Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Anti reversal nie łapie


Recommended Posts

Po zamontowaniu nowego szkieletu gb deep fire, zatrzask przeciwpowrotny nie łapie zębatki silnikowej. Przypuszczam, że przyczyną może być zbyt duża ilość podkładek na zębatce silnikowej. Czy bardzo to będzie obciążać mechanizm, jeśli anti reversal nie będzie zatrzymywał zębatek?

Link to post
Share on other sites

Po zamontowaniu nowego szkieletu gb deep fire, zatrzask przeciwpowrotny nie łapie zębatki silnikowej. Przypuszczam, że przyczyną może być zbyt duża ilość podkładek na zębatce silnikowej.

 

Sprawdź w temacie o szkieletach DF'a - mieli też jakieś cyrki z anti reversalem - sądzę, że Tobie anti revers wszedł, ale jest na tyle ciasno, iż nie może złapać zębatki silnikowej, chociaż to nie jest pewne. Rozbierz i dobrze sprawdź...

 

Czy bardzo to będzie obciążać mechanizm, jeśli anti reversal nie będzie zatrzymywał zębatek?

 

Jeśli się nie mylę to głównie z anti reversem, chodzi o to by silnik nie obracał się w drugą stronę i nie płynął prąd do aku (nie jest to zdrowe), bo tak to tylko na full auto po zakończonym serii X strzałów najpewniej będzie jeden gratisowy - załóżmy zębatka tłokowa naciągnie tłok do połowy, to nic nie zatrzyma zębatek i kulka zostanie żałośnie wypluta z lufy.

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

Na początku anti reversal blokował się o zębatkę środkową, więc go kątówką potraktowałem ;). Jestem w trakcie rozbierania go (znowu) i przez dziurę gdzie wchodzi zębatka silnika, poszterowałem go i nie odbija na zębatkę silnikową, czyli możliwe, że coś ta sprężynka objechała.

 

 

edit: wygląda na to że anti reversal jest za gruby i dalej w którymś miejscu blokuje działanie gearboxa.

Edited by kicus
Link to post
Share on other sites

Hmm, wszystko pewnie byłoby ok, ale anti reversal jest chiński :P.

Po ponownym demontażu i uważnym montażu, tłok zatrzymywał się w dowolnej pozycji, ale tylko kilka strzałów. Potem znów zatrzask nie zaskakiwał... Chyba trza będzie zainwestować w nowy zatrzask...

Link to post
Share on other sites

Antireversal ma również wpływ na żywotność tłoka - zabezpiecza bowiem przed cofaniem się zębatek i ewentualnym wyrwaniu ostatniego zęba tłoka (kiedy rozpędzona zębatka wpada na niego od drugiej strony). Ma to szczególnie duże znaczenie przy silniejszych tuningach.

Link to post
Share on other sites

I bez podkładek i z podkładkami nie działa dobrze :D. Zamówiłem już anti reversala z DF i mam nadzieję, że nie będzie sprawiał problemów.

 

 

To nie rozwiązanie skutku tylko przyczyny, ale Twoja wola ;-). Było "cza" jeszcze tego antireversa odchudzić...

Link to post
Share on other sites

Czasami tak jest, że antireversal nie ma na tyle miejsca w nowym szkielecie, żeby się swobodnie poruszać.

Zmontuj gearbox bez zębatek, z samym antireversalem i spróbuj nim poruszać. Jeżeli będzie chodził z oporami to trzeba będzie delikatnie poszerzyć gearbox (na prawej połówce trochę zeszlifować okrągły wystający element, w którym osadzona jest oś antireversala).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...