Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam

 

Jeśli pomyliłem działy to prosze o przeniesienie ;-)

 

Zatem tak uparłem się by z G3 SG1 (JG) zrobić PSG 1 (albo coś podobnego z atrakcyjnym wyglądem) Przeglądałem wiele części ale niemam zupełnie pojęcia co mam uczynić by ten GB był cichy miał około 500 fps (około) i żeby długo mi służył

 

czytałem inne posty o G3 ale uczyniły mi mętlik w głowie :poddanie: :strach:

 

zatem prosze po pomoc w zrobieniu z g3 parasnajperskiego karabinka (jeśli moge tak to nazwać)

 

 

pozdrawiam

Edited by Bogdan-M16
Link to post
Share on other sites

hmmmmm GBv2 koniecznie wzmocniony G&P- DF.

 

Poradzić to ci możemy jak podasz kwotę. Bo mogę napisać co powinno trzymać te 500fps.....;-).

 

Jak na moje - prowadnica springa łożyskowana deep fire, łożyska ślizgowe DF, GB wzm. DF (bierz z największymi łożyskami), zestaw cylindra BU systema- CA, zębatki jakieś pod M140 może M130..... silnik JG może dać radę na silniejszej batce, wymień kable na niskooporowe. Precka systema-promyczek, drogie kulki;D, guma systema czarna.

Link to post
Share on other sites

Możesz np. wstawić Mechboxa Systemy i do tego springa M140.

 

Ja na takich częściach tylko, że na stockowym szkielecie, zębatkach, silniku i tłoku JG III generacji od HK416 i jadę na M140 Systemy i mam 520fps z odchyłami 4-5fps.

 

Tak więc ja bym poszukał takiego GB całego JG III generacja.

 

Zębatki, tłok, szkielet i silnik mi trzymają mi około roku na M140.

 

Do tego nie możesz zapomnieć o precce, komorze, gumce i dystanserach.

 

Ja polecam Prometheus 590/6.03mm, komora CA, gumka Systema Czarny, dystansery typu H Deep Fire.

 

W GB jeszcze łożyska jakieś stalowe, najlepiej Systema/Guarder.

Ja jadę na kulkowych, ale zmieniam je co jakiś czas, bo przy sprężynie rzędu M140 to tylko ślizgowe.

 

Do tego porządny teflon fix i przyzwoite podkładkowanie, bo bez tego to zębatki Ci mogą szybko pójść.

 

Do tego jakaś batka. Mam G3 JG i w kolbie jest mało miejsca ale jak się trochę przerobi to Sanyo 9.6V RC Large 2400mAh powinno wejść i trzymać odpowiednią reakcję spustu przy tej M140 i silniku JG.

 

Okablowanie niskooporowe najlepiej HomeMade czyli: kable modelarskie z miedzi beztlenowej w sylikonowej oprawce o przekroju 1.5mm^2.

 

Do tego jakieś wtyczki [za cholerę nie pamiętam jakie] i smar miedziowy na styki jeśli nie chcesz się bawić w MOSFET, którego ja bardzo polecam.

 

Niestety trochę roboty z tym jest.

 

Myślę, że pomogłem.

 

Pozdrawiam serdecznie.

 

PS: Nie możecie pisać takich bardziej czytelnych tych postów? Takich jak ja? ;)

 

BTW: Powiedzcie, że się przyjemniej czyta takie posty :)

Link to post
Share on other sites

Grzechotnik ;-) ale to twoje posty widnieją w dziale "najgłupsze-najśmieszniejsze wypowiedzi na WMASG." Tam bardzo przyjemnie je się czyta.

 

Szkielet i zębatki to wielka loteria w JG a kolega chce trwałego tuningu.

 

Tak naprawdę to do zrobienia tuningu potrzeba minimalnej wiedzy i znajomości. Wszystko zależy od składającego je magika. Osobiście jestem za wstawieniem BU bo odciąży on trochę szkielet i zębatki + miękkie stożkowate głowice tłoka-cylindra z np. BU CA.

Link to post
Share on other sites

tam jest Gb v.2?

Jeśli tak, to może mechbox systemy (tylko nie wiem jak z kompatybilnością - możliwe, że będziesz musiał pobawic się pilnikiem), albo FTK guardera m150 (dośc tani zestaw, jak na m150). Tylko stockowy GB długo nie wytrzyma przy m150...

Link to post
Share on other sites

Dolicz do tego nowy szkielet GB, nowy mocny silnik, nową batke, nową preckę, gumkę itd. no powiem szczerze że w 1500zł to się na bank nie zmieścisz :-F

 

P.S: Nie dziwne, ze nie mozesz znaleźdź bo takie coś w sprzedaży nie istnieje...

Edited by Joker_007
Link to post
Share on other sites

Już lepiej dać takie coś aby Ci zrobił tokarz na tokarce.

 

Trochę drogo wyjdzie, ale będzie git.

 

Z aluminium jakiegoś Ci takie coś powinien zrobić. Potem malowanie, dopasowanie i już.

 

Chociaż szczerze mówiąc można by i to z rurki PCV zrobić i tylko te wgniecenia młotkiem wybić :F

 

O jaką pierwszą wersję tuningu Ci chodziło?

 

Pozdrawiam serdecznie.

Link to post
Share on other sites

Chociaż szczerze mówiąc można by i to z rurki PCV zrobić i tylko te wgniecenia młotkiem wybić :F

 

Tak, nie ma to jak napierniczać młotkiem po PCV, na bank będą wgniecenia, gwarantuję...

 

Nawet jeżeli to miał być żart, to niestety nie jest to śmieszne. :roll:

Link to post
Share on other sites

Sorry, nie o takie coś mi chodziło, tylko raczej, że to trochę tak wygląda.

 

Jak kogoś uraziłem, obraziłem to przepraszam.

 

Wydaje mi się, że wersja z aluminium jakiegoś tam nie była by droga, z tym, że byś musiał mieć wymiary itp.

 

Kupno takiego w "oryginale" to pewnie wydatek rzędu 500PLN jak nie więcej. Tak tylko strzelam bo wydaje mi się, że tyle to może kosztować.

 

@ZuBeR - z tym dopasowaniem to zawsze problem. Ale tutaj chyba sprawdza się zasada: dla chcącego nic trudnego.

 

Albo też wykorzystać stary frontgrip i go obrobić i na to zamontować takie coś zrobione u tokarza.

 

Wyjdzie to pewnie taniej [mniej materiałów] jak i pewniej [będzie osadzone na dopasowanym w 100% frontgripie].

 

Ja bym takie coś zrobił.

 

Jak macie jakieś pomysły to walić :F

 

 

EDIT: Może takie coś: http://www.airsoftforum.com/board/lofivers.../t43365-50.html

 

 

Pozdrawiam serdecznie,

grzechotnik

Edited by grzechotnik
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...