szymon91 Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Witam Po kilku godzinach walki z repliką mam już dość :wink: Napisze wszystko od początku. Kupiłem u krakmana M16A2 z ostatniej gen JG,giwerka przyszła wszystko ładnie,niezły zasięg na stoc,w 1 dzień otworzyłem GB aby zobaczyć co jest w środku(jakie części) po złożeniu giwerka ładnieśmiggała i wszystko było ok. Następnie kupiłem do niej metalowe body Boyi i komorę HU systemy no i tu się zaczęła jazda... Aby wsadzić GB do body musiałem spiłować jego tył i tył body ponieważ GB był za bardzo wysunięty do przodu,później wstawiłem komore,niby wszystko ok,strzelam a tu zasięg o połowę mniejszy :poddanie: Z komorą HU G&P to samo... Prosze o jakąs pomoc... :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Zacznijmy od tego, że Mki JG z plastikowym body nie są wcale żadną najnowszą generacją. Wkładając gb JG do body Boyi nie trzeba nic piłować, wszystko pasuje. Upewnij się, że komora dobrze dochodzi go gearboxa. Sprawdź szczelność, oraz czy kulki gładko przechodzą przez kołnierz gumki. Dobrze ułożyłeś dystanser? Quote Link to post Share on other sites
szymon91 Posted December 19, 2008 Author Report Share Posted December 19, 2008 (edited) http://www.taiwangun.com/shop,show,1209 Chodzi o tą replike,body plastik gen niby najnowsza,mniejsza z tym,nie wnikam. GB nie pasował,nie można było wsadzić pinów,był za bardzo wysunięty do przodu... W takim razie komora musi dobrze dochodzić do GB Jak mam sprawdzić szczelność? I jak cały HU jest poskładany to normalne że kulka się zatrzymuje na tym kołnierzyku ? Dystanser odpada bo próbowałem na H deep fire i na stockowym i bez większej różnicy... Chyba dobrze dochodzi? Nie ma żadnej szparki ani nic... http://img510.imageshack.us/my.php?image=dscn8427rk5.jpg Edited December 19, 2008 by szymon91 Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Z tego co widać na zdjęciu mogę stwierdzić, że komora nie dochodzi dobrze do gb. Powinna wejść tak, żeby oprzeć się o czoło gearboxa tymi pionowymi elementami, a tu masz jakieś 2mm luzu. Zdejmij górna połówkę body i wyjmij komorę. Przyłóż ją do gearboxa tak jak normalnie powinna być i zobacz, czy wchodzi. Jak nie to będziesz musiał w miejscu styku między hu a gb albo zmniejsztć średnicę komory, albo powiększyć otwór w gearboxie (naokoło dyszy). Quote Link to post Share on other sites
szymon91 Posted December 20, 2008 Author Report Share Posted December 20, 2008 Już wszystko śmiga,spiłowałem tą częśc komory co ma wchodzić do GB(nie wiedziłęm że ona ma być tam w środku po prostu ;-) ) Wielkie dzięki za pomoc!! :-P Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 A tak w sprawie niepasującego GB to na prawdę GB nie chce tam wejść. Ja musiałem na GB spiłować prowadnice płytki selektora żeby normalnie wszedł. Quote Link to post Share on other sites
zyga1616 Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 A jak jest z M16A3 III gen. JG, też trzeba go piłować/przerabiać? Chciałbym kupić do niej metalowy korpus King Arms http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2560 Quote Link to post Share on other sites
szymon91 Posted December 27, 2008 Author Report Share Posted December 27, 2008 Takie pytanko bo nadal mam lekki spadek mocy,czy można spróbować posmarować tą cześć komory HU która wchodzi do GB "maskolem" ( jest to taki płyn używany w modelarstwie który po wyschnięciu staje się jak guma która można łatwo i w całości oderwać) Jeszcze chciałem się zapytać gdzie mogą być nieszczelności poza tym miejscem? Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted December 27, 2008 Report Share Posted December 27, 2008 Całkiem ciekawe rozwiązanie, nie powiem. Jeżeli nie będzie miał ten płyn styczności z uszczelkami, powinno działać. Ale bardziej polecany jest teflon-fix... Quote Link to post Share on other sites
szymon91 Posted December 27, 2008 Author Report Share Posted December 27, 2008 Mógłbyś mi powiedzieć o co chodzi z tym teflon fixem ? Jest jakiś opis na forum jak to się robi? Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 Taśmą teflonową obwijasz ten element, co wchodzi do gearboxa i wciskasz go do gear'a. Zawsze można jeszcze tym maskolem na zewnątrz trzasnąć. Poszukaj. Na pewno jest. Quote Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted December 30, 2008 Report Share Posted December 30, 2008 Mógłbyś mi powiedzieć o co chodzi z tym teflon fixem ? Jest jakiś opis na forum jak to się robi? :wink: Ty chcesz dyszę obwinąć teflonem i co ci o da ??? :poddanie: chyba to że będzie się klinować w gb i komorze hop-up, teflon zejdzie po kilku strzałach szczelności to nie poprawi na 100% Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted December 30, 2008 Report Share Posted December 30, 2008 A gdzie ktoś napisał, że chce owijać dyszę ?? Chcą uszczelnić polączenie HU-GB, kawałek komory wchodzi do gb i właśnie ten kawałek chcą owinąć. King Arms czy GFC montuje w tym miejscu dodatkowe uszczelki... Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted December 30, 2008 Report Share Posted December 30, 2008 uszczelka panowie, nie klej czy teflon Quote Link to post Share on other sites
szymon91 Posted December 30, 2008 Author Report Share Posted December 30, 2008 Hmm a skąd i jaka ta uszczelka? Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Zobacz sobie jak jest zbudowana komora King Armsa czy GFC czerwona plastikowa na gunfire ( której sam używam i jest ok ) i zobaczysz o jakie uszczelki chodzi, które wg mnie nie byłyby proste do zainstalowania w normalnej komorze. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.