murek94 Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Witam wszystkich maniaków : Posiadam M16 G&P z Komorą HU KA,Dystanserem DF,Gumką przeźroczystą guarder i precką KM HEAD. Dziś na strzelance moja replika bardzo dziwnie się zachowała, naładowałem magazynek(Mid-cap od MAGa) kulkami 0,25 EXCEL. Pierwszy strzał - Nic nie widziałem stwierdziłem że kulki nie zauważyłem bo śnieg gdzie nie gdzie leżał jest: Drugi strzał - Bez wątpliwe zacięcie się kulki w lufie / komorze. - Rozłożyłem replikę i wyciorem wyciągnięciem kulkę powinno być: Drugi strzał - Bez wątpienia zacięcie się kulki w lufie / komorze. -Rozłożyłem replikę i wyciorem wyciągnąłem kulkę P.S Działo się tak na HU ustawionym na 0 - jednakże dystanser lekko wystawał. P.S2 Był mróz z -4 czy mogło być to tym spowodowane ? Chyba wszystko ująłem jak brakuje jakiejś informacji dotyczącej warunków itp. proszę pisać Pozdrawiam Też pozdrawiam thor_ Link to post Share on other sites
penio151 Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Jeśli nie istnieje powód techniczny to pogoda miała tutaj wyraźny wpływ. Materiał pod wpływem zimna kurczy się. Excele zdaję się mają średnicę poniżej 6mm, więc po KM Headzie trudno mi oceniać czy to była 100% wina tego elementu. Spróbuj postrzelać w domu, jeśli się nie powtórzy to odpowiedź będzie jasna. Link to post Share on other sites
thor_ Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Na 90% wina zablokowanego dystansera przez warunki atmosferyczne. Jakaś wilogoć mogła tam siedzieć i po zamarznięciu zblokowała "przejście" pod dystanserem. Link to post Share on other sites
murek94 Posted January 3, 2009 Author Report Share Posted January 3, 2009 mógł to być np. olej silikonowy Link to post Share on other sites
AnR Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Ja dziś miałem to samo, na komorze KA i gumce systemy. Uh, emki. ;) Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Kolega też miał taki problem z tym że było -10 stopni kulki się zacięły na hopie strzelał dalej próbując odblokować(wiem że tak się nie robi) i zajechał gb tłok lub głowice już nie wiem dokładnie, mnie też tak się zdarzyło w starej replice ale jak trochę się zagrzała w domu wszystko wróciło do normy. Link to post Share on other sites
murek94 Posted January 5, 2009 Author Report Share Posted January 5, 2009 mógł to być np. olej silikonowy WIĘC? Link to post Share on other sites
Kalashnikov Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 A w chałupie strzela? ;) Link to post Share on other sites
thor_ Posted January 6, 2009 Report Share Posted January 6, 2009 Tak mógł to być olej, mogło tam nic nie być tylko poprostu guma się zrobiła sztywna od mrozu, jeżeli w domku w normalnych - ludzkich temperaturach bangla to nic innego tylko mróz zaszkodził. Link to post Share on other sites
RzezniQ Posted January 6, 2009 Report Share Posted January 6, 2009 Obawiam się, że jest to problem gumki/dystansera. Podobne problemy widywałem wielokrotnie i raz miałem sam. Zawsze w konfiguracji: gumka przeźroczysta gurdera+ cokolwiek. Ta gumka jest bardzo miękka i cholernie monco podkręca (hop na 0 kulka w niebo). Prbolemem też często bywa olbrzymi guarderowski dystanser (czsem ma szerokość cieńkiej slomki) lub fakt, że gumka ma uber-szeroki kołnież i kulki do niej wlatują bez oporów. Najczęściej to powoduje zacinki w komorze. Ciężko jednoznacznie stwierdzić na czym polega problem ale zmiana gumki, najczęściej na systeme rozwiązywała problem. Link to post Share on other sites
murek94 Posted January 6, 2009 Author Report Share Posted January 6, 2009 Obawiam się, że jest to problem gumki/dystansera. Podobne problemy widywałem wielokrotnie i raz miałem sam. Zawsze w konfiguracji: gumka przeźroczysta gurdera+ cokolwiek. Ta gumka jest bardzo miękka i cholernie monco podkręca (hop na 0 kulka w niebo). Prbolemem też często bywa olbrzymi guarderowski dystanser (czsem ma szerokość cieńkiej slomki) lub fakt, że gumka ma uber-szeroki kołnież i kulki do niej wlatują bez oporów. Najczęściej to powoduje zacinki w komorze. Ciężko jednoznacznie stwierdzić na czym polega problem ale zmiana gumki, najczęściej na systeme rozwiązywała problem. Napisałem że mam dystanser DF, mam systeme więc przełoże i sprawdzę ale to w weekend dzięki za pomoc wszystkim Link to post Share on other sites
Recommended Posts