benizo Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Witam Chciałem zapytać użytkowników lub maniaków którzy spotkali sie z tym GB : http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=754 O ICS słyszałem dużo dobrego. Ogólnie mam SCAR'a od Boyi i pomyślałem o kupnie nowego GB o większej mocy, min. M120. Do tego GB musiałbym brać przewody i kilka innych pierdół z mojego aktualnego GB a go nie chciałem ruszać, choć i tak pewnie będę musiał bo dysza w SCAR'ze jest inna niż w M :/ Czy może lepszym rozwiązaniem będzie ten: http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=724 lub ten Gear Box: http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...roducts_id=1136 w tym mam już okablowanie, i kosztują połowe ICS. Szczególnie tan P&J, Bo ma M120. Proszę o informacje o tych 3 GB. Z góry dziękuje i pozdrawiam Benizo Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 To pierwsze to ICS? Hmm ja miałem tylko doczynienia z dzielonym GB tej firmy dlatego ten jakiś takiś dla mnie dziwny jak na ICSa. Quote Link to post Share on other sites
benizo Posted April 7, 2009 Author Report Share Posted April 7, 2009 Pisze że ICS :-F Quote Link to post Share on other sites
MartiN_BB Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Myślę że lepszym rozwiązaniem będzie wymiana całego zespołu cylindra na jakiś bore-up, do tego M130, okablowanie jak najbardziej wymienić, podkładkowanie zębatek sprawdzić . Wszystko to bez konieczności wymiany całego gearboxa ;) PS. Też zawsze myślałem że ICS miał dzielony gearbox. No ale skoro jest napisane... ;) Quote Link to post Share on other sites
benizo Posted April 7, 2009 Author Report Share Posted April 7, 2009 Wiem że tak można, ale ja nie chcem tuningować tego GB z rajcji jego chińskiego pochodzenia. Wole kupić GB za 180 zł wstawić tam swoją dyszę i m120-m130 i go wstawić do giwery. Dlaczego ? Miałem kiedyś M15A4 CA i właśnie miał ciągle coś wkładane w GB, choć tylko do m120, ale po jakimś czasie zaczął się sypać, wole nie myśleć co będzie z tym mejd in czajna Dlatego założyłem tan temat żeby się dowiedzieć jak jest z tymi kompletnymi GB szczególnie z PJ. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
MartiN_BB Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Czyli jak rozumiem nie chcesz wymienić części na markowe tylko zmienić gearbox Made in China na gearbox Made in China? ;) To już lepiej kup tego ICS'a... Quote Link to post Share on other sites
benizo Posted April 7, 2009 Author Report Share Posted April 7, 2009 " Czyli jak rozumiem nie chcesz wymienić części na markowe tylko zmienić gearbox Made in China na gearbox Made in China? icon_wink.gif " No coś w tym stylu, ale tym że jeden GB będę miał mocniejszy, a jak mi sie coś spierniczy, to nie będzie szkoda bo dam za niego niecałe 200 zł :) Tylko nie wiem jak długo on pociągnie na m120-130. dlatego jest ten temat :P Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 To pierwsze to ICS? Hmm ja miałem tylko doczynienia z dzielonym GB tej firmy dlatego ten jakiś takiś dla mnie dziwny jak na ICSa. Tak wszystkie MP5 i reszta cudów tej firmy, oprócz eMek oczywiście ma zwykły GB v.2 lub v.3. Co najlepsze to te GB są naprawdę niezłe. Ja swojej MP5 ICS'a zajechać nie mogę... a lekkiego życia nie ma 8-) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
benizo Posted April 8, 2009 Author Report Share Posted April 8, 2009 A co rozumiesz przez " Ja swojej MP5 ICS'a zajechać nie mogę... a lekkiego życia nie ma ", co jej robisz ? i co ma w środku ? pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 Ma wystrzelone jakieś 40 tys. kulek, z czego większość seriami po kilka low-capów. I uwierz w środku nie ma nawet najmniejszych śladów zużycia. Tylko brać i nie narzekać. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
benizo Posted April 8, 2009 Author Report Share Posted April 8, 2009 Rozumie... Tylko teraz nie wiem, czy stok silnik Boyi da rade M120 ? Właśnie dostałem e-mail od Zbrojowni że nie mają GB ICS :/ Więc wraca pytanie o te chińskie GB od PJ pozdro Quote Link to post Share on other sites
adrIan Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 KLIK :wink: Quote Link to post Share on other sites
Side Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 Jak już wydajesz pieniążki na nowe, lepsze wnętrze, to radziłbym kupic coś pewniejszego i wytrzymalszego niż chińskie GB. Quote Link to post Share on other sites
benizo Posted April 8, 2009 Author Report Share Posted April 8, 2009 (edited) a co poważniejszego ? :) Edited April 8, 2009 by benizo Quote Link to post Share on other sites
Side Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 a co poważniejszego ? :) No właśnie tego ICS'a. Kolega wyżej podał link do innego sklepu. Reszta ofert (które oglądałem) Kompletnych gearbox'ów odstaje cenowo. Systema jest droga, G&G nie dostępny, a na chińskie nawet nie patrzałem. Quote Link to post Share on other sites
benizo Posted April 8, 2009 Author Report Share Posted April 8, 2009 Rozumiem że najlepiej kupić ICS.... Ale dalej chcę usłyszeć wypowiedzi osób które używają wyżej wymienionych GB lub tuningowały GB boyi stock. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
MartiN_BB Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 No na chwilę obecną mam w szkielecie po Boyu (przebieg 20tyś kulek na m120) bore-up CA + m130 - po około 2 tyś kulek nie widzę żadnych pęknięć. Quote Link to post Share on other sites
benizo Posted April 8, 2009 Author Report Share Posted April 8, 2009 Te GB boyi z m130 śmiga na stok silniku ? A na jakiej bateri ? Pozdro Quote Link to post Share on other sites
MartiN_BB Posted April 9, 2009 Report Share Posted April 9, 2009 Silnik stockowy (choć przyznaje, że z IIIgen JG jest odrobinę mocniejszy ), batka 9,6V intellect. Nie narzekam. Quote Link to post Share on other sites
benizo Posted April 9, 2009 Author Report Share Posted April 9, 2009 Ktoś jeszcze ma w GB boyi M120-M130 + ew. bore up ? pisać, czekam na wasze opinie i relacje. Pozdrawiam :wink: Quote Link to post Share on other sites
benizo Posted April 9, 2009 Author Report Share Posted April 9, 2009 A może do swojego GB wstawić taki zestaw ? http://www.taiwangun.com/shop,show,1132 i do tego sprężyna główna m120 lub m130 ? Quote Link to post Share on other sites
MartiN_BB Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Części Element'a nie są raczej polecane. Quote Link to post Share on other sites
ramiel Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Kup ten szkielet http://www.specshop.pl/product_info.php?ma...roducts_id=4499 napewno predko go nie zajedziesz. Quote Link to post Share on other sites
benizo Posted April 10, 2009 Author Report Share Posted April 10, 2009 po uno to po kiego grzybu mi taki szkielet ? :???: jaki jest sens wydawać na szkielet tyle kabony co za całą giwere ? a za 500 zł to można dostać kompletne GB SYSTEMY bez silnika. Szkielet za 500 zł ? do chinczka bez tuningu ? :wink: Ja postoje ;-) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.