kicus Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 Po zamontowaniu nowego szkieletu gb deep fire, zatrzask przeciwpowrotny nie łapie zębatki silnikowej. Przypuszczam, że przyczyną może być zbyt duża ilość podkładek na zębatce silnikowej. Czy bardzo to będzie obciążać mechanizm, jeśli anti reversal nie będzie zatrzymywał zębatek? Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 Nie możliwe żeby to było przez podkładki , nie zeskoczyła Ci sprężyna antireversala albo nie pękła ? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 (edited) Po zamontowaniu nowego szkieletu gb deep fire, zatrzask przeciwpowrotny nie łapie zębatki silnikowej. Przypuszczam, że przyczyną może być zbyt duża ilość podkładek na zębatce silnikowej. Sprawdź w temacie o szkieletach DF'a - mieli też jakieś cyrki z anti reversalem - sądzę, że Tobie anti revers wszedł, ale jest na tyle ciasno, iż nie może złapać zębatki silnikowej, chociaż to nie jest pewne. Rozbierz i dobrze sprawdź... Czy bardzo to będzie obciążać mechanizm, jeśli anti reversal nie będzie zatrzymywał zębatek? Jeśli się nie mylę to głównie z anti reversem, chodzi o to by silnik nie obracał się w drugą stronę i nie płynął prąd do aku (nie jest to zdrowe), bo tak to tylko na full auto po zakończonym serii X strzałów najpewniej będzie jeden gratisowy - załóżmy zębatka tłokowa naciągnie tłok do połowy, to nic nie zatrzyma zębatek i kulka zostanie żałośnie wypluta z lufy. Edited February 21, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
kicus Posted February 21, 2009 Author Report Share Posted February 21, 2009 (edited) Na początku anti reversal blokował się o zębatkę środkową, więc go kątówką potraktowałem ;). Jestem w trakcie rozbierania go (znowu) i przez dziurę gdzie wchodzi zębatka silnika, poszterowałem go i nie odbija na zębatkę silnikową, czyli możliwe, że coś ta sprężynka objechała. edit: wygląda na to że anti reversal jest za gruby i dalej w którymś miejscu blokuje działanie gearboxa. Edited February 21, 2009 by kicus Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 edit: wygląda na to że anti reversal jest za gruby i dalej w którymś miejscu blokuje działanie gearboxa. Jeszcze trochę takich przypadków i zmienię zdania o Deep Frajerze :???:. Quote Link to post Share on other sites
kicus Posted February 21, 2009 Author Report Share Posted February 21, 2009 Hmm, wszystko pewnie byłoby ok, ale anti reversal jest chiński :P. Po ponownym demontażu i uważnym montażu, tłok zatrzymywał się w dowolnej pozycji, ale tylko kilka strzałów. Potem znów zatrzask nie zaskakiwał... Chyba trza będzie zainwestować w nowy zatrzask... Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted February 21, 2009 Report Share Posted February 21, 2009 (edited) Weź jeszcze raz daj podkładki , może pomorze bo już nie mam pomysłu co jest nie tak . Edited February 21, 2009 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Antireversal ma również wpływ na żywotność tłoka - zabezpiecza bowiem przed cofaniem się zębatek i ewentualnym wyrwaniu ostatniego zęba tłoka (kiedy rozpędzona zębatka wpada na niego od drugiej strony). Ma to szczególnie duże znaczenie przy silniejszych tuningach. Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 A może na antireversal też dałeś podkładki i dlatego ma za ciasno ?? Może i dziwny pomysł, ale nie takie rzeczy już widziałem na tym forum :P Quote Link to post Share on other sites
kicus Posted February 24, 2009 Author Report Share Posted February 24, 2009 I bez podkładek i z podkładkami nie działa dobrze :D. Zamówiłem już anti reversala z DF i mam nadzieję, że nie będzie sprawiał problemów. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 I bez podkładek i z podkładkami nie działa dobrze :D. Zamówiłem już anti reversala z DF i mam nadzieję, że nie będzie sprawiał problemów. To nie rozwiązanie skutku tylko przyczyny, ale Twoja wola ;-). Było "cza" jeszcze tego antireversa odchudzić... Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Czasami tak jest, że antireversal nie ma na tyle miejsca w nowym szkielecie, żeby się swobodnie poruszać. Zmontuj gearbox bez zębatek, z samym antireversalem i spróbuj nim poruszać. Jeżeli będzie chodził z oporami to trzeba będzie delikatnie poszerzyć gearbox (na prawej połówce trochę zeszlifować okrągły wystający element, w którym osadzona jest oś antireversala). Quote Link to post Share on other sites
kicus Posted February 25, 2009 Author Report Share Posted February 25, 2009 Anti reversal chodził gładko z samym szkieletem. Tak czy siak zamontowałem anti reversal Deep Fire i wszystko śmiga :). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.