Sebi_S Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Witam ,mam pytanie w jakiej pozycji ustawić zebatkę tłokową względem tłoka i popychacza dyszy a pierwszej zebatki (a dokładnie wzgędem zapadki) wymienialem okablowanie ,spręzyne (guarder SP 120) glowicę tłoka i teraz nie wiem jak poustawiać zębatki Dodam ze jak rozkładałem to ustawienie było takie ,że popychacz po zdjeciu jednej połówki gearboxa az się wygioł do góry,a zebatka tłokowa przy starcie odrazu sie zazebiała z zębami tłoka ogladajac filmik gość ustawiał zębatke tłokową tak że popychacz dyszy był lużny a zębatka żęby zazebic sie z tłokiem musiała wykonać delikatny ruch prosze o radę ,może jakaś fotka ,rysunek czy nie ma to może znaczenia bo i takie rzeczy wyczytałem na forum Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Ustaw tak żeby tłok spokojnie spoczywał z maksymalnie rozprężoną sprężyną. Czyli tak jak na filmiku :wink: Zdjęcie numer 11 czyli to ostanie LINK Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 4, 2009 Author Report Share Posted April 4, 2009 Ok dzięki,tylko martwi mnie to że przy podawanym przez ciebie układzie zebatka tłokowa z rozpędu zazębia sie z tłokiem , a jak jest tak ja pisałem to jest parę milimetrów do zazębienia i nie będzie uderzać w pierwszy (a w sumie to jest ostatni) ząb ,ale ja tylko próbuje se to poukładać co nie znaczy że mam racje Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Dziesiątki razy tak ustawiałem i żaden tłok mi jeszcze nie poszedł :-P Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 4, 2009 Author Report Share Posted April 4, 2009 Ok spoko poskładałem według tego jak poradziłeś i co? podłaczam baterie a tu klops ,albo moja batka nie uradziła speżyny SP 120 albo nie wiem (tłok stanął trochę przed zwrotnym punktem z tyłu) odblokowałem tłok i teraz nie wiem czy próbowac jeszcze raz ,ale chyba 8,4V 1100mAh to za mało na tego Guardera,czy może silnik(G&P M120 high speed) jaka może być przyczyna ? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 8,4 1100 to za mała bateryjka. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 4, 2009 Author Report Share Posted April 4, 2009 Dzięki poldeck ,ale jaką batkę kupić 9,6V 2300mAh Firefoxa (126 zł) 9,6V 2000mAh ASG (110zł) 9,6V 2200mAh G&P (140zł) w sumie nie mam doświadczenia żeby podjać konkretną decyzje, ja prosić o pomoc Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 GP. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 4, 2009 Author Report Share Posted April 4, 2009 OK co do batki coś juz wiem ,rozumiem że po ustawieniu zębatek jakie podał adrIan porządnym zpodkładkowaniu ich i batce 9,6V powinno być wporządku jak poskładam wszystko do kupy dam znać może sie komuś nada Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 http://www.mechbox.com/mechbox/version-2-ftk-install.html - nie wiem czy już było czy nie. Tak, weź batkę GP, mam taką i jest wypas. I nawet bardzo ładna kolorystycznie. pzdor. Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted April 5, 2009 Author Report Share Posted April 5, 2009 Spoko dzięki za doradztwo fimik widziałem z tego linku jest naprawde dobry,dzisaj poukładałem zebatki(zpodkładkowałem) troche ciężko było ale mam nadzieje że sie opłaci ,jeszcze batka chyba G&P w takim razie i zobaczymy jako bardziej doświadczeni użytkownicy doradzcie jeszcze w sprawie głowicy tłoka bo ta G&P to taka raczej lichutka,czy da radę narazie Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.