Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Horblower

Użytkownik
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

  1. Horblower

    M14 [CYMA]

    Jest ok, w tej konfiguracji co w profilu przemieliłem na razie jakies 2000 kulek, prawie wszystkie na auto, ale poza rozwaloną głowicą tłoka podczas strzelania przy ujemnych temperaturach, która była stokowa. Stokowy szkielet jak i zębatki spokojnie wytrzymują m130. Co do szczegółów to odsyłam do działu tuning - tam znajdziesz odpowiedz na wszystkie swoje pytania.
  2. Chłopaki, nie ma któryś z was do sprzedania chwytu pistoletowego wraz ze stopką (albo samej stopki) do G3. Mogę również się wymienić na chwyt pistoletowy typu PSG. Fotki zamieściłem w komisie. Przepraszam że pisze w tym temacie ale jestem w wielkiej potrzebie a nie mogę nigdzie znaleźć potrzebnej mi części. Wszelki info proszę na PW żeby nie zaśmiecać więcej tematu.
  3. Horblower

    M14 [CYMA]

    gearbox g&p wejdzie i do cymy i do AGM. Tuning na 450-480 oznacza m130 plus dobre uszczelnienie. Taką sprężynę wytrzyma Ci spokojnie stokowy gearbox CYMY nawet na auto wiec na singlu tym bardziej. Nie wiem jak z AGM.
  4. Chłopaki, nie ma któryś z was do sprzedania chwytu pistoletowego wraz ze stopką (albo samej stopki) do G3. Mogę również się wymienić na chwyt pistoletowy typu PSG. Fotki zamieściłem w komisie. Przepraszam że pisze w tym temacie ale jestem w wielkiej potrzebie a nie mogę nigdzie znaleźć potrzebnej mi części. Wszelki info proszę na PW żeby nie zaśmiecać więcej tematu.
  5. będzie to cudo miało gumkę HU czy raczej nie (tak jak w AR-11)?
  6. ponieważ USP DE jest klonem repliki produkowanej przez TM to tuning jest możliwy w oparciu o części do elektrycznych pistoletów TM http://www.specshop.pl/index.php?cPath=22_133_228
  7. to działa na takiej samej zasadzie jak to że ford focus z silnikiem 1.6 jest o 20% tańszy niż taki sam z silnikiem 2.0 mimo że koszt produkcji obu silników jest niemal taki sam. Płacisz nie za wyższe koszty produkcji tylko za "lepsiejszość" droższego produktu (tutaj lufa 6.01) od tańszego (lufa 6.03)
  8. SWT-40 tak na pierwszy rzut oka to dałoby się też ładnie zrobić z m14 http://img406.imageshack.us/i/svtuseao4.jpg/
  9. Jak już to będę pakował promyka. promyki dedykowane do komory m14 są tylko takie o długości 500mm - stokowa lufa ma 570mm. Jesli chcesz kupić "normalnego" promyka to będziesz się musiał pobawić w wyfrezowanie nowych nacięć pod komorę od m14 Zębatki to stock, nie wierze ? a jednak, poco miałbym ściemniać? Nie u mnie jednego stoku hulają w takiej konfiguracji, poczytaj wątek o m14 cymy do którego wyżej masz linka jakiej batki do tego używasz ? 9,6 large bez problemu ciągnie i nawet rof jest przyzwoity - tak na ucho jakieś 13-15 rps Jak Ty do czternaych zmieściłeś lufkę 590 ?
  10. nie mam żadnych fotek bebechów a zdjęcie m14 zewnętrzne nic Ci nie powie. Tuning był robiony przez Gogina - jego możesz pytać o szczegóły. Mka do chwili tuningu miała przebieg około 35.000 k - po tuningu przemieliła jakieś 5.000 k. Po wsadzeniu mocniejszej sprężyny padł mi od razu stokowy tłok a po jakimś czasie (z powodu mrozu najprawdopodobniej) stokowa głowica tłoka. Czyli podsumowując do mojej emki wsadziłem następujące części: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4329 http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...14_p_j-526.html http://www.taiwangun.com/gearbox
  11. z tymi 3 kołami to przesada - jeśli bebechy są faktycznie takie same jak w zwykłym m14 - czyli gearbox v.7 to na sprężynie m130 i po doszczelnieniu wszystkiego powinieneś uzyskać taką moc jak chcesz. Co do gratów to popatrz w mój opis - mam m14 z cymki podkręconą właśnie do 470-480 i kosztowało mnie to kilka stówek a nie tysi
  12. dane dla repliki: SWD A&K wymieniona gumka HU na czarnego Guardera; lufa Promyk 6,03 590mm producent: Guarder oznaczenie: M170 przemiał (orientacyjny): 100 kulek (mierzone na nowej sprężynie) fps::600 +- 5 fps
  13. http://www.kolter.tv/AIR_SOFT/50,79,0,Pist...S_1100_CO2.aspx
  14. zębatki elementa odpuść sobie - u mnie na m130 krótko pożyły (ułamała się oska jednej z zębatek) wsadziłem z powrotem stokowe i jak na razie hula bardzo ładnie. Kupiłem na tajwanganie drewniane łoże do mojej m14 - trzeba się było mocno namęczyć żeby je dopasować - przy okazji zepsułem okablowania ale się udało
×
×
  • Create New...