PiterTKD Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 Witam, jestem użytkownikiem repliki VSR-11 HFC i chcę włożyć mocniejszą sprężynę, lecz nie wiem dokładnie jaką prędkość wylotową otrzymam na danych sprężynach: LayLax SP150 LayLax SP170 LayLax SP190 Jeśli ktoś miał styczność z tymi spręzynami i może mi podać prędkość początkową repliki na danych sprężynach proszę o odpowiedź Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 różne ^^. zależy co masz już zmienione w tej replice. teoretycznie sprężyna 150 ma dać prędkość wylotową 150m/s więc: http://www.google.com/search?hl=pl&cli...=Szukaj&lr= i tak dalej jednostka czasu ta sama więc wynik nie ulegnie zmianie. w praktyce wynik może być większy lub mniejszy. zależy jak replika jest złożona uszczelniona i tak dalej. Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted April 6, 2009 Author Report Share Posted April 6, 2009 Dzięki za pomoc, z innego źródła otrzymałem podobne info, lecz lepiej rozpisane, tak więc dla kulek 0.20g: SP150 - ok. 150m/s = 492fps SP170 - ok. 170m/s = 557fps SP190 - ok. 190m/s = 623fps P.S. Na razie mam wymieniony tłok na LayLaxa z wyciszoną głowicą, reszta stock, do tej pory nie uszczelniałem, nie widzę na razie takiej potrzeby:) Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 No na bank Ci wytrzyma sp190... Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 (edited) spoko, po kilku strzałach rozleci się zespół spustu i kupi ZT ;D. pierwszy sear w tej replice jest ze znalu więc za wiele nie wytrzyma ;P. nie pamiętam jak reszta ps. co do wymienionych przez ciebie części to kasa wywalona w błoto bo można mieć lepiej i taniej ;P. polecam lekturę tematu o VSR G-Spec Edited April 6, 2009 by xel20 Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 A tłok laylaxa za który zapłacił 125zł postawi sobie na półce... sensownie i planowo zrobiony tunning :D 150SP- około 510fps 170SP- około 580 190 nie wiem. Pamiętaj że na nówce sprężynie wartości są wyższe. Powodzenia w tunningu (bez precki, bez gumki, uszczelnienie też zbedne no i na co komu ZT...) Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 No właśnie. W ogóle po co precka? Nie lepiej wziąć lufę od ak Cymy? xD A i do tego m190 do stocka! Naturalnie... Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted April 8, 2009 Author Report Share Posted April 8, 2009 Mam zamiar wymienić wszystkie bebechy, tylko na razie nie mam tyle kasy, żeby walnąć wszystko od razu. Najpierw wkładam sprężynę, potem zespół spustu. Prowadnica powinna wytrzymać. Lufę i gumkę zostawiam na koniec, bo już teraz jest wystarczająco celna. Zespół spustu na razie wytrzymał sporo (najpierw wymieniłem na kilka strzelanek cały cilinder od MB03 - ok. 400fps; potem włożyłem sprężynę do APS-2 1.8J firmy PDI; teraz jadę na stockowej, żeby nie mieć dużego zużycia części). Rozebrałem VSR-kę na części pierwsze - dosłownie co do śrubki (zimą mi się nudziło) i wiem czego się można spodziewać po częściach. Poza tym tłok kosztował w Specu 160zł;P Zamierzam jeszcze włożyć w VSR-kę: - zespół spustu (550zł) - prowadnica sprężyny (95zł) - precka (170zł) - gumka hop-up (45zł) Do tego dochodzą RISy (50zł), montaż do lunety (ok. 30zł), luneta, chyba Guardera (285zł) W sumie jakieś 1225zł jeszcze do włożenia. Sory, ale jak na kogoś bez pracy (uczeń) to trochę dużo, tak więc skręcam ją część po część. W wakacje składam na Zero Trigger System. Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 (edited) Lufę i gumkę zostawiam na koniec To co najważniejsze powinno się wymieniać od razu a nie na koniec ;P. Stockowy zespół strzela teraz fajnie ale z mocną sprężyną wcale nie musi. Zespół spustu na razie wytrzymał sporo (najpierw wymieniłem na kilka strzelanek cały cylinder od MB03 - ok. 400fps; potem włożyłem sprężynę do APS-2 1.8J firmy PDI; teraz jadę na stockowej, żeby nie mieć dużego zużycia części).Rozebrałem VSR-kę na części pierwsze - dosłownie co do śrubki (zimą mi się nudziło) i wiem czego się można spodziewać po częściach. Podobno do tej repliki można załadować sprężynę sp120(powinno dać 400fps) i będzie wszystko śmigać na stockowym zespole spustu ale sp150 i więcej... oj długo to nie podziała. ps prowadnicę zamów u dextera ;P a ZT weź ten od pdi skoro masz już tłok to po co przepłacać? Edited April 8, 2009 by xel20 Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted April 8, 2009 Author Report Share Posted April 8, 2009 Prowadnice chyba wezmę u niego, ale ZT możliwe że wezmę z G&H, kolega na innym forum mówił, że wezmą za to 300zł. Na razie ubolewam nad tym, że obszedłem całe miasto i nie ma nigdzie zielonego matu w sprayu (hit:/). Z tego co wywnioskowałem też skręcasz snajperkę z VSRki xel20. Powodzenia:) Aha, a tłok kupiłem LayLaxa, bo miał wyciszaną głowicę, a chce całkowicie wyciszyć snajpę. Tłumik chyba zamówię z Silesia Factory. Mają fajne dedykowane do VSRki ze specjalnym gwintem (nie musisz kupować przejściówki). We ferie zimowe z powodu zbyt dużej ilości wolnego czasu testowałem efekt tłumienia przez butelkę (w moim przypadku był to 1.5 litrowy Żywiec Zdrój) - dobrze wchodzi na lufę VSRki po zdjęciu muszki, tylko trudno się celuje (ale sam fakt, że tłumi zasługuje na uwagę:P ) Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 ja jednak wolę dołożyć te 180zł i kupić ZT od pdi ;P Co do tłoków LL ja zawierzyłem dexterowi i z tej części zrezygnowałem ;P. Z tego co wywnioskowałem też skręcasz snajperkę z VSRki xel20. Powodzenia:) A dziękuję i również życzę powodzenia ;) Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 potem włożyłem sprężynę do APS-2 1.8J firmy PDI Ta sprężyna nie pasuje na prowadnicę od VSR (inna średnica). Pasuje natomiast do tłoka laylaxa. Ale co za różnica czy będzie się gięła za czy przed tłokiem? Będzie się gięła, nimo wacława. Rozebrałem VSR-kę na części pierwsze - dosłownie co do śrubki (zimą mi się nudziło) Ja to robię jakieś 2 razy w tygodniu od 3 lat i niestety też wiem... niestety. Zdechnie Ci piston lub trigger sear. Predzej trigger. ZT to niestety absolutnie konieczny zakup. Tłok LL sprzedawany oddzielnie (tzn nie z ZT) nie współpracuje z ZT a jedynie z searami (inna zasada działania). Więc jesteś tłok w plecy. Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted April 10, 2009 Author Report Share Posted April 10, 2009 ZT chyba najbardziej opłaca się zamówić w G&H. Kosztuje 400zł i jest stalowy (a nie z jakiegoś pieprzonego znal'u). Już bym zamówił, ale czekam na prowadnice od dexterka:D Quote Link to post Share on other sites
Dragunow Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Śmiesz podważać jakość PDI ?! xD Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Racja! W przypadku pdi znalu nie uświadczysz ;P do tego mas pewność, że wszystko będzie świetnie pasować. W przypadku części dorabianych wyjdzie lepiej lub gorzej ;P. Już bym zamówił, ale czekam na prowadnice od dexterka:D[/.quote]czas wykonania ZT jest sporo dłuższy od czasu wykonania prowadnicy więc proponuję zamówić już teraz ;P Quote Link to post Share on other sites
shadowman Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Wyślij toto do G&H. Zrobią ci trigger którego czołg nie rozwali, cylinder to samo i tłok. Bedziesz miał stalowe podzespoły które wytrzymają M170. A i oni ci np: trigger zrobią za 300zł i na 24 miechy gwarancji..czy Zero Triggery tez mają to w ofercie? ;-) Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Panowie, stal na prawde nie jest tam konieczna. LL jest aluminiowy i wytrzyma każdą dostępną spręzynę. Inna sprawa że GH jest tani. Ale czy robią do VSR? ZT PDI jest z tego co wiem stalowy natomiast LL stalową ma obudowe, osie, śruby, łozysko i spręzynki. Reszta to aluminium ale dobre aluminium. Quote Link to post Share on other sites
shadowman Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Ale moim zdaniem G&H przewyższa te cześć, bo nawet daje gwarancję. Poresztą oni robią zespoły spustu, cylindy itp. do kazdego modelu, wystarczy im wysłaś replike, a oni skopjują cześć i zrobią je z wytrzymałych materiałów. Dla mnie od kiedy weszła ta firma kupowanie wielu cześć LL i PDI stało sie bez sęsowne...chyba ze ktoś chce sie po lansować drogimi i markowymi częściami. Ale to tylko moje zdanie. A tak z innej beczki...słyszałem ze zestaw PJ do warriora jest szczelniejszy niz markowy z Japonii. ;-) Quote Link to post Share on other sites
JamBo Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Z tym PJ to tak naprawdę jest czy tylko taka plotka poszła, albo komuś się trafił akurat dobry zestaw? Quote Link to post Share on other sites
shadowman Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Niestety nie znam wiecej szczegółów na temat powtarzalnosci lini produkcyjnej tych zestawów. Jednak na tym zestawie i paru innych pierdołkach od G&H i pdi(komora)...kolega ma nie wiele mniejszy zasięg niz APS maruzena za 3 koła ;-) Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted April 14, 2009 Author Report Share Posted April 14, 2009 Przed świętami pisalem do G&H i otrzymalem maila. Podziele się nim z Wami: "Temat: Zero Triggera do VSR Witam, Koszt takiego triggera to 400zł. Triggery wykonujemy tylko ze stali. Czas oczekiwania około dwóch tygodni. Pozdrawiam. Bogdan. Repliki G&H." @xel20 ZT na razie nie zamawiam, ze względów finansowych. Kasa na prowadnice spokojnie sobie leży gotowa, a ta na ZT jeszcze się robi. Muszę najpierw opchnąć mojego AK47:) Dlatego jeszcze nie zamawiam zespolu spustu. Jak dobrz pójdzie zrobie to za dwa tygodnie. Poza tym mi się nie spieszy:P Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Ze szczelnością to możliwe, macałem osobiście stockowy fabryczny cylinder (cały zestaw) od maruzena... DNO. Nieszczelne jak cholera. Toż tutaj zwyczajny o-ring był by lepszy niż to gumowe, czarne gówno które udaje uszczelkę. Piter, pamiętaj że do ZT pasuje inny tłok niż do stockowego mechanizmu spustowego. Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted April 14, 2009 Author Report Share Posted April 14, 2009 Jaki i gdzie jest dostępny? Mi się zdaje, że ten LL co obecnie posiadam powinien pasować. Aha, mam jeszcze pytanie, jakie są różnice pomiędzy ZT a normalnym zespolem spustu? Quote Link to post Share on other sites
xel20 Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Koszt takiego triggera to 400zł. 80zl przeboleje i kupie pdi. Taki lans, że jednak pdi tam siedzi(joke ;P). upewnij się też czy na pewno G&H wykonuje kopie ZT a nie stockowego układu. co do tłoka zajrzyj do tematu w którym zaklepałeś prowadnice ;P. Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted April 14, 2009 Author Report Share Posted April 14, 2009 Przeglądałem zdjęcia na Specu i tłok, który dostajemy w zestawie razem z Zero Trigger LayLaxa nie różni sie prawie niczym (kolorem) od posiadanego przeze mnie tłoka Slient Shaft. Możecie sprawdzić: Tłok z ZT: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=2994 Mój tłok: http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=2996 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.