Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Na pierwszy rzut oka -

Co2 + auto + hu to chyba zamrozony HU, syfon w broni i mala skutecznosc

Strzela ponoc z energia 2J, fajnie jak na PM'a Pamietaj jednak, ze im wiecej fps i krotsza lufa tym kulka lata mniej celnie

Ciezko wyczuc czy tworcy pomysleli o kompatybilnosci z czesciami asg wiec przykra niespodzianka moze okazac sie brak lufy do wymiany czy niestandardowe czesci HU.

Radze zorientowac sie czy masz jakiekolwiek mozliwosci rozowju tej broni, chociazby dokupienie glupich magazynkow.

• 1 month later...

Nie znam się na gaziakach i nie wiem czy da się w jakikolwiek sposób zmniejszyć moc.. ale 450 FPS w zabawce stricte do CQB to lekka ( a nawet ciężka) przesada...

1) skoro się nie znasz i nie masz nic do powiedzenia w temacie to się nie odzywaj

2) to jest temat o replice a nie o przemyśleniach nad moralnością i celowością stosowania repliki

Chopin

Nie znam się na gaziakach i nie wiem czy da się w jakikolwiek sposób zmniejszyć moc.. ale 450 FPS w zabawce stricte do CQB to lekka ( a nawet ciężka) przesada...

1) skoro się nie znasz i nie masz nic do powiedzenia w temacie to się nie odzywaj

2) to jest temat o replice a nie o przemyśleniach nad moralnością i celowością stosowania repliki

Chopin

Szanowny Kolego Chopinie

Możliwe że nie wystarczająco się jasno wyraziłem..

Sformułuję to tak

Niestety nie nam się na gaziakach i nie wiem czy da się zmniejszyć w jakikolwiek sposób moc ( z powodu który podałem powyżej) Może któryś z bardziej doświadczonych kolegów wie czy i jak da się to zrobić

Bo nie ukrywam że repliką wygląda interesująco

iestety nie nam się na gaziakach i nie wiem czy da się zmniejszyć w jakikolwiek sposób moc ( z powodu który podałem powyżej) Może któryś z bardziej doświadczonych kolegów wie czy i jak da się to zrobić

Odpowiedź kryje się pod guzikiem Szukaj, taki topic już był.

• 8 months later...