Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tuning M15A4 Sportline


Recommended Posts

Witam!

Chciałbym poddać tuningowi moją replikę M15A4 Sportline i mam na to 500-600 zł i błagam o pomoc, ponieważ jest tyle zestawów i sklepów że nie wiem co wybrać a nie zależy mi na tuningu do 470fps tylko do 400-420, ponieważ chce aby replika mi jeszcze trochę posłużyła i była trochę mocniejsza, ale żebym miał dobrej jakości części. Z góry thx za pomoc.

Link to post
Share on other sites

Z doświadczenia wiem, że wnętrze w tej replice jest do du... kitu. Jeżeli na prawdę chcesz tuningować tą replikę to polecam wymianę całego GB np. na >TEN<. Wiem też że silnik w tej replice jest do dupy więc też by się przydało go wymienić.

Link to post
Share on other sites

To tak :

M110 guarder

BU systema

BU Guardera jest tańszy, a porównywalny. Zresztą przy takim tuningu IMO najlepszy byłby CA (zwłaszcza, że na asgshop jest na promocji).

 

prowadnica łożyskowana PJ

Prowadnicę można zostawić. Zupełnie niepotrzebne jest podwójne łożyskowanie, a tylko naprężenia zwiększy.

 

jakiś wzmocniony tłok

Co do tłoków, to się nie wypowiadam, bo nie wiem jaki siedzi w SL, ale na nylonowy DF za 50 złotych można by się szarpnąć dla świętego spokoju.

 

Po takim tuningu będzie 390-420 fps (zależy od komory i gumki HU oraz czy jest precka czy nie) i pozostanie tylko liczyć, że zębatki wytrzymają.

Edited by Viamortis
Link to post
Share on other sites

Moja zębatka tłokowa straciła połowę zębów przy M110. Jest ona wykonana z jakiegoś shitowego metalu i też przydałoby się ją wymienić.

Prowadnica sprężyny też jest do wymiany, bo jest cała z dziadowskiego plastiku.

No i silnik w tej replice jest bardzo ale to bardzo słaby. Na napięciu 8.4V (Ogniwa RC 3Ah) daje szybkostrzelność ok. 15 kulek na sekundę (M100), gdzie na ICS Trubo3000 w MP5 (też na M100) jest ok. 22 kulki na sekundę.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Zamiast tych części co mi kazaliście kupić to kupiłem tylko sprężynę 110 i wszystko pięknie śmiga ( na cały tuning dałem 60zł) a te wasze propozycje to.... bez komentarza w ogóle z tych co tu pisali to nie wiem czy ktoś się zna na asg

Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy czytałeś ale tutaj masz review tego sprzętu (weź poprawkę na to że autorzy są miłośnikami CA i TM więc dość łagodnie go oceniają):

http://www.wmasg.pl/zbrojownia/elektryczne...15a4_sportline/

 

Kiedy kupowałem pierszy karabin długo się nad nim zastanawiałem bo to w końcu CA (potem dopiero dowiedziałem się że to CA tylko z nazwy), jednak w końcu zdecydowałem się na JG bo od razu w tuning za parę setek nie chciałem się ładować

 

Jeżeli masz aż tyle kasy to proponuję ci sprzedać karabin na allegro i kupić coś w co nadal wielu miłośników Classic Army i Tokyo Marui nie może uwierzyć:

http://www.taiwangun.com/shop,show,1334

http://www.taiwangun.com/shop,show,1333

http://www.taiwangun.com/shop,show,1332

 

Tutaj masz wątek o nich na forum:

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=55804

 

nawet jeżeli odczucia użytkowników są przesadzone to nadal nie widzę lepszej alternatywy... a w klasyfikacji cena/jakość jest po prostu bezkonkurencyjny... tylko pamiętaj że w CQB tego nie użyjesz ale z twojego posta wnioskuje że zamierzasz raczej w lesie działać.

 

Jeżeli koniecznie chcesz mieć coś z rodziny M15A4 to proponuję ci poczekać na nowe serie JG albo Cymy bo zapewne takie wypuszczą a robią oni niesamowite postępy...

Edited by rudy_stp
Link to post
Share on other sites

Zamiast tych części co mi kazaliście kupić to kupiłem tylko sprężynę 110 i wszystko pięknie śmiga ( na cały tuning dałem 60zł) a te wasze propozycje to.... bez komentarza w ogóle z tych co tu pisali to nie wiem czy ktoś się zna na asg

 

 

O my biedni frajerzy , dziękuję za uświadomienie nas , po co my wydawaliśmy te setki zł jak można mieć te same FPS za 1/10 tego chyba się w szafie zamknę . :poddanie:

 

PS.ale na poważnie jest różnica robić coś na odwal się byle działało a porządnie .

Edited by przemek10
Link to post
Share on other sites

Z takim myśleniem to Ci się skarbonka z karabinku zrobi. W 2002, albo 03r kupiłem mp5 ICSa i zacząłem od tuningu w stylu :

150PDI i będzie hulać :)

Nie potrafiłem podkładkować (nawet o czymś takim nie wiedziałem). Giwera kiepsko ciągnęła więc dokupiłem nowy silnik, później większą batkę, później jeszcze coś i jeszcze coś i jeszcze coś i okazało się że wsadziłem w giwerę 2kapcie :/ , A pewnie gdybym posłuchał kilku kolegów ze Ślaskiego to wydał bym nawet te 1000zł i miałbym święty spokój i taką klamkę że głowa mała :) A tak to nauczyłem się rozbierać GB na kolanie scyzorykiem podczas manewrów i zamiast się relaksować to tylko się na wq..m :/ Ale Kolego sympatyczny, jeszcze kilka sezonów na forum i się nauczysz ;) Pozdrawiam

Edited by Cornold
Link to post
Share on other sites

Zamiast tych części co mi kazaliście kupić to kupiłem tylko sprężynę 110 i wszystko pięknie śmiga ( na cały tuning dałem 60zł) a te wasze propozycje to.... bez komentarza w ogóle z tych co tu pisali to nie wiem czy ktoś się zna na asg

Brawo z takim podejściem zmień hobby, na ... pływanie może. Byle gacie, pierwsze lepsze bajoro i masz rozrywki na parę godzin. I koszt 1/10 niż twój tuning bo byle gacie to kupisz za te 6zł, jak pójdziesz do ruskich na bazar to może nawet ze 2 pary wyrwiesz :wink:

Link to post
Share on other sites

Witam!

Chciałbym poddać tuningowi moją replikę M15A4 Sportline i mam na to 500-600 zł i błagam o pomoc, ponieważ jest tyle zestawów i sklepów że nie wiem co wybrać a nie zależy mi na tuningu do 470fps tylko do 400-420, ponieważ chce aby replika mi jeszcze trochę posłużyła i była trochę mocniejsza, ale żebym miał dobrej jakości części. Z góry thx za pomoc.

Zamiast tych części co mi kazaliście kupić to kupiłem tylko sprężynę 110 i wszystko pięknie śmiga ( na cały tuning dałem 60zł) a te wasze propozycje to.... bez komentarza w ogóle z tych co tu pisali to nie wiem czy ktoś się zna na asg

 

Kolego Krystian, po:

1) Zależało Ci na tuningu 400-420 fps.

2) Chciałeś wydłużyć jej żywotność. Dostałeś podpowiedź jak to zrobić.

3) I oczekiwałeś dobrych części

 

A to wszystko wiążę się z ceną.

 

To co przedstawiłeś w ostatnim poście to nie znajomość tematu ze swojej strony.

Będę bacznie obserwował Ciebie, żebyś za jakiś czasy nie stworzył tematu typu: "zrobiłem tuning, replika mi się posypała i w ogóle pomóżcie"

 

Nie wiem co to jest znajomość asg w tym dziale, ale wiem co to jest znajomość repliki, funkcjonowania GB oraz metod tuningu. Co, jak, gdzie i dlaczego.

 

Temat zamykam, a koledze radzę odrobinę pokory.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...