Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tunning GB V3


Recommended Posts

Witam,

 

Posiadam replikę o następującej konfiguracji:

 

Baza - AK47 (JG) (metal body plus drewno) GBV3

Długość lufy: 455mm

W GB w stocku była sprężyna M130 lub M125 :-F

 

Wymienione części w GB do tej pory:

 

Sprężyna: SYSTEMA M120S

Prowadnica sprężyny: SYSTEMA wzmocniona łożyskowana V3

Silnik: Classic Army High Torque

Precka: SYSTEMA 6,04 455mm

Gumka: Silikon Guarder (przeźroczysta)

Bateria: 9,6 V 1400mAh

Okablowanie: GFC

Podkładki: SYSTEMA stalowe

 

Reszta tj; szkielet, zębatki, popychacz, dysza, zespół pneumatyczny - stock

W stocku jest cylinder Typ 1 - Łożyska 6mm (ślizgowe, stalowe)

Na zębatce tłokowej zamontowany jest opóźniacz popychacza.

 

Co mnie interesuje:

 

Osiągnięcie ok 430-420 stabilnych fps na sprężynie M120

 

Co chcę tam wsadzić:

 

Chcę wsadzić do tego zestaw cylindra o poszerzonej średnicy wraz z nowym tłokiem (wzmocnionym) - Zębatek nie zamierzam zmieniać - Jak ciągnęły M130 to pociągną M120 - nie ma na nich śladów zużycia - Są bardzo solidne

 

Spędzając długie godziny czytając to forum zdecydowałem, że wymienię cały zestaw pneumatyczny wraz z tłokiem - Cylinder będzie pełny (typ 0)

 

Proszę o radę (praktyków tj. osób które widziały podane poniżej zestawy w akcji i znają ich wady i zalety)

 

ZESTAW CYLINDRA 1(CA) +TŁOK 1 (CA)

 

ZESTAW CYLINDRA 2 (DF) + TŁOK2 (DF)

 

ZESTAW CYLINDRA 3 (Guarder) + TŁOK 3 (SYSTEMA)

 

Najbardziej skłaniam się ku opcji pierwszej - najmniej ku opcji trzeciej (obawiam się, że ta dysza będzie za długa - przynajmniej wizualnie tak się wydaję)

 

Zestaw cylindra Systemy wykluczyłem - czytałem, że wcale nie jest lepszy od CA a jest droższy (ew. niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu)

 

Starałem się dobierać zestaw i tłok tego samego producenta aby zachować jak największą kompatybilność części (niech wiem czy to konieczne - ew. niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu)

 

Jakie rady chcę uzyskać

 

-Przede wszystkim czy to ma w ogóle sens (nie chodzi o sens $$$!!!) - W stocku (niestety nie wiem ile mam teraz fps) zestaw cylindra jest szczelny (test strzykawki nawet przy wolnym naciskaniu)

 

-W stocku mam cylinder 1, to może wystarczy wymienić cylinder na pełny (typ 0) ale co wtedy z kompatybilnością (szczelnością) reszty części?

 

-Jedni piszą że Bore up przy sprężynie nic nie da, jedni piszą, że da nawet sporo ale tylko określonych producentów - proszę o radę w tej kwestii

 

-Jeżeli mój pomysł ma sens to który zestaw polecacie - ew. możecie podać jakiś swój np inna konfiguracja tłoka i zestawu

 

Jakich rad nie chcę uzyskać

 

-"Po co wkładać takie części do chinola? - Nie lepiej kupić XXX" - Moja forsa, lubię sobie w tym grzebać, Jeżeli będzie działało ok to będę miał satysfakcję

 

Proszę forumowych trolli aby nie udzielali się w tym topicu.

 

Bardzo bym też prosił aby nie podłączać się pod ten temat ze swoimi pytaniami w stylu "Ej siema ziomy, nie chce zakladac nowego posta wiec napisze a co mysliscie o tym i o tym.... itp itd" (Przynajmniej do momentu aż nie uzyskam odpowiedzi na swoje pytania)

 

Szanuję czas i wiedzę ludzi na wmasg więc też proszę pokornie o skromne rady i wskazówki.

 

Pozdrawiam

Edited by HustleR
Link to post
Share on other sites

Więc po kolei.

 

-kupiłeś słabą spręzynę. M120S Systemy jest fajna ze względu na powtarzalność mocy pomiędzy egzemplarzami ale jest poniekąd słabsza od przykładowo Guardera.

-zestaw cylindra weź Guardera. Mam z nim bardzo miłe doświadczenia. Oczywiście typ 0. Co do tłoka to polecam też guardera. Jest bardzo mocny i zaprawdę lekki. Tylko trzeba w nim przypolerować ten stalowy ząb.

Możliwe, że i tak tych 430 nie osiągniesz ze względu na słabą spręzynę.

Niemniej, życzę sukcesów ;-) .

 

I pamietaj, części siadają w replice tak jak chcą. Ty im najwyżej możesz pomóc :-D .

 

A jeśli borek sie nie uszczelnia przy danej spręzynie to sie naciąga oring. I wtedy musi.

Link to post
Share on other sites

Jak poldeck, zestaw Guardera, springa jak możesz wymień sobie też na Guardera. O tłokach napiszę tak, trzymaj się z daleka od tego żółtego CA, u mnie jedzie na 120 promyka, ale są to jego ostatnie podrygi i czekam w sumie kiedy się skończy.

IMHO dobrą sprawą są TE prowadnice praktycznie niezniszczalne toto jest. Wiem, że masz systemę, ale to tak na marginesie tylko.

Link to post
Share on other sites

Muszę poszukać opakowanie, ale mam pękniętą, łożyskowaną "wzmocnioną" do v.3 GB, albo systemę, albo coś w tym stylu.

 

EDYTA: nie mam opakowania od niej, bo mam ją wetkniętą w pudełko po metalu DF. Tak, że trudno mi powiedzieć, bo w kwietniu ją kupowałem.

Edited by Tuksiak
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...