcia decyzji przez dyrekcję, właściciela.

 

Nie rozumiem, po jaką cholerę rozpocząłeś ten wątek. Ale skoro sprawa jest wyjaśniona to chyba można go zamknąć.

Link to post
Share on other sites

Switek69 - rozumiem co to materia zywa i rozmawialem z tymi ludzmi. Ostatecznie zreszta zmienili zdanie, prawda?

 

Nie rozumiem, po jaką cholerę rozpocząłeś ten wątek

A no po taka, ze moze

a) ktos inny jak zobaczy promocje kupi te 15min wczesniej ktorych zabraklo mnie

b) na stronie pojawia sie informacje o czasie trwania oferty

 

Viamortis - przeczytaj ostatnie 3 linijki. Nie mierz innych swoja miarka i wez pod uwage, ze nie kazdy patrzy na internet jako miejsce do zalenia sie i leczenia kompleksow. To ze nie rozumiesz przyczyny czegos nie oznacza ze jej nie ma. Moze po prostu nie ogarniasz?

Link to post
Share on other sites
I już zaczynają się wycieczki osobiste. Czy leci z nami moderator?

Nie wszystkim wychodzi trzymanie poziomu...

 

Viamortis - przeczytaj ostatnie 3 linijki.

3 ostatnie tego posta czy 3 ostatnie przed tym tekstem o przeczytaniu 3 linijek? :)

 

nie kazdy patrzy na internet jako miejsce do zalenia sie i leczenia kompleksow.

Może nie każdy, ale nie każdy też zakłada temat, żeby pojechać sklepowi "bo się promocja skończyła i się nie mogłem z nimi dogadać, ale ostatecznie przyznali mi rację, jestem fajny i nie leczę kompleksów".

 

Litości człowieku... Żebyś jeszcze zamówił za 2 koła, to można by rozmawiać, ale w tym wypadku tani sklep potraktował Cię jak taniego klienta, którym defacto jesteś. Nie ma tu żadnej filozofii.

 

Po co to się od razu rzucać na wszystkich? Trochę kultury i spokoju proponuję.

 

Pozdrawiam.

Edited by Viamortis
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...