krystian Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 Witam! Chciałbym poddać tuningowi moją replikę M15A4 Sportline i mam na to 500-600 zł i błagam o pomoc, ponieważ jest tyle zestawów i sklepów że nie wiem co wybrać a nie zależy mi na tuningu do 470fps tylko do 400-420, ponieważ chce aby replika mi jeszcze trochę posłużyła i była trochę mocniejsza, ale żebym miał dobrej jakości części. Z góry thx za pomoc. Link to post Share on other sites
przemek10 Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 To tak : M110 guarder BU systema prowadnica łożyskowana PJ jakiś wzmocniony tłok =ok 450 zł Link to post Share on other sites
krystian Posted March 15, 2009 Author Report Share Posted March 15, 2009 A jaki sklep proponujesz, bo to też ma znaczenie. Link to post Share on other sites
krystian Posted March 21, 2009 Author Report Share Posted March 21, 2009 (edited) co to jest BU systema? bo ja nie znam sie za bardzo na tym dopiero od niedawna zaczalem sie tym interesowac jak mozesz to podaj linki Edited March 21, 2009 by krystian Link to post Share on other sites
adrIan Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Z doświadczenia wiem, że wnętrze w tej replice jest do du... kitu. Jeżeli na prawdę chcesz tuningować tą replikę to polecam wymianę całego GB np. na >TEN<. Wiem też że silnik w tej replice jest do dupy więc też by się przydało go wymienić. Link to post Share on other sites
Viamortis Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 (edited) To tak : M110 guarder BU systema BU Guardera jest tańszy, a porównywalny. Zresztą przy takim tuningu IMO najlepszy byłby CA (zwłaszcza, że na asgshop jest na promocji). prowadnica łożyskowana PJ Prowadnicę można zostawić. Zupełnie niepotrzebne jest podwójne łożyskowanie, a tylko naprężenia zwiększy. jakiś wzmocniony tłok Co do tłoków, to się nie wypowiadam, bo nie wiem jaki siedzi w SL, ale na nylonowy DF za 50 złotych można by się szarpnąć dla świętego spokoju. Po takim tuningu będzie 390-420 fps (zależy od komory i gumki HU oraz czy jest precka czy nie) i pozostanie tylko liczyć, że zębatki wytrzymają. Edited March 22, 2009 by Viamortis Link to post Share on other sites
adrIan Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Moja zębatka tłokowa straciła połowę zębów przy M110. Jest ona wykonana z jakiegoś shitowego metalu i też przydałoby się ją wymienić. Prowadnica sprężyny też jest do wymiany, bo jest cała z dziadowskiego plastiku. No i silnik w tej replice jest bardzo ale to bardzo słaby. Na napięciu 8.4V (Ogniwa RC 3Ah) daje szybkostrzelność ok. 15 kulek na sekundę (M100), gdzie na ICS Trubo3000 w MP5 (też na M100) jest ok. 22 kulki na sekundę. Link to post Share on other sites
Viamortis Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 No cóż. Może w takim razie nie warto w ogóle inwestować w tę replikę, a lepiej zbierać na coś porządnego... Link to post Share on other sites
jack13 Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 BU czyli Bore Up Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Ta replika dobra jest do CQB, w pole nie opłaca się jej tuningować, lepiej już zamiast niej kupić jakiegoś chinczyka który w stocku ma to 400-430fps Link to post Share on other sites
krystian Posted April 1, 2009 Author Report Share Posted April 1, 2009 Zamiast tych części co mi kazaliście kupić to kupiłem tylko sprężynę 110 i wszystko pięknie śmiga ( na cały tuning dałem 60zł) a te wasze propozycje to.... bez komentarza w ogóle z tych co tu pisali to nie wiem czy ktoś się zna na asg Link to post Share on other sites
Viamortis Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 No i piknie. Miszcz tuningu z Ciebie :F Link to post Share on other sites
rudy_stp Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 (edited) Nie wiem czy czytałeś ale tutaj masz review tego sprzętu (weź poprawkę na to że autorzy są miłośnikami CA i TM więc dość łagodnie go oceniają): http://www.wmasg.pl/zbrojownia/elektryczne...15a4_sportline/ Kiedy kupowałem pierszy karabin długo się nad nim zastanawiałem bo to w końcu CA (potem dopiero dowiedziałem się że to CA tylko z nazwy), jednak w końcu zdecydowałem się na JG bo od razu w tuning za parę setek nie chciałem się ładować Jeżeli masz aż tyle kasy to proponuję ci sprzedać karabin na allegro i kupić coś w co nadal wielu miłośników Classic Army i Tokyo Marui nie może uwierzyć: http://www.taiwangun.com/shop,show,1334 http://www.taiwangun.com/shop,show,1333 http://www.taiwangun.com/shop,show,1332 Tutaj masz wątek o nich na forum: http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=55804 nawet jeżeli odczucia użytkowników są przesadzone to nadal nie widzę lepszej alternatywy... a w klasyfikacji cena/jakość jest po prostu bezkonkurencyjny... tylko pamiętaj że w CQB tego nie użyjesz ale z twojego posta wnioskuje że zamierzasz raczej w lesie działać. Jeżeli koniecznie chcesz mieć coś z rodziny M15A4 to proponuję ci poczekać na nowe serie JG albo Cymy bo zapewne takie wypuszczą a robią oni niesamowite postępy... Edited April 1, 2009 by rudy_stp Link to post Share on other sites
przemek10 Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 (edited) Zamiast tych części co mi kazaliście kupić to kupiłem tylko sprężynę 110 i wszystko pięknie śmiga ( na cały tuning dałem 60zł) a te wasze propozycje to.... bez komentarza w ogóle z tych co tu pisali to nie wiem czy ktoś się zna na asg O my biedni frajerzy , dziękuję za uświadomienie nas , po co my wydawaliśmy te setki zł jak można mieć te same FPS za 1/10 tego chyba się w szafie zamknę . :poddanie: PS.ale na poważnie jest różnica robić coś na odwal się byle działało a porządnie . Edited April 1, 2009 by przemek10 Link to post Share on other sites
Cornold Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 (edited) Z takim myśleniem to Ci się skarbonka z karabinku zrobi. W 2002, albo 03r kupiłem mp5 ICSa i zacząłem od tuningu w stylu : 150PDI i będzie hulać :) Nie potrafiłem podkładkować (nawet o czymś takim nie wiedziałem). Giwera kiepsko ciągnęła więc dokupiłem nowy silnik, później większą batkę, później jeszcze coś i jeszcze coś i jeszcze coś i okazało się że wsadziłem w giwerę 2kapcie :/ , A pewnie gdybym posłuchał kilku kolegów ze Ślaskiego to wydał bym nawet te 1000zł i miałbym święty spokój i taką klamkę że głowa mała :) A tak to nauczyłem się rozbierać GB na kolanie scyzorykiem podczas manewrów i zamiast się relaksować to tylko się na wq..m :/ Ale Kolego sympatyczny, jeszcze kilka sezonów na forum i się nauczysz ;) Pozdrawiam Edited April 2, 2009 by Cornold Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 Zamiast tych części co mi kazaliście kupić to kupiłem tylko sprężynę 110 i wszystko pięknie śmiga ( na cały tuning dałem 60zł) a te wasze propozycje to.... bez komentarza w ogóle z tych co tu pisali to nie wiem czy ktoś się zna na asg Brawo z takim podejściem zmień hobby, na ... pływanie może. Byle gacie, pierwsze lepsze bajoro i masz rozrywki na parę godzin. I koszt 1/10 niż twój tuning bo byle gacie to kupisz za te 6zł, jak pójdziesz do ruskich na bazar to może nawet ze 2 pary wyrwiesz :wink: Link to post Share on other sites
adrIan Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 Ciekawe jak długo podziała. Nie mów, że się nie znam bo mam u siebie dwie takie eMki CA Sportline i wiem co siedzi w środku i jak się zachowuje bo kilkaset razy je rozbierałem :P Link to post Share on other sites
Antol Posted April 3, 2009 Report Share Posted April 3, 2009 Witam! Chciałbym poddać tuningowi moją replikę M15A4 Sportline i mam na to 500-600 zł i błagam o pomoc, ponieważ jest tyle zestawów i sklepów że nie wiem co wybrać a nie zależy mi na tuningu do 470fps tylko do 400-420, ponieważ chce aby replika mi jeszcze trochę posłużyła i była trochę mocniejsza, ale żebym miał dobrej jakości części. Z góry thx za pomoc. Zamiast tych części co mi kazaliście kupić to kupiłem tylko sprężynę 110 i wszystko pięknie śmiga ( na cały tuning dałem 60zł) a te wasze propozycje to.... bez komentarza w ogóle z tych co tu pisali to nie wiem czy ktoś się zna na asg Kolego Krystian, po: 1) Zależało Ci na tuningu 400-420 fps. 2) Chciałeś wydłużyć jej żywotność. Dostałeś podpowiedź jak to zrobić. 3) I oczekiwałeś dobrych części A to wszystko wiążę się z ceną. To co przedstawiłeś w ostatnim poście to nie znajomość tematu ze swojej strony. Będę bacznie obserwował Ciebie, żebyś za jakiś czasy nie stworzył tematu typu: "zrobiłem tuning, replika mi się posypała i w ogóle pomóżcie" Nie wiem co to jest znajomość asg w tym dziale, ale wiem co to jest znajomość repliki, funkcjonowania GB oraz metod tuningu. Co, jak, gdzie i dlaczego. Temat zamykam, a koledze radzę odrobinę pokory. Link to post Share on other sites
Recommended Posts