Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gearbox V.2 complete set ICS, P&J, Boyi


Recommended Posts

Witam

Chciałem zapytać użytkowników lub maniaków którzy spotkali sie z tym GB :

 

 

http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=754

 

O ICS słyszałem dużo dobrego.

 

Ogólnie mam SCAR'a od Boyi i pomyślałem o kupnie nowego GB o większej mocy,

min. M120.

 

Do tego GB musiałbym brać przewody i kilka innych pierdół z mojego aktualnego GB a go nie chciałem ruszać, choć i tak pewnie będę musiał bo dysza w SCAR'ze jest inna niż w M :/

 

Czy może lepszym rozwiązaniem będzie

ten:

http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=724

 

lub ten Gear Box:

http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...roducts_id=1136

 

w tym mam już okablowanie, i kosztują połowe ICS. Szczególnie tan P&J, Bo ma M120.

 

Proszę o informacje o tych 3 GB.

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam Benizo

Link to post
Share on other sites

Myślę że lepszym rozwiązaniem będzie wymiana całego zespołu cylindra na jakiś bore-up, do tego M130, okablowanie jak najbardziej wymienić, podkładkowanie zębatek sprawdzić .

Wszystko to bez konieczności wymiany całego gearboxa ;)

 

PS. Też zawsze myślałem że ICS miał dzielony gearbox. No ale skoro jest napisane... ;)

Link to post
Share on other sites

Wiem że tak można, ale ja nie chcem tuningować tego GB z rajcji jego chińskiego pochodzenia.

Wole kupić GB za 180 zł wstawić tam swoją dyszę i m120-m130 i go wstawić do giwery.

 

Dlaczego ? Miałem kiedyś M15A4 CA i właśnie miał ciągle coś wkładane w GB, choć tylko do m120, ale po jakimś czasie zaczął się sypać, wole nie myśleć co będzie z tym mejd in czajna

 

Dlatego założyłem tan temat żeby się dowiedzieć jak jest z tymi kompletnymi GB szczególnie z PJ.

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

" Czyli jak rozumiem nie chcesz wymienić części na markowe tylko zmienić gearbox Made in China na gearbox Made in China? icon_wink.gif "

 

No coś w tym stylu, ale tym że jeden GB będę miał mocniejszy, a jak mi sie coś spierniczy, to nie będzie szkoda bo dam za niego niecałe 200 zł :)

 

Tylko nie wiem jak długo on pociągnie na m120-130. dlatego jest ten temat :P

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

To pierwsze to ICS? Hmm ja miałem tylko doczynienia z dzielonym GB tej firmy dlatego ten jakiś takiś dla mnie dziwny jak na ICSa.

 

 

Tak wszystkie MP5 i reszta cudów tej firmy, oprócz eMek oczywiście ma zwykły GB v.2 lub v.3. Co najlepsze to te GB są naprawdę niezłe. Ja swojej MP5 ICS'a zajechać nie mogę... a lekkiego życia nie ma 8-)

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

a co poważniejszego ? :)

No właśnie tego ICS'a. Kolega wyżej podał link do innego sklepu. Reszta ofert (które oglądałem) Kompletnych gearbox'ów odstaje cenowo. Systema jest droga, G&G nie dostępny, a na chińskie nawet nie patrzałem.
Link to post
Share on other sites

po uno to po kiego grzybu mi taki szkielet ? :???:

jaki jest sens wydawać na szkielet tyle kabony co za całą giwere ?

a za 500 zł to można dostać kompletne GB SYSTEMY bez silnika.

Szkielet za 500 zł ? do chinczka bez tuningu ? :wink:

Ja postoje ;-)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...